Aion luottaa meihin

Anonyymi

Syvällä sisälläni luotan siihen mitä tunsin. En enää epäile koskaan. Oot paras.

19

579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin minäkin. Miehelle menee.

• Anonyymi

Oih, oispa tää mulle! Hän on kyllä paras.

• Anonyymi

Joskus sitä ikään kuin tietää enemmän kuin tietääkään. :) Onko se sitten hyvä olla seurassa jossa sinua tajutaan vähän liiankin hyvin. Vaihtelua se ainakin on.

• Anonyymi

Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Hän on ainut, jonka koen olevan täysin samalla aallolla.

• Anonyymi

Taidan tietää, mitä tarkoitat. T. Samaa kokenut myös :)

• Anonyymi

Kyllä on parempi luottaa itseensä, muu tapa ajatella saattaa johtaa ikäviin ajatusjumeihin ja ikuisuusvarmisteluihin ja lopulta toisen loukkaamiseen. Jos ei luota itseensä toinen voi kokea ettet luota häneen.

• Anonyymi

Luottaa itseensä, minä ainakin uskon itseeni liian vähän. Pystyisin parempaan.
        Uskoa meihin. Ihanaa tekstiä, uskot meihin. Sitten minäkin uskon meihin.
        Uskonhan minä sinuun, sinunkin täytyy uskoa.

• Anonyymi

Toisiin ihmisiin ei kannata luottaa, oli se sitten kuka tahansa. Luotto on mennyt kaikkiin ihmisiin, yhteenkään terveydenalan ihmiseen ei kannata uskoa, jos puhutaan mielenterveydestä. Voit olla 100% varma, jos haet apua kyseiseltä sektorilta, niin jokainen asia elämässäsi menee suoraan sanonnutuna päin helvettiä ja olet jonkin sortin hylkiö ja eläin. Sinua ei kohdella ihmisenä ja tarkoitus onkin vain ajaa ihminen täystuhoon. Olen tämän kokenut itse ja se kaikki huono mitä sain jätti todella pahat traumat. En voisi kuvitella enää meneväni minkään asian takia esimerkiksi lääkärille tai terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisiin ihmisiin ei kannata luottaa, oli se sitten kuka tahansa. Luotto on mennyt kaikkiin ihmisiin, yhteenkään terveydenalan ihmiseen ei kannata uskoa, jos puhutaan mielenterveydestä. Voit olla 100% varma, jos haet apua kyseiseltä sektorilta, niin jokainen asia elämässäsi menee suoraan sanonnutuna päin helvettiä ja olet jonkin sortin hylkiö ja eläin. Sinua ei kohdella ihmisenä ja tarkoitus onkin vain ajaa ihminen täystuhoon. Olen tämän kokenut itse ja se kaikki huono mitä sain jätti todella pahat traumat. En voisi kuvitella enää meneväni minkään asian takia esimerkiksi lääkärille tai terapiaan.

Samoja kokemuksia täälläkin. En ole kukaan aiemmista kommentoijista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään.

Mutta aikansa oli apua

• Anonyymi

Minäkin sisimmässäni salaa olen luottanut meihin. Ja tässä sitä vaan olen! Tästä toipuu vaan hellällä kohtelulla.

• Anonyymi

Niin kysymys kuuluu miksi menetin luottamuksen kun totuudella kerroin tilanteen. Se taas miten itse menetit sen jo vuosia sitten yritit jotain mitä sinun ei olisi pitänyt mennä tekemään.

• Anonyymi

Näin se vain on. Sano minun sanoneen : )
      En jättäisi yhtäkään sanaa pois. Wau!

• Anonyymi

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Oot itse vielä parempi :)

• Anonyymi

Säpäs oot paras. Luin vanhan aloitukseni tästä läpi. Yksikään aiempi vastaus tässä ei tainnut ollut multa, aloittajalta.. Onko sulla joku syy siihen, ettet nukkunut viime yönä näköjään yhtään? Taidat nyt olla unessa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säpäs oot paras. Luin vanhan aloitukseni tästä läpi. Yksikään aiempi vastaus tässä ei tainnut ollut multa, aloittajalta.. Onko sulla joku syy siihen, ettet nukkunut viime yönä näköjään yhtään? Taidat nyt olla unessa :)

Taitaa olla joltakin yövuorolaiselta tuo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuminen kai sotkenut niin että valvottaa eikä nukuta oikein ollenkaan, sitä vaan ajelehdin :)
        Heräsin 13:40..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuminen kai sotkenut niin että valvottaa eikä nukuta oikein ollenkaan, sitä vaan ajelehdin :)
        Heräsin 13:40..

Tuuliajolla :) mua väsyttää nyt, taidan kohta mennä peiton alle hetkeksi ihastelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      179
      13494
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4920
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2843
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe