hyvän yön suukon Sinulle : )
Tuuli tuokoon...
24
122
Vastaukset
- Anonyymi
ei tule nyt perille asti. jotain myrskyä matkalla?
- Anonyymi
haista nyt kuule kuk-ka-nen.
- Anonyymi
Juu haisteleppa 🌷 mä nappaan tuon kiinni 😋
- Anonyymi
hyvää yöyä ja kauniita unia. Nukahdan.
- Anonyymi
...siis yötä
- Anonyymi
Ei tullut perille. Tuuli puhaltelee väärään suuntaan varmaan. Tulisitko tuomaan sen seuraavalla kerralla itse perille asti, kiitos!🙂
- Anonyymi
🚑 tuon sen ambulanssilla koska rytmihäiriöitä yhdestä vaaleasta naisesta 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚑 tuon sen ambulanssilla koska rytmihäiriöitä yhdestä vaaleasta naisesta 🙂
Ihanista ihanin viesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanista ihanin viesti!
Hän on ihana, työmoodissa vain extra asiallinen ja jämäkkä. Hänen sydämen sulatus alkaa kyllä tällä viikolla 🤔🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ihana, työmoodissa vain extra asiallinen ja jämäkkä. Hänen sydämen sulatus alkaa kyllä tällä viikolla 🤔🙂
Onnea !
- Anonyymi
Okei, sovitaan niin : ) Mutta mistä se myrsky oli oikein kotoisin ja millä alueella heitteli?
- Anonyymi
Onko sinulla TAAS joku uusi ihastus? Voi sinua, oot niin hassu velikuoma. Hymyillen ajattelen.
- Anonyymi
TAAS, miten niinkuin TAAS ja kuka TAAS? : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAAS, miten niinkuin TAAS ja kuka TAAS? : )
Eräs mies vain diidi duudi duu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs mies vain diidi duudi duu....
Halaus , nyt hiukn kuumottaa,...mutta ettet vain olisi hän HÄN ...Oletko...Kerrohan heti!!
RAKKAANI, oletko se sinä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaus , nyt hiukn kuumottaa,...mutta ettet vain olisi hän HÄN ...Oletko...Kerrohan heti!!
RAKKAANI, oletko se sinä?...Ja kelataampa hiukan taaksepäin!
Kerro minulle tunnussana? jonka jälkeen edellinen viesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaus , nyt hiukn kuumottaa,...mutta ettet vain olisi hän HÄN ...Oletko...Kerrohan heti!!
RAKKAANI, oletko se sinä?En ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaus , nyt hiukn kuumottaa,...mutta ettet vain olisi hän HÄN ...Oletko...Kerrohan heti!!
RAKKAANI, oletko se sinä?Hui helevetti. Äkkiä karkuun. En ole HÄN!! Mutta hei tsemppiä HÄNEN suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui helevetti. Äkkiä karkuun. En ole HÄN!! Mutta hei tsemppiä HÄNEN suhteen.
Kiitos, tsempeistä, viestitän ne HÄNELLE.
Kuinka kauas karkaat? Minä itse en nyt tiedä, mutt HÄN kyllä jo tietää.
Menethän edullisen kaupan kautta, koska se yksi on niin ö. Ajattelin vain, että nälkähän sinulla karussa tulee. Kehotan sinua myös väistämään sen kylän, jossa niitä yhtiä pelätään : )
Joko olet saapunut epäkaruun vai matkalla edelleen, senkin naurava rosvo.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tsempeistä, viestitän ne HÄNELLE.
Kuinka kauas karkaat? Minä itse en nyt tiedä, mutt HÄN kyllä jo tietää.
Menethän edullisen kaupan kautta, koska se yksi on niin ö. Ajattelin vain, että nälkähän sinulla karussa tulee. Kehotan sinua myös väistämään sen kylän, jossa niitä yhtiä pelätään : )
Joko olet saapunut epäkaruun vai matkalla edelleen, senkin naurava rosvo.?HAH HAH HAH HAH HAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAH HAH HAH HAH HAAAAAA
Marketit, nuo tosielämän kuumat kohtaamispaikat kitimarketit ja rismat, huh hah hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marketit, nuo tosielämän kuumat kohtaamispaikat kitimarketit ja rismat, huh hah hei
Ja rommia pulloon. Huh hah hei.
- Anonyymi
AUU kertaa sata potenssiin nolla, kompuroin ja nilkkaani sattuu...olinko se minä vai oliko se joku muu?
Haen laastarin , muumilaastarin sieltä isommasta kaupasta ja puolukkamehun toisesta kaupungista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612