Tuulimyllyistä Susi

Anonyymi

Kajaanin valtuuston hyväksymä Murtomäen tuulimyllykaava kompastui susiin KHO kumosi kaavan susien asuinaluueelta.Eikö niitä asu Ylivieska-Haapavesi alueela.Nyt olisi vihreiden aika aloittaa susien pelastus operaattio.

8

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt nähdään miten vihreitä Ylivieskan vihreät oikeasti on, vai ovatko vain euronkiilto silmissään hekin, kuten muutkin. Odotan, että joku vihreiden valtuutetuista ottaa asian esille ja alkaa ajamaan susien asiaa.

• Anonyymi

Juuri näin! Susia voidaan suojella, mutta kantasuomalaisia EI. Ihmiset saavat kärsiä teollisuustuulimyllyvaikutuksista!

Tämä on suuri vääryys!

• Anonyymi

Pylväs ja kumppanit vastuuseen!

• Anonyymi

Kohta saadaan varmaan paikallisaviisista lukea, miten hienosti onnistuu myllyjen ja susien yhteiselo. Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.

• Anonyymi

Nentäs metsäpeurat kuvattu 15kpl pyrylänpellolla.onneksi kuvat on tallennettu. Ja kuvaajakin tiedossa.

• Anonyymi

Onhan tämä käsittämätön linjaus KHO:lta. Susia ja niiden pesäpaikkoja suojellaan, mutta ihmisiä ja heidän kotejaan ja kotieläimiään ei tarvitse suojella. Lukemattomat ovat ne valitukset, jotta KHO on käsitellyt ja hyväksynyt tuulivoimalat lähemmäsksi kuin 2 km asutuksesta ja kotieläintiloista.
      Tuulivoimaloiden haitat ihmisille ja kotieläimille ovat kyllä KHO:n tiedossa, mutta raha puhuu näissä päätöksissä. On aivan selvää, että oikeutta ei enää nykySuomessa tavallinen kansalainen saa.

• Anonyymi

No, jopas on Ylivieskan teollisuustuulimyllyt alkaneet niittää ’satoa’. Kuolleita on tullut marras-joulukuussa huippu määrä. Kaikki 60 km:n säteellä teollisuustuulimyllyistä ovat kokeenalaisia. Missään muualla maailmassa ei ole satojen metrien korkeuteen vietyjä valtavia ropellihökötyksiä maavoimaloina!

Impulssi-infraäänisotku, joka tulee monesta suunnasta yhtä aikaa on tappava. Se aiheuttaa pitkällä aikavälillä: tinnitusta, oksettavaa oloa, pahoinvointia, päänsärkyä, paineen tunnetta päässä, huimausta, ahdistuneisuutta, sydämen rytmihäiriöitä, nivelkipuja, niska-hartia jumeja jne. Tästä tulee painetta lääkkeiden käytön lisäämiseen, joka taas aiheuttaa pahempaa tilannetta jne.

Oireet loppuvat, kun pääsee yli 60 km:n päähän teollisuustuulimyllyalueista!

• Anonyymi

mihin on kaikki liitooravat joutunut,näitäkölöytys ei rakentas röllikkään majaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      770
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe