Haluan eroon meediokyvyistä

Anonyymi

Mä koin pienenä kuoleman raja kokemuksen. Sen jälkeen sain kyvyn nähdä henkiä yhtä selkeästi kuin ihmisiä. Alkuun en ollut huolissani mutta sitten vähän yli 10v kohtasin oman ns enkelini. Ensin enkeli oli kiltti ja ihana, siitä hohkasi positiivista energiaa. Sitten yhtäkkiä se muuttui pakkomielteiseksi. Se sanoi että halusi minua ja että olin sen omaisuutta. Aloin itkeä ja käskin sitä häipymään mutta se ei totellut minua. Sitten se yritti kosketella minua jolloin keräsin kaiken tahdon voimani ja huusin täysillä että ”Ulos päästäni”. Se toimi ja sain hengen ajettua pois. Tuon kokemuksen myötä olen vihannut henkimaailmaa ja pelännyt kaikkia henkiä, erityisesti enkeleitä. Kyllä, tuo olento oli enkeli mutta toisin kuin yleisesti luullaan niin enkelit eivät kaikki ole hyviä. Ne ovat aika ailahtelevia ja usein pakkomielteisiä. Minua oikein kuvotti kun katselin miten ystäväni ympärillä pyöri enkeli ja se muodostui siinä kirkkaaksi siluettimaiseksi hahmoksi joka syleili ystävääni. Ajattelin että olento oli kuvottava hirviö joka ajatteli omistavansa tuon ihmisen, ihan kuten minunkin enkeli ajatteli. Tunnistan enkelin ja demonin toisistaan siten että energiat ovat eri tuntuisia. Lisäksi demonit ovat yleensä heti kättelyssä julmia, väkivaltaisia ja ilkeitä. Enkelit ensin näyttelevät kivaa ihanaa suojelijaa. Olen huomannut että enkelit eivät pohjimmillaan eroa juuri lainkaan demoneista, itse asiassa ne voivat olla viheliäisempiä. Demonista helppoa hankkiutua eroon vihkivettä heittämällä tai minun tapauksessani vain sanomalla päin naamaa ”häivy”. Enkeli on vaikea ajaa pois ellei omaa hyvää tahdon voimaa ja vahvaa omaa luonnetta. Demonit ovat myös tyhmempiä mitä ei ehkä heti uskoisi. Enkeli taas vaarallinen älynsä vuoksi sekä on vahvempi ominaisuuksiltaan kuin demoni. Näitä kahta lajia yhdistää kaksi yhteistä piirrettä; heiltä puuttuu inhimmilliset tunteet ja he ovat omistuksen haluisia dominoivia olentoja. Nämä lajit vain saalistavat ihmisiä eri tekniikoilla. Jos minulta kysytään niin enkeli on parempi kusettaja kuin demoni.


Vihaan koko sydämestäni henkimaailmaa ja tahdon eroon meediokyvyistäni. Onko kukaan koskaan onnistunut hankkiutumaan eroon lahjasta jota ei halua? Onko kukaan onnistunut sulkemaan kanavaa?

20

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ystävä... nyt kun tunnet enkelimaailmaa noin hyvin... niin lue vertailun
      vuoksi esim.. ilmestyskirja Raamatusta tai Helena Konttisen kirja: Eräs meidän ajan profeetta. Sitten saat ymmärrystä, että vain Jumalan valossa on turvallista vaeltaa ja löytyy keinot henkien koetteluuunn… Turvallita matkaa!!!!

      • Anonyymi

        Älä missään nimessä lue Helena Konttisen kirjaa jos sinulla on vähäisintäkään mielenterveyden häiriötä ta olet lapsi! Se Helena oli itsensä Perkeleen profeetta! Tunnet sen itsekin jos luet, niin tulee todella paha ja ahdistava olo. Ei sellainen kerro mistään hyvästä!


      • Anonyymi

        Helena Konttisen kirja:

        Aina jättäisin lahko ihmisen pois näistä.


    • Anonyymi

      Hei, tosi mielenkiintoinen aloitus. En itse näe mitään fyysisestä poikkeavaa, mutta joskus aistin asioita lähiympäristöstä ja lapsenakin kun menin vaikka nukkumaan, niin jos jotain vaikka jollain tippui lattialle, niin juuri ennen tippumista ja kolausta näin ikään kuin jotain singahtavan näköaistillani. Yms... En ole herkkäuskoinen näiden suhteen. Työskentelen insinöörinä. Kuvauksesi korkeammista henkiolennoista (enkeleistä) vastaa jollakin tavalla sitä mitä buddhalaiset niistä kertovat. Paljon meditoivat munkit saattavat tulla ennenpitkää näkemään näitä olentoja ja pystyvät keskustelemaankin heidän kanssaan, mistä toki varoitetaan, koska enkeleitä (deva/deevoja) pidetään myös harhan vallassa olevina, mutta ovat hyvän karmansa vuoksi ilman fyysistä kehoa, ns. hienommalla tasolla. (Teosofiassa sub-atomiset olemassolon tasot). Youtubessa ja sutrissakin kerrotaan tarinoita kohtaamisista näiden olentojen kanssa ja heidän antamista neuvoistaan, jotka ovat omalaatuisia ja usein heidän käytös saattaa olla hyvinkin itsekästä ja jopa typerää. He ovat harhaisia, eivätkä vapautuneita, mutta saattavat vapautua sillä tasollakin. Niitäkin sanotaan olevan eri tasoja. Lisäksi on tasoja joissa olennon tietoisuus lävistää esim. 100000 "maailma järjestelmää". Tämä sanotaan muinaisissa sutrissa ja sen voisi ajatella tarkoittavan aurinkokuntia, eli tietoisuus lävistää galaksin... Tiedä sitten...

      (Tässä pitää tietysti erottaa oman mielen kuvitelmat (halut/pelot alkuvoiminaan) siitä mikä ilmenee spontaanisti ja on selkeää.) Eräskin deva oli asunut lootuslammessa ja sanoi munkille että kauniiden lootusten katselu on varastamista. Voi miettiä mitä hyötyä tuostakin on, mutta aika samalta kuulostaa kuin sinun sanomasi. Sanotaan että ne voivat myös tehdä pieniä palveluksia sellaisille jotka ovat lähellä heidän tasoaan. Tiedä sitten...

    • Anonyymi

      Asia on siitä hankala kun mielisairaus on kerran iskenyt niin tulet kärsimään siitä lopun ikääsi. Kukaan ei tule jatkossa uskomaan puheitasi/kirjoituksiasi. Loppujen lopuksi se pyoreä pehmustettu huone on ainoa oikea turvapaikkasi.

      • Anonyymi

        Visioiden näkemistä ei luokitella sinällään mielensairauksiin. Vasta jos ne ovat hallitsemattomia ja häiritsevät normaalia elämää, niin vasta silloin ne ovat häiriöitä. Mielenhäiriöisen kategoriaan ei nykyään kovin helpolla pääse.


      • Ylläolevan tekstinkirjoittaja säikähti että hänet saataisiin näkemään henkiolentoja
        tai hän ei kestänyt että ei voisi kokea intiimiä elämää
        kokien että on yksityisyys varmasti. yritti käyttää valtaa alhaisesti ja määrätä että "kukaan ei tule uskomaan jatkossa kirjoituksia" niin para s tuo on kumota. Ei ole mikään pyöreä pehmustettu huone hänen oikea turvapaikka eikä tule olemaan.
        Eikä sinun myöskään.


      • STMariaSalome kirjoitti:

        Ylläolevan tekstinkirjoittaja säikähti että hänet saataisiin näkemään henkiolentoja
        tai hän ei kestänyt että ei voisi kokea intiimiä elämää
        kokien että on yksityisyys varmasti. yritti käyttää valtaa alhaisesti ja määrätä että "kukaan ei tule uskomaan jatkossa kirjoituksia" niin para s tuo on kumota. Ei ole mikään pyöreä pehmustettu huone hänen oikea turvapaikka eikä tule olemaan.
        Eikä sinun myöskään.

        se paha mikä vaikutta a on niinmätä
        se onnainen ja seon mätä
        alhaisuus
        mikä ilmenee tuoss a jo että kommenttini ei mennyt tarkoittamani tekstin alle
        se koetta a kaikessa
        alenta a häväistä
        se alkeellinen nainen.
        Nyt näin ett se ei saanut otetta minusta,
        ( no ei sitä ole hyvä sanoa mädäksi... kadun jo..
        meidän pitäisi olla kilttejä. Ei hän varmaan mätä ole.
        Onko sitten se vainaja henki juuri,
        Sitten syntyy uudestaan jonkin ajan päästä.
        ( eli se oli minun alhaisuutta vaan että sanoin mädäksi
        mut en tiedä mitä rakkaus on tms. )

        ( s eon vaan että tunne syntyy ärsykkeestä, ja koen sen kommunikoinniksi että teke e jonkin ärsykkeen, ja jos s eon jotain pahaa niin sitten vastaa siihen

        jos olisi paljon rakkautt et tietäis mitä on rakkaus olisi ehkä sydämellisyyttä sillekin
        hänelkään varmaan ei ole rakkautta


      • STMariaSalome kirjoitti:

        se paha mikä vaikutta a on niinmätä
        se onnainen ja seon mätä
        alhaisuus
        mikä ilmenee tuoss a jo että kommenttini ei mennyt tarkoittamani tekstin alle
        se koetta a kaikessa
        alenta a häväistä
        se alkeellinen nainen.
        Nyt näin ett se ei saanut otetta minusta,
        ( no ei sitä ole hyvä sanoa mädäksi... kadun jo..
        meidän pitäisi olla kilttejä. Ei hän varmaan mätä ole.
        Onko sitten se vainaja henki juuri,
        Sitten syntyy uudestaan jonkin ajan päästä.
        ( eli se oli minun alhaisuutta vaan että sanoin mädäksi
        mut en tiedä mitä rakkaus on tms. )

        ( s eon vaan että tunne syntyy ärsykkeestä, ja koen sen kommunikoinniksi että teke e jonkin ärsykkeen, ja jos s eon jotain pahaa niin sitten vastaa siihen

        jos olisi paljon rakkautt et tietäis mitä on rakkaus olisi ehkä sydämellisyyttä sillekin
        hänelkään varmaan ei ole rakkautta

        ( siis ei niiden kanssa voi olla tekemisissä
        Tarkoitin sellaista rakkautta että toivoo hyvää ja rukoilee puolesta
        että elämä parempi tulevaisuudess a yms .

        Niiden kanssa ei voi elää kun sielu tahtoo muille sitä mitä hänellä itsellään on ?
        ne johdattavat vain kuolemaan koska ovat kuolleita.
        Lorna Byrne ei ole kuollut...… jos on tehnyt sopimuksen ihmisten kanssa
        sielujen että sellaisina ovat tahtomassa hyvää
        kun ihmiset ei välitä maan päällisistä ihmisistä
        ( maanpäälliset ei voi enää olla vahvoja
        kuten enkeleiden annetaan olla
        ihmiset ei tahdo kunnioitta a toisia ihmisiä vaan olla heitä vahvempi
        ja kilpailla heidän kanssa
        täälläe i taida toimia

        Lorna Byrne nähnyt niitä enkeleitä ellei ole valehdellut ja keksinyt mielikuvituksella sen kaiken mutta ei elämän tarkoitus varmaan ole elää enkeleiden kanssa
        en minä ainakaan tahdo sellaista.
        Ajan aina pois ne henget jotka ilmentyy minun käsitys on ett
        sielu voi anta a vain sitä mitä hänellä on niin ne lopultakin tahtois vain ihmisen kuolevan
        koska he ovat kuolleita Ihminen voi antaa sille hengelle sen rukouksen että hän syntyisi uudestaan
        ja että odottaissiel valoss a Jumalan huolehdinnassa sitä syntymää
        ( ihan selkeästioli että ne henget yritti elää kauttani ( ja ne oli hyvin yksinkertaisia henkiä ne ehkä luuli että he olisi minä
        ovatko he syntyneet uudestaan sitten kun menivät

        ( erilaisia henkiä olen kokenut
        Joku oli sellainen että siitä näkyi vain jalat, kengät, juuri lähdettyään.. se ei siis kiusannut eikä häiriköinyt vaan oli korkeammall kuin minä
        jouduin vaan kokemaan jotain siitä että joku sielu oli lähtenyt nyt.


      • Anonyymi

        Pehmeä huone tai mikään paikka maailmassa ei suojele henkimaailmalta jos siihen on astunut! Ainoastaan Jeesus Kristus suojaa ja on ainoa todellinen rakkaus ja valo.
        Jokaisen henkilökohtainen asia mitä haluaa seurata mut näin se vaan menee. En halua tuputtaa mutta te jotka pelkäätte, rukoilkaa taivaan isää💚


    • Ymmärsin että ne ovat vainaja henkiä
      ihmisten jotka ei olleet hengellisiä että he ei löytäneet taivaaseen? vaan ovat maanpäälisten ihmisten yhteydessä ?
      ehkä olet myös joku alkukristitty jonka pitäisi autta a ihmisiä uskomaan taivaaseen

    • ( siis ei niiden kanssa voi olla tekemisissä
      Tarkoitin sellaista rakkautta että toivoo hyvää ja rukoilee puolesta
      että elämä parempi tulevaisuudess a yms .

      Olenymmärtänyt että niillävainajahengillä ei voi olla tunteita tämän maailman ihmisille
      koska he ei enää jaa tässä maailmassa elämistä
      (niin kuin jos ei ole nukkunut koko yönä elämä tuntuu todella kalsealta ja kuolleelta,
      ( tämä maailma on varmaan kalsea heille.. jos he lentelisi tuolla kalseassa maisemassa eikä kukaan huomaa heitä ei välitä heistä ei voi

      tuo piti laittaa?

      • Anonyymi

        Olenymmärtänyt että niillävainajahengillä ei voi olla tunteita tämän maailman ihmisille

        Niillä ei ole merkistystä vainajilla,Kristus sanoi: Antakaa vainajien olla.
        Koska siellä haudassa ei ole mitään.
        Vainaja henget ei pääse ihmisen suojauksen läpi,ei koska meillä on se oma kaitsija .
        Tosin jos tuntuu,niin on mentävä exertionismiin,missä paha rukoillaa nulos ja se on totta,ei kastetuilla.


    • Anonyymi

      Ota heti yhteyttä terveyskeskukseen!

    • Anonyymi

      Luon enkeli kirjaa ystävien kanssa

    • Anonyymi

      Olen lukenut näitä kirjoja enkeli asiaa

    • Anonyymi

      Mielenterveyslaitos on auki taas ensiviikolla. Joten rohkeasti vaan varaamaan aikaa!

    • Anonyymi

      Olen huomannut että enkelit eivät pohjimmillaan eroa juuri lainkaan demoneista,

      Rukoile Isä meidän ja kysy oletko valosta,Jumalasta ?
      Tee rauha itsesi kanssa,pahan saa pois Isän Jumalan tahdosta.

    • Anonyymi

      Oikeat enkelit Rakastaa,on vaikea huomata hyvästä paha.Kysy olet Jumalasta?
      Tunnustatko Kristuksen Isän pojaksi?

    • Anonyymi

      Iske vasaralla napakasti sormeesi niin lähtee kyllä luulosairaudet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe