Kaveria sinulla on? Mulla on 30
Montako Facebook
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mut se kenel o 65-64 tänne heti
ja emiliki o enemä ku miul vaik se on pikkujannu noh 15v ei oo aikuinen vielkää :D:D:D:D
vaik isompi kokone l - Anonyymi
Aika vähän ja kolmannes on lähtenyt. Eivät tainneet olla kavereita. :)
- Anonyymi
MUL EII O YTHTÄÄ
KSKA Oon niin nössö höpö balettitansisijaks mie pääsdyn
rupeeen viel nössömäks
ja kunpa uuuhh…...rajanasa kullakin...oll pitää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MUL EII O YTHTÄÄ
KSKA Oon niin nössö höpö balettitansisijaks mie pääsdyn
rupeeen viel nössömäks
ja kunpa uuuhh…...rajanasa kullakin...oll pitääNäkyi olevan 152, en ole kirjautunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyi olevan 152, en ole kirjautunut.
numerot mitkä on v 1.4 ovat 57.64-65,tai 0
- Anonyymi
Facebook Sala Rakastaja😍
- Anonyymi
suomi24 toiveajattelija onks muita ku mie en oo ainut irhgt?
- Anonyymi
Hassu juttu tein fb sivun ja sain maxini määrän 5000 parissa päivässä. 2018. En uskalla käyttää sokea oikein enään. Sit ku ei nahtunu enään kahteen eri fb sivuun ehdotetaan fani sivun tekoa.
https://aijaa.com/pQd9Q8
Tthhhrrjjj - Anonyymi
En tiedä montako kaveripyyntöä on tullut, kun en käytä enää facea. Profiili on kyllä olemassa.
- Anonyymi
Miksi et?
- Anonyymi
Minulla on 32. Kaikki sellaisia jotka tunnen, tai ulkomailla asuvien kanssa olemme samoissa fb-ryhmissä ja sitä kautta tutustuneet.
En halua "kaveriksi" ketään jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. - Anonyymi
Nolla kun en vältän facea melkein kuin ruttoa, kaveripyyntöjä on nyt 69 ja saa olla vaikka ketä.
- Anonyymi
En ole facebookissa
- Anonyymi
Ei ole yhtään. Jos joku haluaa olla mun kaveri tai tyttökaveri niin oikeassa elämässä sitten. Ja tyttökavereita mulla saa olla vain yksi niin kannattaa pitää kiirettä, vaikka en kyllä anna sitä paikkaa kuin yhdelle koskaan niin ei hänen tarvitse ehkä kuitenkaan panikoida.
- Anonyymi
Oli melkein sata, nyt on enää omat läheiset facessa. Ihme kyttääjä mesta, kuten kaikki sosiaaliset mediat.
- Anonyymi
No älä homma menny ihan pimeeks
- Anonyymi
Ihan vaan vanhoja koulukavereita ja muutama nykysiä, yht. 54 fb kaveria
- Anonyymi
Keräilin kamuja tuntuvasti ja suljin profiilin. Siellä ne ovat varastoituna ja yhdessä nauttien some informaatiosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471