Olen turisti ja vaan käymässä Teneriffalla ja Gran Canarialla nyt. Yritin Binterin kautta ostaa lentolippua Teneriffalta Las Palmasiin netistä, mutta lipun varauskaavaketta täyttäessäni siinä tuli eteen kohta, jota en tiedä mitä siihen pitäisi laittaa.
Siinä on kohta: Proof of residence ja siinä pitäisi täyttää kohdat:
Document: NIE-Foreign Registration Certification
ja N.I.E
Osaako teillä kukaan sanoa, mitä noihin kohtiin tulee?
Tässä kuva kaavakkeesta:
https://drive.google.com/file/d/1xSOt0Y8sit5Jj_uMfyPrt2Tq7345kR-z/view?usp=sharing
Lentolipun osto-ongelma Teneriffa to Las Palmas
12
86
Vastaukset
- Anonyymi
Sä olet valinnut alunperin väärin. Et ole resident vaan non-resident.
- Anonyymi
Turistit ei valitettavasti pääse samaan hintaan saarten sisäisillä lennoilla kuin saarilla vaikituiseen asuvat. Sama pätee laivaliikenteeseen.
- Anonyymi
Minä olenkin canario eli vakiasukas eli saan halvempia lippuja.
- Anonyymi
Jaa alennusliput on vain canarioille eli vakiasukkaille. Tämä on hyvä tietää.
- Anonyymi
Suomalaisten kannattaa hankkia residensia eli asumisoikeus että voi ostaa halvempia lippuja. Ne on tarkoitettu vain canarioille.
- Anonyymi
Se on juuri kuten tuossa on sanottu. Myös suomalaiset Kanariansaarien vakituiset asukkaat eli canariot voi ostaa halvempia lippuja lennoille ja laivoille.
- Anonyymi
Minulla on residencia eli olen canario. On kuitenkaan tarvitse lippuja mihinkään.
- Anonyymi
Olen itsekin miettinyt että eläkepäivillä muutan Inglesiin eli ryhdyn canarioksi. Mukava tietää että lippuja saa canariot edullisemmin.
- Anonyymi
Kyllähän halvat liput kiinnostaa.
Minustakin tulee eläkepäivillä canario kun muutan famigliani kanssa Puertoon.
T: Antique- Anonyymi
Kanarialla asuva suomalainen ei ole canario. Sinusta ei ikinä voi sellaista edes tulla. Mene sanomaan jollakin paikalliselle olevasi canario ja saat kuulla aikamoista naurua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanarialla asuva suomalainen ei ole canario. Sinusta ei ikinä voi sellaista edes tulla. Mene sanomaan jollakin paikalliselle olevasi canario ja saat kuulla aikamoista naurua.
Tämä meidän "canariomme" luulee että kahden viikon loma Inglesissä joskus -80 luvulla teki hänestä aidon canarion.
- Anonyymi
Onneksi ei ole tuollaisia murheita, kun on rahaa niin voin maksaa lipusta ihan normaali turistilipun hinnan eikä mielenrauhani järky jos joudun maksamaa lentolipusta 10-20€ enemmin. Pensionista Suomi eikä canario.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914