Lentolipun osto-ongelma Teneriffa to Las Palmas

Anonyymi

Olen turisti ja vaan käymässä Teneriffalla ja Gran Canarialla nyt. Yritin Binterin kautta ostaa lentolippua Teneriffalta Las Palmasiin netistä, mutta lipun varauskaavaketta täyttäessäni siinä tuli eteen kohta, jota en tiedä mitä siihen pitäisi laittaa.
Siinä on kohta: Proof of residence ja siinä pitäisi täyttää kohdat:
Document: NIE-Foreign Registration Certification
ja N.I.E

Osaako teillä kukaan sanoa, mitä noihin kohtiin tulee?

Tässä kuva kaavakkeesta:
https://drive.google.com/file/d/1xSOt0Y8sit5Jj_uMfyPrt2Tq7345kR-z/view?usp=sharing

12

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä olet valinnut alunperin väärin. Et ole resident vaan non-resident.

    • Anonyymi

      Turistit ei valitettavasti pääse samaan hintaan saarten sisäisillä lennoilla kuin saarilla vaikituiseen asuvat. Sama pätee laivaliikenteeseen.

      • Anonyymi

        Minä olenkin canario eli vakiasukas eli saan halvempia lippuja.


    • Anonyymi

      Jaa alennusliput on vain canarioille eli vakiasukkaille. Tämä on hyvä tietää.

    • Anonyymi

      Suomalaisten kannattaa hankkia residensia eli asumisoikeus että voi ostaa halvempia lippuja. Ne on tarkoitettu vain canarioille.

    • Anonyymi

      Se on juuri kuten tuossa on sanottu. Myös suomalaiset Kanariansaarien vakituiset asukkaat eli canariot voi ostaa halvempia lippuja lennoille ja laivoille.

    • Anonyymi

      Minulla on residencia eli olen canario. On kuitenkaan tarvitse lippuja mihinkään.

    • Anonyymi

      Olen itsekin miettinyt että eläkepäivillä muutan Inglesiin eli ryhdyn canarioksi. Mukava tietää että lippuja saa canariot edullisemmin.

    • Anonyymi

      Kyllähän halvat liput kiinnostaa.
      Minustakin tulee eläkepäivillä canario kun muutan famigliani kanssa Puertoon.

      T: Antique

      • Anonyymi

        Kanarialla asuva suomalainen ei ole canario. Sinusta ei ikinä voi sellaista edes tulla. Mene sanomaan jollakin paikalliselle olevasi canario ja saat kuulla aikamoista naurua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanarialla asuva suomalainen ei ole canario. Sinusta ei ikinä voi sellaista edes tulla. Mene sanomaan jollakin paikalliselle olevasi canario ja saat kuulla aikamoista naurua.

        Tämä meidän "canariomme" luulee että kahden viikon loma Inglesissä joskus -80 luvulla teki hänestä aidon canarion.


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole tuollaisia murheita, kun on rahaa niin voin maksaa lipusta ihan normaali turistilipun hinnan eikä mielenrauhani järky jos joudun maksamaa lentolipusta 10-20€ enemmin. Pensionista Suomi eikä canario.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe