ei sinun tarvitse enää sabotoida elämääni teen kuolemaa anna jo olla
Saisinko edes kuolla rauhassa
26
112
Vastaukset
- Anonyymi
oletko täysin varma
- Anonyymi
sul o 64 kaverii faes
jos usl ois enemmä nii - Anonyymi
Miten hän sabotoi elämääsi? Kai on kyse irl-tapahtumista?
- Anonyymi
Kirjottelee palstalle tekemisiäni ja sanomisiani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut hyvä poika oletko sinä gay
jos oot tääl sun vierelläs mä ooon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut hyvä poika oletko sinä gay
jos oot tääl sun vierelläs mä ooonEn ole gay edelleenkään keksi jtn uutta vammane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä. Kertoisitko kenelle menee, lopetan kyllä, jos laitat hyvät tunnisteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole gay edelleenkään keksi jtn uutta vammane
mut ooks se se se se se se ses se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä. Kertoisitko kenelle menee, lopetan kyllä, jos laitat hyvät tunnisteet.
tää on se 21 ja on 50 muijan kaa yhessä
ja mä sodin sitä vastaa et sö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole gay edelleenkään keksi jtn uutta vammane
pyydän anteeksi kaikkia sanojani, en yrittänyt loukata tarkoitin esittää asian tilanteen vaatimalla tavalla, mikä oli mahdotonta, olen pahoillani jos olit paikalla huomaamassa sanoja, anteeksi.
kirjeen sulle tahtoisin, jos tunnet samaa tahtoa, miten tuokin, joka ei ole minä....
tungke perärekisteriin....
KÄKÄ
rauhotu
https://www.youtube.com/watch?v=fp-vP1MDgqE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pyydän anteeksi kaikkia sanojani, en yrittänyt loukata tarkoitin esittää asian tilanteen vaatimalla tavalla, mikä oli mahdotonta, olen pahoillani jos olit paikalla huomaamassa sanoja, anteeksi.
kirjeen sulle tahtoisin, jos tunnet samaa tahtoa, miten tuokin, joka ei ole minä....
KÄKÄ
rauhotu
https://www.youtube.com/watch?v=fp-vP1MDgqEVoin mä sut viedä mukanani tiedän kuka oot jatka vaan puukotus on helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin mä sut viedä mukanani tiedän kuka oot jatka vaan puukotus on helppoa
NO KUKA OON HÄHÄ? NYT SELVITETTÄÄ TÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KÄKÄ
rauhotu
https://www.youtube.com/watch?v=fp-vP1MDgqEKyynel valuu, ennen kuin tipahtaa...Tips...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO KUKA OON HÄHÄ? NYT SELVITETTÄÄ TÄÄ
Terkkuja Itä-Suomeen älä selvitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkkuja Itä-Suomeen älä selvitä
OOKS SIEL VAI öööö etks oolapperannast muahahah emt
ku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OOKS SIEL VAI öööö etks oolapperannast muahahah emt
kuTurhaan sä valehtlet mä tiiän kuka sä oot oon tienny pari vuotta jo sinä kuolet pian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sä valehtlet mä tiiän kuka sä oot oon tienny pari vuotta jo sinä kuolet pian
ooomitä sie sanoit
NO MILLO Kuolen
ja mikä vuso oli ku tustustii kyl sie voit kertoo aa tuun kuolee jippii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ooomitä sie sanoit
NO MILLO Kuolen
ja mikä vuso oli ku tustustii kyl sie voit kertoo aa tuun kuolee jippiiTurhaa sä sekakäyttäjä länkytät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa sä sekakäyttäjä länkytät
mut miksei voi kertoo senki 160cm hösömönihöpölöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sä valehtlet mä tiiän kuka sä oot oon tienny pari vuotta jo sinä kuolet pian
mut 4 vuotta ei 2 sorry :(((
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut 4 vuotta ei 2 sorry :(((
hanki elämä
- Anonyymi
Aion ite sanoo ton kans psykiatrille sit seuraavaks et vaitsen toisen kaupungin ja et ois kiva että kunnioittaisivat ennen kuolemaa ees ton verran. Mut nyt mua harmittaa kun jos ostaisinkin viinipullon jouuks, ni tupakat ja viinipullo on yhteensä jotain 15-16euroo. sit parii juttuu menee joku joku 5e. ni mule jäis joku nelä euroo sit mun joulusäästöist enää. ruokaan. ni en sit tiiä. mut ruuatta ei tartte kyl olla joulun. mut en tiiä
- Anonyymi
mut miten voi kunniottaa sua ei se oven availu riitä
pitää kiittää ja pyytää anteeks
kattoo silmii
vaa sillo voit saaha takas kuniotusta - Anonyymi
Ja viinia?? miks haluut tappaa ittes mitä ihmetä
paremmi siul o ku miul mikä nyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut miten voi kunniottaa sua ei se oven availu riitä
pitää kiittää ja pyytää anteeks
kattoo silmii
vaa sillo voit saaha takas kuniotustaKuolevan kunnioitus ei oikee oven availun taktiikasta mee.... Mee nyt ittees avaa joku hieno sielun ovi. Hienosielun ovi. Jättäkää minut rauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja viinia?? miks haluut tappaa ittes mitä ihmetä
paremmi siul o ku miul mikä nyt?paremmin. ei toi oo mikää perustelu. joulu on itsemurhan aikaa. jos tulee toi mikä kesäl ni se on sit menoa. varsinkii jos oon viini päissää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768