Ei nähdä varmaan enää

Anonyymi

En tiedä olisiko se enää mahdollistakaan. Pieni mahdollisuus vielä kyllä on, mutta en usko että se muuttaisi mitään. Olemattomia asioita vain. Ei tietoa mistään. Se on ohi sitten.

Menee eräälle naiselle, jolle olen niin paljon täällä kirjoitellut. Niistä kirjoituksista hän on voinut itsensä tunnistaa, joten älkää kyselkö kenelle menee...

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei nähtäisi?

• Anonyymi

Tuntuu etten halua nähdä enää. Liikaa tuskaa ja liikaa tuhoutuneita haaveita. Toisaalta haluaisin nähdä, mutta kun en kestäisi menettää enää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu etten halua nähdä enää. Liikaa tuskaa ja liikaa tuhoutuneita haaveita. Toisaalta haluaisin nähdä, mutta kun en kestäisi menettää enää...

Voi sattua enemmänkin jos et kokeile tavata häntä ja katsoa voisitko saada hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sattua enemmänkin jos et kokeile tavata häntä ja katsoa voisitko saada hänet.

Tiedätkö? Voisin kuvailla tätä kuin olisi rakastunut aurinkoon. Et voi saada sitä itsellesi ja katsominen vahingoittaa. Joten parempi näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö? Voisin kuvailla tätä kuin olisi rakastunut aurinkoon. Et voi saada sitä itsellesi ja katsominen vahingoittaa. Joten parempi näin.

No ilman aurinkoa kuolee. Aurinko valaisee päivän ja mielen, saa kaiken eloon. Ilman ei voi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ilman aurinkoa kuolee. Aurinko valaisee päivän ja mielen, saa kaiken eloon. Ilman ei voi olla

No siis ei tietenkään. Hän on vain kaunis ja ihana ihminen. Varattu joten siksi näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis ei tietenkään. Hän on vain kaunis ja ihana ihminen. Varattu joten siksi näin.

Oon vapa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon vapa

Ja kuka sinä olet?

• Anonyymi

Eikö sun pitäis toi suoraan hänelle sanoa? Eikö rohkeus riitä? Taidat olla luovuttaja?

• Anonyymi

En haluaisi nähdä häntä, koska en häntä voi saada. Tekee pahaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi saada häntä? Onko hän varattu? Onko sinulla varmaa tietoa asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi saada häntä? Onko hän varattu? Onko sinulla varmaa tietoa asiasta?

Hän on varattu ja siksi näin on tehtävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot heikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot heikko.

Heikko miten? Etten sotkeudu asioihin, jotka eivät minulle kuulu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikko miten? Etten sotkeudu asioihin, jotka eivät minulle kuulu?

Miksi puit tällaisia asioita palstalla? Sun omat tunteet menee kaiken edelle. Olet tyly. Sitä tarkoitan heikolla.

• Anonyymi

Vaikka hän olisi tunnistanut itsensä muista viesteistä, hän ei voi tietää onko tämä viesti hänelle.

Mitä niin pahaa on tapahtunut, ettei sitä voisi korjata?

• Anonyymi

Ei ole mitään pahaa tapahtunut. Särjin itseni unelmiini ja niistä olen kärsinyt. En haluaisi enää kärsimystä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään pahaa tapahtunut. Särjin itseni unelmiini ja niistä olen kärsinyt. En haluaisi enää kärsimystä...

Eikö hänellä sitten ollut samoja unelmia vai menitkö liian pitkälle omissa ajatuksissa liian nopeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö hänellä sitten ollut samoja unelmia vai menitkö liian pitkälle omissa ajatuksissa liian nopeasti?

En tiedä muutakuin sen mitä hän sanoi. Jos olisin ymmärtänyt jotain väärin, niin hän olisi asiaan myöhemmin palannut. Ei palannut.

• Anonyymi

Rohkeana ja fiksuna miehenä sinä otat asioista selvää ja hoidat homman kotiin! Hiiret palstalla vikisee! Oletko mies vai hiiri???

• Anonyymi

Kani.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat, että "hoidat homman kotiin" ?

• Anonyymi

Tämä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat, että "hoidat homman kotiin" ?

Tarkoitan, että otat häneen yhteyttä IRL ja kerrot, mitä ajattelet. Lähestyt häntä suoraan, varovasti ilmaa tunnustellen ja antaen tilaa hengittää. Aika on avainsana. Kivulla on tarkoitus kasvattaa ja auttaa kohtaamaan omat sisäiset pelkonsa. Älä anna pelkojesi sanella elämää. Jokainen kärsii, ratkaisevaa on, miten käsittelet kärsimyksen. Kaikilla tunteilla on omat tarkoituksensa ihmisen elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan, että otat häneen yhteyttä IRL ja kerrot, mitä ajattelet. Lähestyt häntä suoraan, varovasti ilmaa tunnustellen ja antaen tilaa hengittää. Aika on avainsana. Kivulla on tarkoitus kasvattaa ja auttaa kohtaamaan omat sisäiset pelkonsa. Älä anna pelkojesi sanella elämää. Jokainen kärsii, ratkaisevaa on, miten käsittelet kärsimyksen. Kaikilla tunteilla on omat tarkoituksensa ihmisen elämässä.

Hyviä sanoja. Lähestyin häntä jo ja kerroin tunteistani. Silloin hän kertoi olevansa varattu. Että siksi näin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä sanoja. Lähestyin häntä jo ja kerroin tunteistani. Silloin hän kertoi olevansa varattu. Että siksi näin...

Tilanne on voinut muuttua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on voinut muuttua?

Voihan se toki olla mahdollista, mutta en usko siihen. Ja mistä minä sen tietäisin? Hänen yksityisasiansa eivät kuulu minulle. Vaikka rakastankin niin hän ei välttämättä minua.

• Anonyymi

Oletko se varattua kaipaava? Varattu itsekin?

• Anonyymi

En ole varattu.

• Anonyymi

Itse olen yrittänyt täältä pongata, olisiko joku kirjoitus minulle. Täällä niin paljon kirjoituksia, että olen ihan tarkoituksella yrittänyt pitää taukoa, muuten tulee ihan hupsuksi! Joten et voi tietää onko tarkoittamasi henkilö nähnyt juuri hänelle tarkoitetun kirjoituksen. Minä ainankin haluaisin nähdä ja selvittää asiat niinkuin aikuiset fiksut ihmiset tekee.

• Anonyymi

Niin. Ehkä se yksi vastaus silloin aikoja sitten oli vain outo sattuma. Tuskin hän on ikinä täällä ollutkaan. Siinä tapauksessa hän on todennäköisesti tarkoittanut, mitä sanoi silloin minulle. Silloin kun kaikki romahti...

• Anonyymi

Tämä

• Anonyymi

Mikäköhä kirjain. Täältä olen katsellut ja tuntuu tutulta. Näemmeköhän tällä vklla vielä jos kysyisit :)

• Anonyymi

Ei ole mitään keinoja ottaa yhteyttä ja vaikka olisikin niin en ottaisi. Hänellä on oma elämänsä, johon minä en kuulu.

• Anonyymi

on ikävä sitä miestä ja melkein kuvittelin että aloitus oli häneltä. soita puhutaan, nähdään ja kahvitellaan tai mitä tahansa kunhan nähdään
      N-M

• Anonyymi

No kuulemiin sitte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe