Täällä nyt sitten olen. Jouluksi pois. Ehkä loma tekee hyvää. Ei joudu miettimään hetkeen, että mitä ihmettä kävi.
Ehkä sitä tajuaa, että kiireessä on vain tehnyt mieli johonkin ihan muualle ja olit se vastaantulija jonka kanssa olisin halunnut lähteä.
Senkin tunteidenherättäjä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisiköhän vain tinderöidä pitkästä aikaa ja etsiä joku järkevä match? Saisikohan siten tolkuttomat ajatukset pois?
- Anonyymi
Minäkö?
- Anonyymi
Se jonka olen tavannut joskus aiemmin mutta joka on takertunut ajatuksiin nyt loppuvuodesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jonka olen tavannut joskus aiemmin mutta joka on takertunut ajatuksiin nyt loppuvuodesta.
Ehkä siis minä. 🤔
- Anonyymi
Meidän välillä taisi olla sähköä. Ehkä sinäkin huomasit. Jotain käytöksessäsi oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän välillä taisi olla sähköä. Ehkä sinäkin huomasit. Jotain käytöksessäsi oli.
Sähköä? Eli sinä tunsit panetuksen ja toinen ei mitään?
Vai sinä ja hän liimauduitte samantein yhteen ja sähkövirta kulki lävitsenne yhtä aikaa, saaden molempien ihon kananlihalle. Samalla huulenne yhtyivät kiihkeän suuteluun ja sitten intohimoiseen seksiin- sähköä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkökin kun on yks ja kakspuoleista
Se kun on tunne seksuaalista vetovoimasta jonka sinä tunnet ja jotta voit puhua toisenkin suulla että hänkin tunsin sähkön niin siitä pitää olla todisteina jotain konkreettista.
Muuten sinä tunsit seksuaalista halua ja toinen on kysymysmerkki mitä tunsi vai tunsiko yhtään mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tahdo olla sun hän :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tahdo olla sun hän :(
En usko että olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olet.
halusin vielä eilen
- Anonyymi
ja se siitä sitten? Käyt lomalla, virkistyt ja jatkat elämääsi. Ja mä joudun sinne tinderiin sittenkin...
- Anonyymi
En minä sieltä Tinderistä ketään kuitenkaan löydä. Kunhan heitin. Liian selväksi tullut jo mikä toimii ja mikä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015