Mulla ei ole yhtään kavereita. Käyn vain töissä ja nukun ja välil masentaa. En löydä edes tyttöystävää.
Ei yhtään kavereita
11
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne kaljajaveritkaan mitään kavereita ole.
- Anonyymi
Ei ole mitään kavereita. Elämä junnaa. Töitä on hetken kunnes taas jään työttömäks ja taas töitä ja kierre jatkuu, ja naistakaan ei saa.
- Anonyymi
Laita kirjeenvaihtopalstalle oma ilmoitus tai etsi ihmisiä alueeltasi. Varmasti joku vastaa ja löydät jonkin uuden kaverin. Itse oon ollut myös tosi yksinäinen, löysin kaikki nykyiset kaverit kirjeenvaihtopalstalta. :) Kannattaa itse olla aktiivinen ja laittaa viestiä.
- Anonyymi
Joo muttakun ei niihin koskaan vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo muttakun ei niihin koskaan vastata.
Noh, ei mullekaan läheskään kaikki ole vastanneet kaverin hakuilmoituksiinsa. Kannattaa vain jatkaa etsintää silti. Ihan varmasti jossain vaiheessa joku mukava ihminen vastaa.. Tai laita oma viesti, niin saat vastauksia omien intressien pohjalta.
- Anonyymi
Ala harrastamaan jotakin se lienee kiva tapa tavata samanhenkisiä ihmisiä.Tanssi nyrkkeily jujtsu?
- Anonyymi
Yksinäinen on yksinäinen yksin koska kokee sen itselleen tarpeelliseksi.
Itselläni on välillä sellanen seurustelu vaihe, kaverit soitellaan läpi, kysellään kuulumiset. Mutta väsyneenä on paras keskittyä lepäämiseen ja jättää turhat sosiaaliset kuviot.... ei se burnout tule yllärinä, kyllä sen eteen pitää tehdä ja touhuta x)))) - Anonyymi
Mietippä sitä kun kaikilla ei edes ole sitä työpaikkaa minne lähteä aamuisin?
Ole edes siitä iloinen, on sekin edes jotain täydellisen yksinäisyyden rinnalla.- Anonyymi
Jos ei ole työpaikkaa on ainakin aikaa tehdä mitä huvittaa.
- Anonyymi
Odottelevatko nämä "yksinäiset", että heitä joku tulee kotoa hakemaan?
- Anonyymi
Harrastukset ovat oiva tapa hankkia sosiaalisia kontakteja ja saada sitä kautta uusia kavereita. Harrastuksia on kaikenlaisia liikunnallisista harrastuksista, elokuviin, musiikkiin, askarteluun ja niin edelleen. Tärkeintä on, että lähdet tekemään jotain. Vastaus "ei kiinnosta" on huono, koska tarkoitus ei välttämättä ole se varsinainen asia vaan juuri se sosiaalinen elämä. Toisin sanoen, vaikka sinua ei kiinnostaisi "mikään" niin lähde liikkeelle tapaamaan ihmisiä. Vain lähtemällä liikkeelle tapaa uusia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057