Ei yhtään kavereita

Anonyymi

Mulla ei ole yhtään kavereita. Käyn vain töissä ja nukun ja välil masentaa. En löydä edes tyttöystävää.

11

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ne kaljajaveritkaan mitään kavereita ole.

• Anonyymi

Ei ole mitään kavereita. Elämä junnaa. Töitä on hetken kunnes taas jään työttömäks ja taas töitä ja kierre jatkuu, ja naistakaan ei saa.

• Anonyymi

Laita kirjeenvaihtopalstalle oma ilmoitus tai etsi ihmisiä alueeltasi. Varmasti joku vastaa ja löydät jonkin uuden kaverin. Itse oon ollut myös tosi yksinäinen, löysin kaikki nykyiset kaverit kirjeenvaihtopalstalta. :) Kannattaa itse olla aktiivinen ja laittaa viestiä.

• Anonyymi

Joo muttakun ei niihin koskaan vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo muttakun ei niihin koskaan vastata.

Noh, ei mullekaan läheskään kaikki ole vastanneet kaverin hakuilmoituksiinsa. Kannattaa vain jatkaa etsintää silti. Ihan varmasti jossain vaiheessa joku mukava ihminen vastaa.. Tai laita oma viesti, niin saat vastauksia omien intressien pohjalta.

• Anonyymi

Ala harrastamaan jotakin se lienee kiva tapa tavata samanhenkisiä ihmisiä.Tanssi nyrkkeily jujtsu?

• Anonyymi

Yksinäinen on yksinäinen yksin koska kokee sen itselleen tarpeelliseksi.
      Itselläni on välillä sellanen seurustelu vaihe, kaverit soitellaan läpi, kysellään kuulumiset. Mutta väsyneenä on paras keskittyä lepäämiseen ja jättää turhat sosiaaliset kuviot.... ei se burnout tule yllärinä, kyllä sen eteen pitää tehdä ja touhuta x))))

• Anonyymi

Mietippä sitä kun kaikilla ei edes ole sitä työpaikkaa minne lähteä aamuisin?
      Ole edes siitä iloinen, on sekin edes jotain täydellisen yksinäisyyden rinnalla.

• Anonyymi

Jos ei ole työpaikkaa on ainakin aikaa tehdä mitä huvittaa.

• Anonyymi

Odottelevatko nämä "yksinäiset", että heitä joku tulee kotoa hakemaan?

• Anonyymi

Harrastukset ovat oiva tapa hankkia sosiaalisia kontakteja ja saada sitä kautta uusia kavereita. Harrastuksia on kaikenlaisia liikunnallisista harrastuksista, elokuviin, musiikkiin, askarteluun ja niin edelleen. Tärkeintä on, että lähdet tekemään jotain. Vastaus "ei kiinnosta" on huono, koska tarkoitus ei välttämättä ole se varsinainen asia vaan juuri se sosiaalinen elämä. Toisin sanoen, vaikka sinua ei kiinnostaisi "mikään" niin lähde liikkeelle tapaamaan ihmisiä. Vain lähtemällä liikkeelle tapaa uusia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe