Esko Eela rinnastaa kirjoituksessaan "Jokaista lasta on suojeltava kaikilta vaaroilta" 19.12. Satakunnan Kansassa oivaltavalla tavalla päättäjien ristiriitaiset toimet Al Holin pro suomalaislasten suojelussa. Al Holin lasten eduista jaksetaan meluta päivästä ja viikosta toiseen, mutta suomalaislapset saatetaan huoletta alttiiksi susille, suurpedoille, joita sijoitetaan ja joiden määrää lisätään ikiajoista asutuille seuduille.
Sudet eivät kuulu ihmisasutuksen keskelle. Sen ihmiset ovat tajunneet sukupolvesta toiseen - kunnes keskellemme on ilmestynyt totaalisesti luonnosta erillään kasvanut joukko joka nyt tekee päätöksiä.
Keiden lapsia suojellaan - ja keiden ei!
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on täyttä asiaa! Olen täysin samaa mieltä
- Anonyymi
Totta joka sana! Ihmiset vieraantuvat luonnosta ja sen toiminnasta. Ruokaa saa marketeista ja vaatteita netistä. Suurten yliopistokaupungien opiskelijat villittiin vihreällä aatteella ja sen hurmio sen kuin laajenee.. -jopa Säkylän kokoisiin kuntiin asti. Vihreiden äänestäjät suojelevat kaikkia kaikelta päästäen pahuuden valloilleen. Täytyy muistaa selallainenkin asia, että vihreä järjestö oli alunperin terroristijärjestö, joka terrorisoi Saksassa laajentuen muualle Eurooppaan tuhoamaan Länsimaisia arvoja. Hyvin näyttää onnistuvan täällä Suomessakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121693Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471238Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019