Esko Eela rinnastaa kirjoituksessaan "Jokaista lasta on suojeltava kaikilta vaaroilta" 19.12. Satakunnan Kansassa oivaltavalla tavalla päättäjien ristiriitaiset toimet Al Holin pro suomalaislasten suojelussa. Al Holin lasten eduista jaksetaan meluta päivästä ja viikosta toiseen, mutta suomalaislapset saatetaan huoletta alttiiksi susille, suurpedoille, joita sijoitetaan ja joiden määrää lisätään ikiajoista asutuille seuduille.
Sudet eivät kuulu ihmisasutuksen keskelle. Sen ihmiset ovat tajunneet sukupolvesta toiseen - kunnes keskellemme on ilmestynyt totaalisesti luonnosta erillään kasvanut joukko joka nyt tekee päätöksiä.
Keiden lapsia suojellaan - ja keiden ei!
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on täyttä asiaa! Olen täysin samaa mieltä
- Anonyymi
Totta joka sana! Ihmiset vieraantuvat luonnosta ja sen toiminnasta. Ruokaa saa marketeista ja vaatteita netistä. Suurten yliopistokaupungien opiskelijat villittiin vihreällä aatteella ja sen hurmio sen kuin laajenee.. -jopa Säkylän kokoisiin kuntiin asti. Vihreiden äänestäjät suojelevat kaikkia kaikelta päästäen pahuuden valloilleen. Täytyy muistaa selallainenkin asia, että vihreä järjestö oli alunperin terroristijärjestö, joka terrorisoi Saksassa laajentuen muualle Eurooppaan tuhoamaan Länsimaisia arvoja. Hyvin näyttää onnistuvan täällä Suomessakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878