Esko Eela rinnastaa kirjoituksessaan "Jokaista lasta on suojeltava kaikilta vaaroilta" 19.12. Satakunnan Kansassa oivaltavalla tavalla päättäjien ristiriitaiset toimet Al Holin pro suomalaislasten suojelussa. Al Holin lasten eduista jaksetaan meluta päivästä ja viikosta toiseen, mutta suomalaislapset saatetaan huoletta alttiiksi susille, suurpedoille, joita sijoitetaan ja joiden määrää lisätään ikiajoista asutuille seuduille.
Sudet eivät kuulu ihmisasutuksen keskelle. Sen ihmiset ovat tajunneet sukupolvesta toiseen - kunnes keskellemme on ilmestynyt totaalisesti luonnosta erillään kasvanut joukko joka nyt tekee päätöksiä.
Keiden lapsia suojellaan - ja keiden ei!
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on täyttä asiaa! Olen täysin samaa mieltä
- Anonyymi
Totta joka sana! Ihmiset vieraantuvat luonnosta ja sen toiminnasta. Ruokaa saa marketeista ja vaatteita netistä. Suurten yliopistokaupungien opiskelijat villittiin vihreällä aatteella ja sen hurmio sen kuin laajenee.. -jopa Säkylän kokoisiin kuntiin asti. Vihreiden äänestäjät suojelevat kaikkia kaikelta päästäen pahuuden valloilleen. Täytyy muistaa selallainenkin asia, että vihreä järjestö oli alunperin terroristijärjestö, joka terrorisoi Saksassa laajentuen muualle Eurooppaan tuhoamaan Länsimaisia arvoja. Hyvin näyttää onnistuvan täällä Suomessakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393