Tää varmaan kuullostaa sairaalta, mut haluun olla 5-10kg alipainonen. Miten pääsisin siihen? Oon 12-vuotias ja normipainonen. Oon jättäny aterioita(aamupalan, välipalan ja usein iltapalan) välistä, sillon kun syön nii syön vaan mahollisimman vähän ja lisänny hiukan liikuntaa.
Alipainoon?
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pakko tehdä 1000 tälläistä keskustelua
- Anonyymi
Ite oon 19 v tyttö ja haluaisin painaa 45 kg tai vähän alle. Oon noin 160 cm pitkä. Painan tällä hetkellä varmaan jotain 48-50 kg. Oon ainakin pari vuotta yrittänyt laihduttaa. Kerran onnistuinkin siinä, mutta sitten kaikki kilot tuli takaisin. Laihduttaminen on todella vaikeaa. Mä en edes tiedä miks mä haluun laihtuu. Kai tää on vaan joku pakkomielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938