Miestenkesken

Anonyymi

Minkä ikäisenä oli ensikerta miesten kesken esim runkku tai koittelu tai jopa panot .

Itseäni miehissä kiinnostaa ainoastaan kyrpä ja on kiinnostanut murkkuiästä asti, silti elämäni naisen kumppanina ja isänä elänyt enkä pidä itseäni homona, kuitenkin imen kyrpää aina kuin vain saan.

22

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä(kään) ei ole kokemusta mutta pääsisipä sitä sopivalle kaverille pyllistämään ja saamaan mulkkua peppuun niin että pallit lätisee ;)
      t: M45-utelias-Tre

    • Anonyymi

      Olin 19v ku ekan kerrabn menin 30v miehen kaa hotelliin ja pani mua

    • Anonyymi

      16/17v vastasin Kalle-lehdessä olleeseen nahkamiehen ilmoon,menin kylään,puetutti mutkin nahkaan,69:ssä miehen alla kullia suuhun ’vähän väkisin’,kun eihän aikuisen(abt 45v?) miehen alta mihinkään päässyt...
      Upea ja unohtumaton nahkakokemus😋
      Hesalainen 50um

    • Anonyymi

      Olin hiukan alle 14, olin erään tutun miehen paketti autossa apumiehenä kun 70-luvun alussa haimme Suonenjoelta mansikoita Jyväskylään. Olimme tehneet jo useamman reissuin, kun illalla jo varsin myöhään tulimme viimeiseltä reissulta takaisin päin. Jukka, noin 60v kuljettaja, totesi, että rupee uni painaan niin että paras otta vartin tirsat.

      Pysähdyimme seuraavalle sopivalle metsätielle, jukka peruutti auton, jotta olisi helppo lähteä. Luulin ettei minua nukuttaisi, mutta ilmeisesti olin nukkunut jo jonkin aikas kun heräsin. Jukan käsi oli verkkahousujeni päällä ja samassa huomasin että kullini seisoi täysillä.

      Sen verran miellyttävältä tuntui, kun hän housujen läpi runkkasi kulliani, että minulta pääsi huokaus. Taidat pitää tästä, sanoi jukka. Mumisin, koska en kehdannut myöntää. Jukka laski housuni alas ja runkkasi paljasta kyrpääni. Enkä kaun kestänyt kun tuli. Jukka otti toisella kädellään lastini talteen. Luulun että hän halusi suojella autoa likaantumiselta.

      Mutta sitten hän sanoi, että siirryppäs sinnemmäs ja tuli ratin takaa samalle leveämmälle apumiehen istuimelle. Silloin huomasin, että hän oli alaruumiiltaan paljas ja että hänen pitkähkö kullinsa seisoi täysin. -runkkaa sitä, hän sanoi. Otin varovasti kiinni ja vedin esarin taakse. Se ei ollut kovin paksu.

      Runkattuani hetken, hän sanoi, että nousisin hiukan ja kumartuisin eteen, tunsin hänen sormensa reiälläni, etusormi solahti helposti olihan siinä kädessä äskeiset spermani. Sitten toinen sormi.
      Tämän jälkeen jukka veti sormet pois, hieroit loput spermani kyrpäänsä.

      Nyt saat kyrpää, hän sanoi, otti kiinni lanteiltani ja otti minut syliinsä. Toisella kädellään hän ohjasi kyrpänsä persereijälleni ja otti taas molemmilla käsillään lanteiltani kiinni, ja hyvin varovasti painoi minua niin että kyrpänsä upposi sisääni suuremmitta kivuitta. Kun hän oli kokonaan sisälläni, aloitti hitaan liikkeen lantiollaan ja saamaa tahtia nosteli minua.

      Se tuntui niin hyvältä, että rupesin auttamaan tukeutumalla käsilläni rattiin ja ovenkahvaan.

      En tiedä kuinka kauan kuilui aikaa, kunnes hän ruiskautti kuuman spermansa sisääni.
      Kullini oli alkanu seisomaan uudelleen. Istuin jukan sylissä, hänen kullinsa sisälläni jukan runkatessa minua uudestaa. Eikä nytkään kestänyt kauaa, kun taas minulta tuli, nyt vapaasti sperma lensi tuulilasiin.

      Jukka pyyhki paperiin itsensä ja minun kullini ja pyllyni ja sanoi, etyä tämä on meidän salaisuutemme.

      Ja niin se olikin, eikä viimeinen ketta.

      • Anonyymi

        Moi
        Kiihottava tarina fantasiaa tai totta.


    • Anonyymi

      Nyt 55 vuotiaana eronneena menin hierojalle jolla sellainen "miehiinpäin" maine.
      Selänhieronnasta pakaroiden kiinnikkeet olivat myös oikeasti kipeät ja oli otettava alushousutkin pois joilloin sormet vaelsivat pyllyn vakoa aina peräaukolle, kiveksiin ja välillä kulliinkin joka paisuikin herkkien paikkojen hyvänäpidosta,
      Sitten tämä hieroja myös alkoi kehumaan peräpuoltani oikean malliseksi "hokiperseeksi" ja vihdoin kun näki kullini seisovan aivan täysillä -kysyen; voisiko hän helpottaa sen oloa!-
      Mitä aiot ? sain kysytyksi.
      Kun hän vatsallani vielä ollessani imasi kullini suuhunsa , kielellä nuollen vaelsi kullivartta kiveksiin ja siinä pyllyyn ja nuoli sen liukkaaksi , se tuntui aivan helvetin hyvältä!
      Sitten käski käntyä ja imutti kovaa ja runkkasi , kulliani , sormeili liukasta peppua niin muutamassa minuutissa purkauduin hänen suuhunsa.
      Sellainen kokemus, aivan jäätävän hyvä!

      • Anonyymi

        Minä 38v ja kundi 21v mun autossa runkattiin itseämme ja toisiamme Turussa yhdellä suuren aukion laidassa. Netissä sovittiin tapaaminen. Molemmat ekaa kertaa asialla. Tuntui kivalta kun kaveri kehui mun kullia isoksi, joka olikin hänen kaluaan suurempi. Molemmet lauettiin kunnolla lopuksi. Tästä on useampi vuosi aikaa. Mitähän sille kundille mahtaa kuulua nykyään, lieneeko jatkanut harrastusta. Mä olen milloin aktiivisemmin milloin harvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä 38v ja kundi 21v mun autossa runkattiin itseämme ja toisiamme Turussa yhdellä suuren aukion laidassa. Netissä sovittiin tapaaminen. Molemmat ekaa kertaa asialla. Tuntui kivalta kun kaveri kehui mun kullia isoksi, joka olikin hänen kaluaan suurempi. Molemmet lauettiin kunnolla lopuksi. Tästä on useampi vuosi aikaa. Mitähän sille kundille mahtaa kuulua nykyään, lieneeko jatkanut harrastusta. Mä olen milloin aktiivisemmin milloin harvemmin.

        Ekakerta mulla haluutko tulla käymään? Ulos johonkin piiloon ja kokeilee 32v15cm hki


    • Ei oo tullu koklattua.mutta kiinnostais.

      • Anonyymi

        En ole kokeillut mut tänään lähtisin runkkaamaan ja ehkä myös muuta... Pihalle metsään salaa. Oon 32 ja ihan vaan kokeilumielessä... Hki kiinnostaako?


      • Anonyymi

        Kokeillaanko vaikka runkataan ja jos tuntuu niin..... 33v


    • Anonyymi

      Kolmekymppinen ja heteron kiinnostus kokea jotain nuoren tai vanhan ihmisen kanssa. Salaa ja kerran tänään hki ekakerta mutta uskallusta on.

    • Anonyymi

      Olin vauvaikäinen,ehkä 2/3v,muistan kunjoku sukulaismieheni vaippojani vaihtaessaan nappasi pienen pippelini suuhunsa,ja imeskeli pissatöhnät pois,ennenkui kuivasi sen sideharsoin,ja vaihtoi kuivan caipan...

    • Anonyymi

      Oltiin serkun kanssa saunassa.Serkku on mua 10 vuotta vanhempi. Olin silloin 14 vuotta. Pukkarissa serkku otti housut ja alkkarit pois ja esitteli kulliaan, karvoitusta oli hirveesti palleissa ja pakarissa. Sesanoi, että nyt nakuksi ja veti multa verkkarit alas. Otti alkkareista kiinni ja veti nekin alas. Serkku sanoi, että katotaas sun vehkeet. Se otti mun kullista kiinni ja hitaasti veteli sitä. Sitten se otti suuhun ja imi ja sormeili mun palleja ja peräaukkoa. Hetken kuluttua multa tuli spegut serkun suuhun. Sitten se sano, että on mun vuoro ja tunki kullin mun suuhun.Se otti mun päästä kiinni ja piti mun pään paikallaan kun pani muasuuhun ja sano, että "ota kyrpää". Mun oli vaikee sitä imeä, mutta se työnsi sitten kurkkuun asti ja aloin vähän tuntea yökkimistä. Se veta aina just pois ja sitten työsi uudestaan kunnes tuli jajouduin syömään kauheenison varvin speguja. Se vannotti etten kerro muille -enkä olekertonut.

      • Anonyymi

        No nythän tuonkin kerroit😄,helpottiko?


    • Anonyymi

      Ajatuksena mielenkiintoista... Vaikkapa olla miesporukan panopuuna

    • Anonyymi

      Kavereiden kanssa runkannut varmasti ainakin yläasteella ensimmäisen kerran. Ja siitä se sitten lähti🙂👍 Isokullisen kaverin kans oltiin kunnon runkkukavereita pitkään.

    • Anonyymi

      Kesämökkinaapurina meillä oli tuttavaperhe, joilla pari vuotta mua vanhempi kundi. Ite olin 16. Se oli vuosikausia kohdellut mua vähän hallitsevasti. Siinä oli seksuaalista viritystä,sillä vesikisailussa olin tuntenut sen kalun kovettuvan. Niin kovettui myös minin pieni, ja pieneksi jäänyt penikseni. Meidän kisailut huvitti naapureeita, mutta mun yh-äitini oli vähän huolissaan. Naapurit kait huvittui sitä, että Mara kohteli vähän niin kuin tyttönään. Siitä vähän naljailtiinkin.

      Asiat eteni. Vääjäämättä sitten hiukan olutpäissään vei mut saunaan. Pesi mut leikitteli mun kalulla ja työnsi sormen anukseeen. Imin Joren ja nielin lastin. Tätä jatkui sen kesän koko lailla säännöllisesti. Jore koulutti mut friidukseen ja opin palvelemaan hänet.

      Joren faija oli perillä kuviosta. Myöhemmin sain tietää (!), että Joren faijalla on samat taipumukset ja halut. Naapureita ei huolestuttanut laisinkaan, että olin Joren kesäleikkikalu. Itse opin nauttimaan tyttöilystä.

      Opin myös kuinka haluttuja tyttöilevät kundit on. Kaino katse vieressä suihkukaveriin munaan ja omien nännien vaivihkainen nipistely on johtanut useesti lakanoiden väliin. Varovainen on täytynyt olla

      • Anonyymi

        No et sitten faijan tytöksi joutunut?


    • Anonyymi

      Noin 25v. Kävelin baarista kotiin ja tuntematon mies pysähtyi pyörällä vierelle ja aikamme juteltuamme pyysi kotiinsa paukuille. Siellä homma yht äkkiä meni kosketteluksi ja riisuin hänen housut alas. Kyrpä oli todella pitkä ja paksu ja sen muistaa ekasta kerrasta, että sitä oli aivan mahtava imeä ja runkata. Silloin myös hän nussi minua kauan. Tiesi kyllä saaneensa kyrpää. Siitä lähtien tykännyt isokyrpäisistä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      64
      2655
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      342
      2500
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2160
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      67
      1844
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1523
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1503
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe