Työmatkalla tulit mieleeni tästä biisistä:
https://www.youtube.com/watch?v=928n85QzOf4
Ikävää ja kaipausta, läheisyyttä katseissa. Onneksi olet olemassa, vaikka kaukana.
Lämpöistä joulunaikaa P.
S
Ajatuksissani P-mies
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin mieleen jouluna , enkö muulloin?
- Anonyymi
Kyllä muulloinkin. Milloin mä / hän on sun ajatuksissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muulloinkin. Milloin mä / hän on sun ajatuksissa?
Päivittäin , aamulla ihan ensimmäisinä, monta kertaa päivällä ja illalla ihan viimeksi kun rupean nukkumaan. Olen itsekin miettinyt, etten taida mörri riepu olla enää ihan terve. Sinäkö sen teit, minkä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäin , aamulla ihan ensimmäisinä, monta kertaa päivällä ja illalla ihan viimeksi kun rupean nukkumaan. Olen itsekin miettinyt, etten taida mörri riepu olla enää ihan terve. Sinäkö sen teit, minkä teit?
Täälläpä harhauttajia riittää! Varmaan mukava kommentoida toisten viestejä, toisten nimellä.
- Anonyymi
Pekkako?
- Anonyymi
Kukapa muu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa muu!
Vai olisiko joku muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai olisiko joku muu?
Täällä olisi joku muu, jonka elämä muuttui kun näin sinut ensimmäisen kerran. Et ollut silloin henkisesti ihan täysin aikuinen ja valmis, mutta luotin että meidät on luotu yhteen. Onhan tämä kuultu ihan alusta lähtien muidenkin suusta, jotta olisitte täydellinen pari ,niin
kuin tulemme olemaankin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi joku muu, jonka elämä muuttui kun näin sinut ensimmäisen kerran. Et ollut silloin henkisesti ihan täysin aikuinen ja valmis, mutta luotin että meidät on luotu yhteen. Onhan tämä kuultu ihan alusta lähtien muidenkin suusta, jotta olisitte täydellinen pari ,niin
kuin tulemme olemaankin.Ettei se morsian taas hairahdu parempiin piireihin ja sitten palaa takaisin kun heille ei kelpaa. Kannattaako noita nousukkaita nopsia, vaan jättää omaan häpeäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei se morsian taas hairahdu parempiin piireihin ja sitten palaa takaisin kun heille ei kelpaa. Kannattaako noita nousukkaita nopsia, vaan jättää omaan häpeäänsä.
Jaa
- Anonyymi
Olen aina unelmoinut, että voisit olla yhtä ehdoton, kuin minä. Silloin yhteiselomme olisi täydellistä , rehellistä ja suoraa. Etkö halua sellaista elämää. Se on valintasi enkä sitä ymmärrä ja hyväksyn sinun some leuhotuksen mikä ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Eiköhän noilla perusteilla kannattaisi unohtaa koko juttu, jos toinen ei vaivaudu muuta kuin juonittelemaan. paremman kyllä helppoon löydät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän noilla perusteilla kannattaisi unohtaa koko juttu, jos toinen ei vaivaudu muuta kuin juonittelemaan. paremman kyllä helppoon löydät.
Noilla perusteilla hyväksyn ja unhoitan, sillä haluan elää normielämää. Elämääni kuuluu vain kaikki läheiset joihin luotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla perusteilla hyväksyn ja unhoitan, sillä haluan elää normielämää. Elämääni kuuluu vain kaikki läheiset joihin luotan.
Samoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805