Joko nyt nainen alkaa olemaan meidän aika

Anonyymi

Kerro sinä. Haluatko vielä jarrutella, sinun takia minä en ole päästänyt itseäni täysin valloilleen. Vieläkin tykkään sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta vaikka tunnen sinut ja sinun tapasi kohtalaisen hyvin .
Kerro minulle armaani ihana nainen kerro.

47

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kiinnostusta.

• Anonyymi

Never..

• Anonyymi

Älä jarruttele,täysillä vaan :)

• Anonyymi

Minä liukastelen vaikka kävelisin kuinka hitaasti.

Mistä se tämä epäsuhta pään ja jalkojen välissä on

Pää menee nopeempaa kuin jalat,mahtas lapsesta tulla melko tuhatjalka

Miten sen perässä pysys kun kaatuilen iteki

• Anonyymi

Kun pääsisimme tutustumaan lisää, voisin vastata tuohon. ❤

• Anonyymi

Jos tunnen sinut jo entuudestaan niin se käy.

• Anonyymi

Toivottavasti olet vakuuttavampi rikollisia iltaisin sängyssä. Sanoisin että 6-

• Anonyymi

siis rikollisille

• Anonyymi

Toivottavasti olet vakuuttavampi eukollesi iltaisin sängyssä. Sanoisin että 6- *

• Anonyymi

Haistanko rakkauden hienoa tuoksua leijailevan ilmassa.

• Anonyymi

Parempi olla ihan yksin kun kerran ihan sellaista normaalia tavismiestä on näemmä mahdoton löytää. Miestä joka käyttää alkoholia hyvin maltillisesti, omaa terveet elämäntavat eli viihtyy paremmin lenkillä kuin baarissa, on sopivasti "eräjorma" eli ulkoilu & luonnossa liikkuminen on tärkeä osa elämää ja viihtyy myös kotona. Tärkeintä toki on että osaa suhtautua muihin ihmisiin asiallisesti eli omaa terveen itsetunnon eikä tarvitse muita nostaakseen itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi olla ihan yksin kun kerran ihan sellaista normaalia tavismiestä on näemmä mahdoton löytää. Miestä joka käyttää alkoholia hyvin maltillisesti, omaa terveet elämäntavat eli viihtyy paremmin lenkillä kuin baarissa, on sopivasti "eräjorma" eli ulkoilu & luonnossa liikkuminen on tärkeä osa elämää ja viihtyy myös kotona. Tärkeintä toki on että osaa suhtautua muihin ihmisiin asiallisesti eli omaa terveen itsetunnon eikä tarvitse muita nostaakseen itseään.

Johan löysit sellaisen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan löysit sellaisen..

Missä niitä kasvaa?

• Anonyymi

Kyllä meidän aika olisi jo, vihdoin ja viimein...please contact me, my love.❤

• Anonyymi

"Vieläkin tykkään sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta vaikka tunnen sinut ja sinun tapasi kohtalaisen hyvin."

Kauniisti ilmaiset tunteesi. Toivoisin, että oma kaivattuni ajattelisi myös noin minusta ja jotenkin haluan uskoa että ajatteleekin. Siis että kaikista kaameista vioista huolimatta välittää. Niin minäkin hänestä... <3

• Anonyymi

Toi vaikka sana saa tuon kyllä kuulostamaan siltä et se toinen taitaa olla jollai tapaa sellanen ettei siitä niin vaan kannattaisi tai voisi tykätä, ei niin kaunista 🤔🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi vaikka sana saa tuon kyllä kuulostamaan siltä et se toinen taitaa olla jollai tapaa sellanen ettei siitä niin vaan kannattaisi tai voisi tykätä, ei niin kaunista 🤔🙄

No tietysti tuon voisi ymmärtää niinkin, että näkee toisessa/toisissa paljon vikoja, itsessään ei niinkään... 🤔

Ensinnä tuli vaan mieleen että aitoa tunnetta on, kun tuntee toisen huonotkin puolet ja silti tykkää. 😶

• Anonyymi

Eihän naiselta voi lupaa kysellä :)

• Anonyymi

Jos sattuisit olemaan mies ketä kaipaan ja haluan... Olisi kyllä vihdoin meidän aikamme.. ❤️

• Anonyymi

Laita tähän ihana nainen jotakin josta vain minä voin tietää että sinä olet sinä, ja tarkoitat sitä läheisyyttä mitä me tarvitaan toisiltamme.

• Anonyymi

3 on meidän luku.

• Anonyymi

Kerro sinä miehenä ,,

• Anonyymi

Kaipaatko paljon sinua nuorempaa naista?

• Anonyymi

Ikävä yhtä nuorempaa naista...

• Anonyymi

En jarruttele enää yhtään. Täysillä vaan eteenpäin.

• Anonyymi

Minä en kyllä mielestäni ole tässä ollut se jarrutteleva osapuoli, mutta aloitus tuskin minulle olikaan. Omassa tapauksessa mies on ollut se suurin jarruttelija ja jahkailija. En tälläkään hetkellä tiedä hänen todellista tilannettaan.

• Anonyymi

Mitäs vikaa minussa ja tavoissani on kun siitä huolimatta tykkäät ;)

• Anonyymi

Annetaan mennä😉

• Anonyymi

Olenko mä susta sitte jotenki epänaisellinen? Osaan minä tarpeen mukaan fiinistikki käyttäytyä.

• Anonyymi

Mitähän sitten tapahtuu, kun ap päästää itsensä täysin valloilleen? Rajumpaa tekstiä? 🤨

• Anonyymi

Niinpä :D

• Anonyymi

Ootko varma, ettet pety siihen mitä oon...

• Anonyymi

Kolmesta kolmosesta tulee yhteenlaskettuna yhdeksän ja ne käännettynä saadaan kolme kuutosta...

• Anonyymi

"Päästänyt itseään valloilleen".., 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Aika negatiivinen asenne aloittajalla: "vaikka tunnen sinut ja sinun tapasi kohtalaisen hyvin . "

• Anonyymi

Jos hän on ihastunut itse Paholaiseen, niin eihän se sitten ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idän Pikajunan Arvoitus on hyytävää luettavaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Enpä tullut ajatelleeksi!

• Anonyymi

Kyllä,nyt olen valmis.Lapsentekokin pyörii mielessä.Etukirjain?

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitat olisi ihanaa jos kertoisit minullekin tuon henkilökohtaisemmin kun tänne palstalle❤️

• Anonyymi

Kyllä se nyt on niin, että en malta enää jarrutella . Joten eiköhän me lähdetä kojto yjteistä matkaa ja kohdata kaikko esteet.

• Anonyymi

Olen mietiskellyt päivän aikana uskaltaisinko lähestyä sinua viestin muodossa. Päädyin siihen että en, ainakaan tällä hetkellä. Tarvitsisin jotain kasvattaakseni itsetuntoani tähän liittyen jos kävisi niin että kieltäytyisit. En ole varautunut siihen yhtään.

• Anonyymi

Kannattaa aina yrittää viesti ei ole paha... Et voi tietää jos et lähesty kuin tätä kautta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa aina yrittää viesti ei ole paha... Et voi tietää jos et lähesty kuin tätä kautta...

Enhän minä tätä kautta ainoastaan lähesty ihastustani kohtaan. En ole valmis vielä käsittelemään sitä vastausta mitä hän antaa, on se sitten myönteinen tai kielteinen. Tietenkin toivon ja vähän aavistelenkin että vastaus olisi myönteinen. Haluan tehdä asiat varman päälle, en mielelläni pelaile juupas eipäs suhde pelejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä tätä kautta ainoastaan lähesty ihastustani kohtaan. En ole valmis vielä käsittelemään sitä vastausta mitä hän antaa, on se sitten myönteinen tai kielteinen. Tietenkin toivon ja vähän aavistelenkin että vastaus olisi myönteinen. Haluan tehdä asiat varman päälle, en mielelläni pelaile juupas eipäs suhde pelejä.

Ok... No laitahan ensin, vaikka hyvät joulunodotukset niin voit yllättyä mitä hän vastaa, jostain se on aloitettava...

Jos vastaus on suhteelle myönteinen, sitten kun teet liikkeen, tee heti selväksi suoraan, että et halua pelejä pelata vaan elää ja perustele hyvin miksi, että hän tietää sinun olevan tosissaan...

Onnea sinulle :)

• Anonyymi

Jos olisit J,niin en jarruttelisi yhtään ❤️😘

• Anonyymi

Jos olet mua nuorempi blondi nainen, niin saatat saada messagen viikolla.. 😗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      90
      4064
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      207
      1570
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1420
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1110
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1050
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      327
      1036
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      49
      989
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      136
      949
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      929
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      909
    Aihe