Kerro sinä. Haluatko vielä jarrutella, sinun takia minä en ole päästänyt itseäni täysin valloilleen. Vieläkin tykkään sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta vaikka tunnen sinut ja sinun tapasi kohtalaisen hyvin .
Kerro minulle armaani ihana nainen kerro.
Joko nyt nainen alkaa olemaan meidän aika
47
778
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kiinnostusta.
- Anonyymi
Never..
- Anonyymi
Älä jarruttele,täysillä vaan :)
- Anonyymi
Minä liukastelen vaikka kävelisin kuinka hitaasti.
Mistä se tämä epäsuhta pään ja jalkojen välissä on
Pää menee nopeempaa kuin jalat,mahtas lapsesta tulla melko tuhatjalka
Miten sen perässä pysys kun kaatuilen iteki
- Anonyymi
Kun pääsisimme tutustumaan lisää, voisin vastata tuohon. ❤
- Anonyymi
Jos tunnen sinut jo entuudestaan niin se käy.
- Anonyymi
Toivottavasti olet vakuuttavampi rikollisia iltaisin sängyssä. Sanoisin että 6-
- Anonyymi
siis rikollisille
- Anonyymi
Toivottavasti olet vakuuttavampi eukollesi iltaisin sängyssä. Sanoisin että 6- *
- Anonyymi
Haistanko rakkauden hienoa tuoksua leijailevan ilmassa.
- Anonyymi
Parempi olla ihan yksin kun kerran ihan sellaista normaalia tavismiestä on näemmä mahdoton löytää. Miestä joka käyttää alkoholia hyvin maltillisesti, omaa terveet elämäntavat eli viihtyy paremmin lenkillä kuin baarissa, on sopivasti "eräjorma" eli ulkoilu & luonnossa liikkuminen on tärkeä osa elämää ja viihtyy myös kotona. Tärkeintä toki on että osaa suhtautua muihin ihmisiin asiallisesti eli omaa terveen itsetunnon eikä tarvitse muita nostaakseen itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olla ihan yksin kun kerran ihan sellaista normaalia tavismiestä on näemmä mahdoton löytää. Miestä joka käyttää alkoholia hyvin maltillisesti, omaa terveet elämäntavat eli viihtyy paremmin lenkillä kuin baarissa, on sopivasti "eräjorma" eli ulkoilu & luonnossa liikkuminen on tärkeä osa elämää ja viihtyy myös kotona. Tärkeintä toki on että osaa suhtautua muihin ihmisiin asiallisesti eli omaa terveen itsetunnon eikä tarvitse muita nostaakseen itseään.
Johan löysit sellaisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan löysit sellaisen..
Missä niitä kasvaa?
- Anonyymi
Kyllä meidän aika olisi jo, vihdoin ja viimein...please contact me, my love.❤
- Anonyymi
"Vieläkin tykkään sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta vaikka tunnen sinut ja sinun tapasi kohtalaisen hyvin."
Kauniisti ilmaiset tunteesi. Toivoisin, että oma kaivattuni ajattelisi myös noin minusta ja jotenkin haluan uskoa että ajatteleekin. Siis että kaikista kaameista vioista huolimatta välittää. Niin minäkin hänestä... <3- Anonyymi
Toi vaikka sana saa tuon kyllä kuulostamaan siltä et se toinen taitaa olla jollai tapaa sellanen ettei siitä niin vaan kannattaisi tai voisi tykätä, ei niin kaunista 🤔🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi vaikka sana saa tuon kyllä kuulostamaan siltä et se toinen taitaa olla jollai tapaa sellanen ettei siitä niin vaan kannattaisi tai voisi tykätä, ei niin kaunista 🤔🙄
No tietysti tuon voisi ymmärtää niinkin, että näkee toisessa/toisissa paljon vikoja, itsessään ei niinkään... 🤔
Ensinnä tuli vaan mieleen että aitoa tunnetta on, kun tuntee toisen huonotkin puolet ja silti tykkää. 😶
- Anonyymi
Eihän naiselta voi lupaa kysellä :)
- Anonyymi
Jos sattuisit olemaan mies ketä kaipaan ja haluan... Olisi kyllä vihdoin meidän aikamme.. ❤️
- Anonyymi
Laita tähän ihana nainen jotakin josta vain minä voin tietää että sinä olet sinä, ja tarkoitat sitä läheisyyttä mitä me tarvitaan toisiltamme.
- Anonyymi
3 on meidän luku.
- Anonyymi
Kerro sinä miehenä ,,
- Anonyymi
Kaipaatko paljon sinua nuorempaa naista?
- Anonyymi
Ikävä yhtä nuorempaa naista...
- Anonyymi
En jarruttele enää yhtään. Täysillä vaan eteenpäin.
- Anonyymi
Minä en kyllä mielestäni ole tässä ollut se jarrutteleva osapuoli, mutta aloitus tuskin minulle olikaan. Omassa tapauksessa mies on ollut se suurin jarruttelija ja jahkailija. En tälläkään hetkellä tiedä hänen todellista tilannettaan.
- Anonyymi
Mitäs vikaa minussa ja tavoissani on kun siitä huolimatta tykkäät ;)
- Anonyymi
Annetaan mennä😉
- Anonyymi
Olenko mä susta sitte jotenki epänaisellinen? Osaan minä tarpeen mukaan fiinistikki käyttäytyä.
- Anonyymi
Mitähän sitten tapahtuu, kun ap päästää itsensä täysin valloilleen? Rajumpaa tekstiä? 🤨
- Anonyymi
Niinpä :D
- Anonyymi
Ootko varma, ettet pety siihen mitä oon...
- Anonyymi
Kolmesta kolmosesta tulee yhteenlaskettuna yhdeksän ja ne käännettynä saadaan kolme kuutosta...
- Anonyymi
"Päästänyt itseään valloilleen".., 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Aika negatiivinen asenne aloittajalla: "vaikka tunnen sinut ja sinun tapasi kohtalaisen hyvin . "
- Anonyymi
Jos hän on ihastunut itse Paholaiseen, niin eihän se sitten ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idän Pikajunan Arvoitus on hyytävää luettavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Enpä tullut ajatelleeksi!
- Anonyymi
Kyllä,nyt olen valmis.Lapsentekokin pyörii mielessä.Etukirjain?
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat olisi ihanaa jos kertoisit minullekin tuon henkilökohtaisemmin kun tänne palstalle❤️
- Anonyymi
Kyllä se nyt on niin, että en malta enää jarrutella . Joten eiköhän me lähdetä kojto yjteistä matkaa ja kohdata kaikko esteet.
- Anonyymi
Olen mietiskellyt päivän aikana uskaltaisinko lähestyä sinua viestin muodossa. Päädyin siihen että en, ainakaan tällä hetkellä. Tarvitsisin jotain kasvattaakseni itsetuntoani tähän liittyen jos kävisi niin että kieltäytyisit. En ole varautunut siihen yhtään.
- Anonyymi
Kannattaa aina yrittää viesti ei ole paha... Et voi tietää jos et lähesty kuin tätä kautta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aina yrittää viesti ei ole paha... Et voi tietää jos et lähesty kuin tätä kautta...
Enhän minä tätä kautta ainoastaan lähesty ihastustani kohtaan. En ole valmis vielä käsittelemään sitä vastausta mitä hän antaa, on se sitten myönteinen tai kielteinen. Tietenkin toivon ja vähän aavistelenkin että vastaus olisi myönteinen. Haluan tehdä asiat varman päälle, en mielelläni pelaile juupas eipäs suhde pelejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä tätä kautta ainoastaan lähesty ihastustani kohtaan. En ole valmis vielä käsittelemään sitä vastausta mitä hän antaa, on se sitten myönteinen tai kielteinen. Tietenkin toivon ja vähän aavistelenkin että vastaus olisi myönteinen. Haluan tehdä asiat varman päälle, en mielelläni pelaile juupas eipäs suhde pelejä.
Ok... No laitahan ensin, vaikka hyvät joulunodotukset niin voit yllättyä mitä hän vastaa, jostain se on aloitettava...
Jos vastaus on suhteelle myönteinen, sitten kun teet liikkeen, tee heti selväksi suoraan, että et halua pelejä pelata vaan elää ja perustele hyvin miksi, että hän tietää sinun olevan tosissaan...
Onnea sinulle :)
- Anonyymi
Jos olisit J,niin en jarruttelisi yhtään ❤️😘
- Anonyymi
Jos olet mua nuorempi blondi nainen, niin saatat saada messagen viikolla.. 😗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904064
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2071570- 761420
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401110Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051050Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3271036- 49989
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en136949Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86929- 98909