Luterilaisen kirkon johtava ja arvostetuin kirkkoherra Berg sanoo että maailmanloppu tulee 2040
https://yle.fi/uutiset/3-11126863
Paikalla oli useita lapsia joita Berg uhkaili ja peloteli
”Ei se ole mikään uusi asia, että maailmanloppu tulee. Me kristityt olemme tienneet sen aina, sanoo Berg.
Bergin mukaan raamatussa on 120 asiaa, joiden pitää toteutua ennen kuin Jeesus tulee toisen kerran.
– Nyt ne ovat lähestulkoon kaikki tapahtuneet, sanoo Berg.”
Olettekos valmiita ?
Maailmanloppu 2040 tulossa
52
1454
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mulla on raamattu ja kapsäkki valmiina ja litran pullo sisua jotta voin huitasta sen naamariin kun loppu tulee.
- Anonyymi
Herra Anton Berg taas valmistaa maittavia suklaita.
- Anonyymi
Minä nautin Lindorfin suklaata vai oliko se lindt
- Anonyymi
Koettakaas todistaa että kirkkoherra Berg on väärässä ja valehtelee. Todistustaakka on teillä ateisteilla.
- Anonyymi
Hohhoijaa..kylläpä alkoi jotenkin ...ohhoijjaa..no moneskohan maailmanloppu tuo jo lienee, milloinkas sitten on sitä seuraava? Minä voisin valita seuraavan että ei nyt ihan vielä 2040.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa..kylläpä alkoi jotenkin ...ohhoijjaa..no moneskohan maailmanloppu tuo jo lienee, milloinkas sitten on sitä seuraava? Minä voisin valita seuraavan että ei nyt ihan vielä 2040.
2040. Tulee kauppakeskuksien loppu ei maailmanloppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vielä 2040 luvulla tule maailmanloppu ,mutta helmikuussa 2041
- Anonyymi
Onko Berk kirkko herra?
Eli saastaine kirkon pelkuri joka ei usko elämään?
Kirkko mikä hänen onkaa,he peloittelevat ihmisiä kaikella.
Myös Katolinen kirkko peloittelee mutta pappien munat käy pedofiilien tapaan kokoajan ja he saastat ovat tappaneet Kanadan vähemmistöjä ,kun löytyi hautoja lasten.
Hieno saatana kirkko ,aina on puhutt että paavi on saatana elävä vai onko se kuollut mohammed? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas,maailma jatkaa menoaa ja varmasti ! Lopetelkaa te miten vain?
Meidän maailman ilman minua elää todella pitkälle.
Maailman loppua ei tule..
Maailma ydistyy pitkän ajan kuluttua lopullisesti yhteen.
- Anonyymi
Kymmenen vuotta aikaisemmin kuin muu taho on ennustanut. Mitenkähän siinä käy.
- Anonyymi
Lukekaa raamattua siinähän on kannesta kanteen miten luonnon tuhot lisääntyy sotia tulee lisää tauteja nälän hätää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa raamattua siinähän on kannesta kanteen miten luonnon tuhot lisääntyy sotia tulee lisää tauteja nälän hätää..
Kylmä kuuma jäätelö sattuu kaikki sattuu mutta sensodyne auttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos siellä satukirjassa mainittu ostanko tänä jouluna 6 kilon vai 11 kilon kinkun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos siellä satukirjassa mainittu ostanko tänä jouluna 6 kilon vai 11 kilon kinkun?
Et kumpaakaan kuulut köyhyysrajan alapuolelle
- Anonyymi
Ne lähti sen pers tähden mukana anukseeen.Pelkäsivät maailaman loppua ja lahkoilla on tekonsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mainittu,se on jo pantu mamujen takia täysin sisälle ja toimitetaan sulle.
- Anonyymi
Heh naurattaa
Kauhea kohu kun koulussa ei saa järjestää kirkollista juhlaa
Ja nyt tämä Buahhahah kirkoilla on käsissään Berg-gate.
Ei jatkoon - Anonyymi
No eihän se ihme ole jos maailanloppu tulee kun mamut valtaa maamme
- Anonyymi
Kyllä se on te kantasuomalaiset jotka tästä lopun tekee.. Hullut käy viattomien lasten kimppuun kaupassa ja potkitaan mummoja kumoon.
Ja nuo kaikki on juuri teidän suomi natsien tekosia.
- Anonyymi
Suomi on seuraava natsivaltio. Tulee päivä jolloin Kokoomuksen riveistä nousee uusi Hiluviluvei ja laittaa armeijan puhdistamaan maan viherpunikeista ja mamuista.
- Anonyymi
Ja sehän on kärpäsen kiitorata Halla-Aho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sehän on kärpäsen kiitorata Halla-Aho
Onko työväenpuolue persujen mies loikannut kokkareihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko työväenpuolue persujen mies loikannut kokkareihin?
Ekakerran näin puhelintolpassa julisteen 'Jeesus tulee pian, ookko valmis" Abouttia rallaa noin 55 vuotta sitten. Onks joku nähny jossain? Mä en ainaskaa.
Sitävastoin kaikenlaisia pikkusaatania ja muita palottelijoita on piisannu käräjätupia myöten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekakerran näin puhelintolpassa julisteen 'Jeesus tulee pian, ookko valmis" Abouttia rallaa noin 55 vuotta sitten. Onks joku nähny jossain? Mä en ainaskaa.
Sitävastoin kaikenlaisia pikkusaatania ja muita palottelijoita on piisannu käräjätupia myöten.Et vissiinkään ymmärtänyt julisteen sanomaa. Se oli tarkoitettu lähinnä naisille. Jesse on herkkä poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitävastoin kaikenlaisia pikkusaatania ja muita palottelijoita on piisannu käräjätupia myöten.Jospa tuo "pian" on maailmankaikkeudessa vaikkapa 300 vuotta. On siitä niin paljon ilmoituksia laitettu että luulishan tuon nyt tulevan, junat aina myöhässä ja myrskyn takia ruotsinlaivat odottelee satamissa, mitä kaukaa mahtanee Jeesus tulla, ai joo mutta sehän voi tulla kävellen, matkalla varmaan joutuu viemään sandaalit suutarille korjattavaksi ja nykyään suutareilla kiire, viikon jono joten Jesse voi olla jossain hotellissa ja odotella sandaleitaan.
- Anonyymi
Jaa, loppu voisi hyvin tulla jo ensi vuonna 2020.
- Anonyymi
Aivan, kyllähän tuo kyrsii rankasti, jos vasta 20 vuoden päästä loppu häämöttää.
- Anonyymi
Sulle se voi tullakin vaikka ennen joulua.
- Anonyymi
Ei ole kylkeä nyt, jauhelihapihvejä kyllä on.
- Anonyymi
Kyllä se on nyt hyvä paasata, kun tiedemiehet sanoivat sen ensin.
Uskovainen haluaa kerrankin olla "voittajien" puolella. :)- Anonyymi
Jeesus tulee ja pelastaa!
- Anonyymi
Siinä taas varsinainen satusetä. Luulisi että on jostain hihhulilahkosta. Tähän pätee vanha hyvä neuvo: jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se tuskin on totta.
- Anonyymi
Antaisit sinäkin elämäsi Jumalan Kaikkivaltiaan käsiin!
Elämä on ihanaa kun kokee valaistuksen, uskokaa pois, sitä ei voi sanoin selittää.
Antakaa Jumalan rakkauden tulla tykö niin pelastutte! Jeesus tulee ja on Jumalan sanansaattaja!
- Anonyymi
Todellinen maailmanloppu ei tule vielä vähään aikaan. Mainittu ennustus ei ole Raamatun mukainen. Maailmallahan tarkoitetaan ihmisten omatahtoista elämäntyyliä, jossa Jumalalla ei ole mitään sijaa.
Nykyiselle elämäntavalle kyllä tulee loppu ja vaikea aika on tulossa lähiaikoina, mutta maa ei katoa, eikä käy asumiskelvottomaksi ainakaan lähimmän tuhannen vuoden aikana.
Missä se tuhatvuotinen valtakunta muuten olisi.- Anonyymi
Jumalan rakkaus auttaa!
Minäkin olin pari vuotta sitten valmis luovuttamaan, kaikki meni kurkusta alas ja vedin mömmöt ja välillä huumeitakin.
Yks aamu vaan makkariin ilmestyi kirkas valo ja tunsin kuinka lämmin ja raskas käsi laskeutui pääni päälle ja minut valtasi lämmin ja turvallinen olo.
Olin kokenut valaistuksen ja kaikki kivut mitä minulla oli katosi kuin taikaiskusta, oli hyvä ja kevyt olla, luulin että nyt olen saapunut paratiisiin mutta olin kuitenkin kämpilläni niin tiesin mitä minulle oli tapahtunut.
Tämä voisi tapahtua kaikille kun otatte vaan vastaan Jumalan rakkauden ettekä taistele vastaan, voisitte aloittaa rukoilemalla ja pyytämällä syntejä ne anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan rakkaus auttaa!
Minäkin olin pari vuotta sitten valmis luovuttamaan, kaikki meni kurkusta alas ja vedin mömmöt ja välillä huumeitakin.
Yks aamu vaan makkariin ilmestyi kirkas valo ja tunsin kuinka lämmin ja raskas käsi laskeutui pääni päälle ja minut valtasi lämmin ja turvallinen olo.
Olin kokenut valaistuksen ja kaikki kivut mitä minulla oli katosi kuin taikaiskusta, oli hyvä ja kevyt olla, luulin että nyt olen saapunut paratiisiin mutta olin kuitenkin kämpilläni niin tiesin mitä minulle oli tapahtunut.
Tämä voisi tapahtua kaikille kun otatte vaan vastaan Jumalan rakkauden ettekä taistele vastaan, voisitte aloittaa rukoilemalla ja pyytämällä syntejä ne anteeksi.Oon yrittänyt mutta mitään ei oo tapahtunut miksi te jotka käytätte huumeita ja Alkoholia litratolkulla koette jumalan rakkauden mutta esim minä joka olen absolutisti niin en
- Anonyymi
Maailma ei lopu kuin vasta, kun aurinko muuttuu punaiseksi jättiläiseksi (miljardeja vuosia) tai kun saa täyslastillisen gammapurkauksesta (hyvin epätodennäköinen). Ihmiskunta kyllä joutaa kuolla pois mitä pikimmiten ja tuo 2040 on aika optimistinen arvio kun miettii, miten mannertenvälisiä ydinohjuksia jo lämmitellään siiloissaan.
- Anonyymi
Kun itämaiden väestöryntäys pääsee valloilleen ja sekoittuu kehittyneempään länsimaiseen kansaan, niin idästä tullut sairas geenistö tuhoaa kehittyneemmän länsigeenistön ja väestö hiljalleen tuhoutuu.
- Anonyymi
Maailmanlopusta kuka osaisi kertoa lähemmin. Millainen tapahtuma se on ja millätavoin se tapatuu vuotena 2040. Maailma ja ilma tarkoittanee maapalloa.
Että loppuuko ilma. Ilman suojelutalkoot, sitä varten ilmeisesti meneillään.
Mutta sekin on käsitetty väärin, että ilma karkaisi maapallon pinnalta. Että ihminen elää voi on oltava hyvinkin monia aineita sopivassa suhteessä. Happea ihminen hengittää ja tuottaa hiilidioksitia, jota taas kasvit hengittää. Ja niin se elämän kiertokulku jatkuu.
Ihmiselämä on lyhyt, mutta edellytykset elämälle muodostuvat pitkänajan kuluessa. sinä aikana ehtii tapatua monia elämän muotoja, joista on ihminen ja elää vähän aikaa ja katoaa. Nykyään opetus on muutoksen aikaa. Entisaikaan opetettiin vielä ja puhuttiin alkuaineista,ettei niitä voida hävittää jne. mutta ei niinkään niiden synnystä, kuten nykyään, mutta ei vieläkään ole päästy tulostaa, kuin että vety ja heliun maailman kaikkeuden yleisimmät aineet. Massaa avaruus sisältää paljonkin. mutta heidän laskelmistaan puuttuu massaa suurin osa, jota eivät tiedä missä se mahtaisi olla. Kaikkea se tiede tutkii ja selvittää nykyään.
Mistähän se pappi mahtaa puhua. Voisiko kenties nähdä ydinsodan olevan kahdenkymmenen vuoden päästä. Jossain ajassa sekin täytyy tapahtua.
Siitä on puhuttu ja varauduttu. Jotkut viinapullon varanneet, jehovantodistajat myllineen kuusenjuurilla tarkan kellonajan kanssa. Jokaisella on ollut omat tapansa ja mielipiteensä. Mutta ei vaan taida olla varmaa tietoa.
Kun on kyseessä noinkin arvovaltainen, kuin pappi Berg on, niin kyllä siinä täytyy silloin olla kyseessä varma tieto, uskotaan pois ja varataan kaksi viinapulloa ja kysytään kuinka väkevää tuo nyt mahtaakaan olla.- Anonyymi
"Juumaalaaaa ooompiiii linnnaaammeee..."
- Anonyymi
No se on sitte 31.12. 2040 uskonnon viimeinen käyttöpäivä mikäli maailma on edelleenkin olemassa 1.1.2041.
ja sillä selvä..sovitaan sitte niin. - Anonyymi
Uskaltaako uskovaiset ottaa sen haasteen vastaan, 31.12. 2040 on jokotai.
Jos mitään ei tapahdu niin 1.1.2041 kirkot muutetaan elokuvateattereiksi. - Anonyymi
Maailmanloppu tulee
21.12.2021
eiku
12.6.2032
eiku
26.3.2053
eiku
14.5.2064
eiku
1.1.2075
eiku
19.7.2086
huoh.... - Anonyymi
Sitralla on varaa odottaa.
- Anonyymi
Pian Berg valkopestään että heitti vaan ihan läpällä
- Anonyymi
Raamatussa kyllä sanotaan ettei sitä lopun päivää tiedä Jeesuskaan.
Nuo kaikenmaailman lahkopöpit sen aina kuitenki tietää, tai sitten ne ei tunne raamattuaan.
Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. - Anonyymi
Jospa tämä pappi pelkää että kirkon piiriin tulee tuolloin MeToo-kampanja, se on kova isku papistolle ihan paavia myöten! Se on suoranainen maailmanloppu se!
- Anonyymi
rytinälläkö tulee. tai hakee osan porukasta jotka uskovat pois täältä maapallolta toiseen paikkaan
- Anonyymi
Melko kivaa kun oletettiin jo että 2029 ja puoli. Pitäkää eläkkeenne.
- Anonyymi
Jaahas. Minä kun luulin että se tapahtui vuonna 2020. Tarkemmin sanottuna maaliskuun puolivälissä 2020 täällä Suomessa. Sen siitä saa kun kansa antaa hiljaisen hyväksynnän diktaattoreille ja diktatuurille, mitä me demokratiaksi kutsumme.
- Anonyymi
Arvostettuja kirkkoherroja ja Ulkopolitiikan asiantuntijoita, ja muita asiantuntijoita on suomessa ja maailmalla laittoman paljon. Kukaan asiantuntija ei sanonut että PelleTrumpista tuli presidentti,ja kas kummaa,niinhän siinä kävi.
- Anonyymi
Jumalan moraali >https://youtu.be/jGWCxBiCt7Y
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626107Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813676Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212259
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol412201Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281195