En vastaa puhelimeen jos äitini soittaa! En ole vastannut varmaan vuoteen. Nyt oon ehkä kovin mies.
Minä olen kova mies
5
84
Vastaukset
Sitten voitkin itse soittaa äidillesi , sehän vaatii juuri tuollaista kovuutta jonka olet saavuttanut, vai?
- Anonyymi
Enempi kuulostaa itsekkäältä käyttäytymisestä tollanen. Minä, minä, minä- ajatteluun sopii hyvin tällainen toiminta, muilla ei niin väliä, kun itsellä menee kohtalaisesti tai hyvin. Äiti kuitenkin ajattelee vain sinun parasta, miksi et anna sille parempaa arvostusta?
- Anonyymi
Et tiedä mitä menetät.
- Anonyymi
Sinä pehmenet kova mies ajan kanssa. Äiti on tärkeintä maailmassa. Sulla tulee vielä monet kerrat äitiä ikävä, toteaa vanhempi mies.
- Anonyymi
Eikö ole ROHKEUTTA vastata?
Olet nynny.
Ei tuollainen ole rohkeutta vaan sen tunne pelkuruutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881704146Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1133591Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2513049Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä71749Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1641386- 761285
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.321170Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.64981- 68869
- 90863