ihastua/rakastua yksinäiseen ihmiseen, onko se täysin mahdoton ajatus?
Voiko seurallinen ihminen
16
575
Vastaukset
- Anonyymi
On varmaan ihan mahdoton ajatus ja yksinäinen ihminen on ihan hirveä. Tähän lopputulemana tämäkin keskustelu päättyköön. :D
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa yksinäinen ihminen? Pysyvästi ja muuttumattomasti yksinäinen vai? Todella outoja aloituksia ja kommentteja täällä
Eihän siinä mitään mahdotonta voisi olla, ihminen ihmisenä.
- Anonyymi
Tottakai voi. Ihmiset harvoin rakastuvat ihan itsensä kaltaiseen. Etsitään niitä itseään täydentäviä juttuja toisesta. Seurallinen lörpottelijä saattaa huomaamattaan etsiä hiljaista rauhaa toisesta. Ei kaksi seurallista oikein edes sovi yhteen..
- Anonyymi
Yksinäinen voi olla kova puhumaan ja seurassa kun viihtyvä mutta elämä on vaan vienyt siihen pisteeseen että ei ole kavereita tai niistä paskapuheista johtuvaa tai työ on vienyt kaiken ajan ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen voi olla kova puhumaan ja seurassa kun viihtyvä mutta elämä on vaan vienyt siihen pisteeseen että ei ole kavereita tai niistä paskapuheista johtuvaa tai työ on vienyt kaiken ajan ym.
Tai sitten niitä kavereita näkee vaan välillä. Elämän muutokset ylipäätään vaikuttaa ihmissuhteisiin. Ihmiset ovat eri syistä jääneet yksin.
- Anonyymi
Moooi
- Anonyymi
Nhskwylyeynhdn
- Anonyymi
samaa mieltä😁
- Anonyymi
Ei jos on seurakas. Seurasaaressakin voi https://youtu.be/j_hYo8_OwXA
- Anonyymi
Jätkät tais toisinaan käydä jussina seuriksel juhannusta viettääs
- Anonyymi
Mistä mä tiedän ei kai jos ei tutustu tähän
- Anonyymi
Voi olla mun mielestä, kukin määrittelee sen itse suhteessa :) yksinäinen voikin tottua seuraan jne.
- Anonyymi
Ei, rakastuminen tapahtuu ilman tälläisiä erikoisuuksia. Mies voi huomata kauppareissulla naisen , joka on osittain peittänyt kasvonsa ja olemuksellaan näyttäytyy ujona ja hämillään olleelta, ihmisten joukossa. Mies seuraa ujoa naista kallioiselle seudulle, jossa naisella on pieni talo ja puutarha, tarkkailee naisen kauneutta, ja kuinka nainen liikkuu ja hengittää. Mies ajattelee usein iltaisin naisen tapaa liikkua ja kauneutta, ja onko nainen yksinäinen ilman seuraa? Mies alkaa hakeutumaan kauppaan määrättyyn aikaan, ja toivoo salaa kohtaavansa naisen samalla tiskillä. Mies potee kaukokaipuuta naista kohtaan, ja päättää lähteä etsimään naista, hänen talonsa luota. Mies on hyvin rakastunut naiseen vaikka naisen kuva on vain mielessä eikä naisen historiasta tai nykyisyydestä ole minkäänlaista tietoa. Se ei ole missään nimessä mahdoton ajatus vaan hyvin oletettu, kuin se että mies ihastuu verhottuun naiseen, ennemmin kuin alastomaan.
https://youtu.be/fEgUYqZvlNI - Anonyymi
Tietysti voi. Vastakkaisuus vetää puoleensa magneetin lailla.
- Anonyymi
Kyllä se on mahdollista. Helppo tilanne olisi esim. ihastuminen, jos päästät kotiisi kiertävän pölynimurikauppiaan tai huonekalukauppiaan, jolla kuorma-auto pihallasi.
Tilanteesta, dialogista ja pölynimurin esittelysessiosta tai huonekalujen raajaamisesta ja mallaamisesta sattaa muodostua monisyisempi viestintä-tutustuminen-tekemisen meininki.
Rakkautta vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592