Voiko seurallinen ihminen

Anonyymi

ihastua/rakastua yksinäiseen ihmiseen, onko se täysin mahdoton ajatus?

16

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On varmaan ihan mahdoton ajatus ja yksinäinen ihminen on ihan hirveä. Tähän lopputulemana tämäkin keskustelu päättyköön. :D

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa yksinäinen ihminen? Pysyvästi ja muuttumattomasti yksinäinen vai? Todella outoja aloituksia ja kommentteja täällä


    • Eihän siinä mitään mahdotonta voisi olla, ihminen ihmisenä.

    • Anonyymi

      Tottakai voi. Ihmiset harvoin rakastuvat ihan itsensä kaltaiseen. Etsitään niitä itseään täydentäviä juttuja toisesta. Seurallinen lörpottelijä saattaa huomaamattaan etsiä hiljaista rauhaa toisesta. Ei kaksi seurallista oikein edes sovi yhteen..

      • Anonyymi

        Yksinäinen voi olla kova puhumaan ja seurassa kun viihtyvä mutta elämä on vaan vienyt siihen pisteeseen että ei ole kavereita tai niistä paskapuheista johtuvaa tai työ on vienyt kaiken ajan ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäinen voi olla kova puhumaan ja seurassa kun viihtyvä mutta elämä on vaan vienyt siihen pisteeseen että ei ole kavereita tai niistä paskapuheista johtuvaa tai työ on vienyt kaiken ajan ym.

        Tai sitten niitä kavereita näkee vaan välillä. Elämän muutokset ylipäätään vaikuttaa ihmissuhteisiin. Ihmiset ovat eri syistä jääneet yksin.


    • Anonyymi

      Moooi

    • Anonyymi

      Nhskwylyeynhdn

      • Anonyymi

        samaa mieltä😁


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jätkät tais toisinaan käydä jussina seuriksel juhannusta viettääs


    • Anonyymi

      Mistä mä tiedän ei kai jos ei tutustu tähän

    • Anonyymi

      Voi olla mun mielestä, kukin määrittelee sen itse suhteessa :) yksinäinen voikin tottua seuraan jne.

    • Anonyymi

      Ei, rakastuminen tapahtuu ilman tälläisiä erikoisuuksia. Mies voi huomata kauppareissulla naisen , joka on osittain peittänyt kasvonsa ja olemuksellaan näyttäytyy ujona ja hämillään olleelta, ihmisten joukossa. Mies seuraa ujoa naista kallioiselle seudulle, jossa naisella on pieni talo ja puutarha, tarkkailee naisen kauneutta, ja kuinka nainen liikkuu ja hengittää. Mies ajattelee usein iltaisin naisen tapaa liikkua ja kauneutta, ja onko nainen yksinäinen ilman seuraa? Mies alkaa hakeutumaan kauppaan määrättyyn aikaan, ja toivoo salaa kohtaavansa naisen samalla tiskillä. Mies potee kaukokaipuuta naista kohtaan, ja päättää lähteä etsimään naista, hänen talonsa luota. Mies on hyvin rakastunut naiseen vaikka naisen kuva on vain mielessä eikä naisen historiasta tai nykyisyydestä ole minkäänlaista tietoa. Se ei ole missään nimessä mahdoton ajatus vaan hyvin oletettu, kuin se että mies ihastuu verhottuun naiseen, ennemmin kuin alastomaan.
      https://youtu.be/fEgUYqZvlNI

    • Anonyymi

      Tietysti voi. Vastakkaisuus vetää puoleensa magneetin lailla.

    • Anonyymi

      Kyllä se on mahdollista. Helppo tilanne olisi esim. ihastuminen, jos päästät kotiisi kiertävän pölynimurikauppiaan tai huonekalukauppiaan, jolla kuorma-auto pihallasi.
      Tilanteesta, dialogista ja pölynimurin esittelysessiosta tai huonekalujen raajaamisesta ja mallaamisesta sattaa muodostua monisyisempi viestintä-tutustuminen-tekemisen meininki.
      Rakkautta vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe