Kirjoitan tämän nyt tänne, koska itse en tilassani löytänyt vastausta kysymykseeni.
Tila alkoi edellisiltana wänkkäämisen jälkeen, jännä tunne vas kiveksessä. Homma alkoi edetä seuraavana päivänä, ja tuntui, kuin vas palli olisi nivusissa asti. Normaalin näköiset muuten, mutta kivekset "jännittyneinä", ja vasen puoli ylempänä. Menin sitte lääkäriin, ku aattelin, että olisi kiveskiertymä, ei ollut, vaan lisäkivestulehdus, hyvin yleinen nuorilla miehillä. Mutta kandee aina mennä lekuriin, toikin tauti voi viedä hedelmällisyyden. Antibioottikuurin tarvitsee lähes aina parantuakseen. Eli viesti, miehet, älkää epäröikö lähteä lääkäriin, se ei ole sen arvoista jos menettää pallit.
Kiveskipu/tunne
Anonyymi
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663