Onko joku uskaltanut?

Anonyymi

Tää on enemmän varmaan bi puolen kysymys,mutta itse en tällä hetkellä koe kuuluvani sille puolelle.
Aina tiennyt olevan kiinnostunut naisista ja silti miehen kanssa ollut naimissa koko aikuis iän.
Mutta taidan olla kyllä kokonaan tän puolen naisia.
Onko joku teistä tehnyt irtioton vanhasta elämästä ja aloittanut uuden elämän naisen kanssa?
Tää ihana nainen josta lumouduin, ei ole minulle, eikä se jonka kanssa koskaan päädymme yhteen.
Hän tietää tunteeni, mutta ei tunne samoin, ei taida olla kiinnostunut minusta, edes ystävänä.
Mutta oletteko löytäneen vastaavassa tilanteessa elämänkumppanin?

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ”uskaltanut”, mutta samankaltainen tilanne täälläki!

• Anonyymi

Mikä irtiotto, oletko siis naimisissa edelleen?

• Anonyymi

Olen naimisissa edelleen.
        Mieheni kanssa keskustelu asiasta paljon, ja hän on aina ollut tietoinen mun ominaisuudesta ihastua naisiin.
        Hän ollut myös aina hyvin avoin, ja ohjannut mua kokeilemaan ja toteuttamaan omia tarpeita.
        Olemme onnellisia yhdessä, mutta jotenki mulla sellainen hirveä tarve lähteä elämään toisenlainen elämä.
        Vuoden verran odoteltu, että jos tämä on joku ohimenevä vaihe.
        Pahasti vaan näyttää sille, että naisen viereen kaipaan kokoajan vaan palavammin.
        Tuntuu niin epäreilulta, kun en haluaisi olla se paska, joka harjoittaa kaiken, mutta en voi myöskään jäädä, kun sydän tempoo toisaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni kanssa keskustelu asiasta paljon, ja hän on aina ollut tietoinen mun ominaisuudesta ihastua naisiin.
        Hän ollut myös aina hyvin avoin, ja ohjannut mua kokeilemaan ja toteuttamaan omia tarpeita.
        Olemme onnellisia yhdessä, mutta jotenki mulla sellainen hirveä tarve lähteä elämään toisenlainen elämä.
        Pahasti vaan näyttää sille, että naisen viereen kaipaan kokoajan vaan palavammin.
        Tuntuu niin epäreilulta, kun en haluaisi olla se paska, joka harjoittaa kaiken, mutta en voi myöskään jäädä, kun sydän tempoo toisaalle.

Itsellani vähän samankaltainen tilanne ja alkanut ihan hirveästi ahdistamaan fyysisnen puoli suhteessani mieheen. Oletteko te osanneet keskustella ja ratkaista tätä asiaa?
        Itse toivoisin saavani olla rauhassa ja tilaa miettiä mitä jatkossa teen, mutta en tiedä miten siihen tullaan reagoimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellani vähän samankaltainen tilanne ja alkanut ihan hirveästi ahdistamaan fyysisnen puoli suhteessani mieheen. Oletteko te osanneet keskustella ja ratkaista tätä asiaa?
        Itse toivoisin saavani olla rauhassa ja tilaa miettiä mitä jatkossa teen, mutta en tiedä miten siihen tullaan reagoimaan.

Me ollaan puhuttu.
        Olen ollut rehellinen, mutta se tekee kipeää.
        Nään miten hän pitää kiinni, kumpikaan meistä ei halua olla se joka tekee lopun tästä.
        Fyysinen puoli, nyt myös pikkuhiljaa hiipumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kuin olisin itse kirjoittanut tekstin. Elän täysin samanlaisessa tilanteessa ja toivonut, että voisin jonkun kanssa jakaa ajatuksia. On todella vaikea elää elämää, joka ei vain enää tunnu omalta, mutta kuitenkin on perhe, jota ei haluaisi mistään hinnasta hajottaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sitä nykyään monenlaisia perhe kokoonpanoja, jos on lapsia kuvioissa, voi ihan rauhassa miettiä miten toteuttaa lesbouttaan.
        Mulle ainakin kävis sellainen sovittu suhdemuoto, jossa elettäis hetoroliitoissa ainakin, niin kauan että lapset hoidettu ja ja pidettäisiin suhdetta muuten yllä.

Tosin jos tunteet ottaa vallan voi tilanne muuttua, myös miehen. Mun mies on niin työorjrntoitunut, et ei läheistä, eikä seksiä ole. Olen juuri myöhäisherännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sitä nykyään monenlaisia perhe kokoonpanoja, jos on lapsia kuvioissa, voi ihan rauhassa miettiä miten toteuttaa lesbouttaan.
        Mulle ainakin kävis sellainen sovittu suhdemuoto, jossa elettäis hetoroliitoissa ainakin, niin kauan että lapset hoidettu ja ja pidettäisiin suhdetta muuten yllä.

Tosin jos tunteet ottaa vallan voi tilanne muuttua, myös miehen. Mun mies on niin työorjrntoitunut, et ei läheistä, eikä seksiä ole. Olen juuri myöhäisherännyt.

Miten kenelläkään riittää aikaa elää kahta elämää yhtä aikaa. Millä keinolla siinä pidetään suhdetta yllä, somessako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aloittaja, ja vuoden kokeillut, niin että on avioliitto miehen kanssa, sekä syvä ystävyys suhde naisen kanssa.
        Nyt tässä näyttää menevän kaikki pieleen.
        Vaikka itse ollaan asiat sovittu ja kaikki osapuolet sopimukseen tyytyväisiä , niin ulkopuoleisille tutuille ja muille tuntuu olevan meidän kuviot liikaa.
        Ystävyys suhteet vanhoihin ystäviin, ei kestä, kun pitävät minua itsekkäänä, sekä pettäjänä.
        Ja sitten ne tunteet, kun niitä ei voi säätää ajastukselle, kun ikävä tempoo Hetkittäin, ja kaipaa juuri sitä ystävän lämpöä.
        Itse päätynyt ratkaisuun, että aloitan puhtaalta pöydältä.
        Avioliitto loppuu, tämä ystävyys suhde, joka ei koskaan päädy syvään parisuhteeseen, loppuu myös.
        Olen sitten vaikka hetken yksin, toivon täyspainoisesti tyydyttävää parisuhdetta naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aloittaja, ja vuoden kokeillut, niin että on avioliitto miehen kanssa, sekä syvä ystävyys suhde naisen kanssa.
        Nyt tässä näyttää menevän kaikki pieleen.
        Vaikka itse ollaan asiat sovittu ja kaikki osapuolet sopimukseen tyytyväisiä , niin ulkopuoleisille tutuille ja muille tuntuu olevan meidän kuviot liikaa.
        Ystävyys suhteet vanhoihin ystäviin, ei kestä, kun pitävät minua itsekkäänä, sekä pettäjänä.
        Ja sitten ne tunteet, kun niitä ei voi säätää ajastukselle, kun ikävä tempoo Hetkittäin, ja kaipaa juuri sitä ystävän lämpöä.
        Itse päätynyt ratkaisuun, että aloitan puhtaalta pöydältä.
        Avioliitto loppuu, tämä ystävyys suhde, joka ei koskaan päädy syvään parisuhteeseen, loppuu myös.
        Olen sitten vaikka hetken yksin, toivon täyspainoisesti tyydyttävää parisuhdetta naisen kanssa.

Etkö ymmärtänyt etukäteen, että tuo on väistämätön lopputulos, noita tarinoitahan on näissä piireissä pilvin pimein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt etukäteen, että tuo on väistämätön lopputulos, noita tarinoitahan on näissä piireissä pilvin pimein.

Ei välttämättä väistämätön. Jollekin voi mennä kulissit sydämen äänen edelle tai sitten palo ei vain ole niin voimakas, vaikka olisikin olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä väistämätön. Jollekin voi mennä kulissit sydämen äänen edelle tai sitten palo ei vain ole niin voimakas, vaikka olisikin olemassa.

Kaikenlaista persoonaa on olemassa.

Vanhat asiat ensin selväksi ennen kuin uusia aloitetaan. Tyhmä joka aloittaa suhteen varatun kanssa, mutta ilmeisesti huijattavia aina jostakin löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaista persoonaa on olemassa.

Vanhat asiat ensin selväksi ennen kuin uusia aloitetaan. Tyhmä joka aloittaa suhteen varatun kanssa, mutta ilmeisesti huijattavia aina jostakin löytyy.

Kaikenlaisia tilanteitakin on olemassa, ilman että osapuolet ovat huijareita tai tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaisia tilanteitakin on olemassa, ilman että osapuolet ovat huijareita tai tyhmiä.

Selityksiä aina löytyy. Faktat on faktoja ja muu on turhaa lässytystä, jonka perusteella ei kannata tikkua ristiin laittaa. Joko on vapaa tai sitten ei ole, yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selityksiä aina löytyy. Faktat on faktoja ja muu on turhaa lässytystä, jonka perusteella ei kannata tikkua ristiin laittaa. Joko on vapaa tai sitten ei ole, yksinkertaista.

Näin on ja itselläni on sellainen periaate, että en pariskuntien väliin mene sähläämään, kunnioitan muita ja itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on ja itselläni on sellainen periaate, että en pariskuntien väliin mene sähläämään, kunnioitan muita ja itseäni.

Samaa mieltä täälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin

• Anonyymi

Miksi hän ei halua olla ystävä kanssasi? Oletteko riitaantuneet tämän asian takia? Kysyn vain kun itsellä aika samanlainen tilanne....

• Anonyymi

Juu oon uskaltanu, ku tajusin asian, se oli siinä,. On lapset, he hyväksyvät. Kukaa muu ei olekaa hyväksyny, mut ei haittaa. Onneks ite hyväksyn, se on 👍

• Anonyymi

Rakastuimme pitkäaikaisen ystäväni kanssa ihan järjettömästi ja yhtäkkiä muutama vuosi sitten. En ollut koskaan aiemmin edes ajatellut että voisin kiinnostua toisesta naisesta!

Erosin aviomiehestäni ja ystäväni silloisesta parisuhteestaan naisen kanssa.
      Omia häitä tässä nyt suunnitellaan. :)

• Anonyymi

Miten teidän läheiset suhtautuvat teihin?

• Anonyymi

Puolisen vuotta "heräämiseni" jälkeen jätettiin miehen kanssa erohakemus. Hän ehdotti, että jäätäisiin heteroliittoon ja seksiasiat hoidettaisiin muualla kumpikin. En ole ajatuksesta innostunut. Jotenkin vaikuttaa hankalalta toteuttaa. Ja lapset huomais kuitenkin jotain erilaista. Kesällä haen kyllä lopullista eroa ja etsin rauhassa ihanaa naista sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6205
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3856
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2841
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2380
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2272
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1322
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1281
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1266
    Aihe