Hienoa oli saada tänäänkin aamulla tilatut lehdet kotiin vaikka keli oli varmasti vaativa ja joka puolella auran jättämät kinokset esteinä. Ootte te aikamoisia "suhareita", arvostan! Kiitos!
Hatunnosto aamuyön työläisille!!!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palkanhan ne siitä saavat kyllä rahalla saa ihmeitä aikaan !
- Anonyymi
Hienoa, että joku kerrankin ottaa kantaa täällä positiivisessa mielessä. Ensimmäinen kommentoija taas osoittaa typeryytensä viestissään. Ei se todellakaan aina ole kiinni siitä, että palkka maksetaan, vaan aina voi tehdä vähän ylikin, jos olosuhteet niin vaatii.
- Anonyymi
Tämä ensimmäinen kommentoija on todennäköisesti työtön duunari, joka ei ole koskaan ollut oikeissa töissä, mutta nauttii meidän veronmaksajjien kustantamaa rahaa löhöilystään sohvalla maksukanavia selaillen, maksukanavia jotka me työtätekevät hänelle kustannamme. Luovuta jo ja vedä vaikka itsesi kiikkuun.
- Anonyymi
Kiitos. Terveisin yksi niistä lehden tuojista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749