Onko sinulla tapana hoitaa elämäsi sykkyrälle, umpisolmuille ja kun alkaa ongelmat poltteleen pyrstöä karkaat pakoon, ottaen suunnan uuteen maahan tai kaupunkiin ?
Osaatko sotkea, muttet siivota?
Oletko karkailija
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oon hyvä sotkemaan, tulisipa eräs ihana siivoamaan.
- Anonyymi
ei ollenkaan noin. Siivoon aina jälkeni ennen lähtöä. :)
- Anonyymi
Massapostittaminen on kielletty.
- Anonyymi
Minusta tämä meni kuin juna juuri nyt.
- Anonyymi
Kuka puhui siivouksesta? Tänne vois tulla töihin..
- Anonyymi
Onko tarkoitettu siivoamisesta pitävälle? Mutta ei se riitä, kun haluaa elämänkumppanin jonka kanssa jakaisi arjen ja juhlan.
- Anonyymi
Jokainen vuosihan on karkausvuosi, kun maailma tarjoaa kauneintaan?
https://www.youtube.com/watch?v=0UmseD_rFuI - Anonyymi
Maailma on meitä varten. Ei muuttoon tarvita karkaamista, ehkä maiseman vaihdos ja uuden vastaan ottaminen tekevät hyvää 😃
- Anonyymi
Juu, jos ei edellisessä kaupungissa tai maassa ole umpisolmuja ja sotkuja.
Toiset ne pettää minkä kerkee, kun silmukka kiristyy ja liian moni kaupungissa tietää, äkkiä karataan uuteen kaupunkiin tai jopa pois maasta jottei vaan kumppanin korviin kantaudu asiat. Ei elintaso ja elättäjä saa jättää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ne pettää minkä kerkee, kun silmukka kiristyy ja liian moni kaupungissa tietää, äkkiä karataan uuteen kaupunkiin tai jopa pois maasta jottei vaan kumppanin korviin kantaudu asiat. Ei elintaso ja elättäjä saa jättää!onko omakohtainen tilanne? Itse en ole moista koskaan kuullut, että petetään ja sen takia muutetaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ne pettää minkä kerkee, kun silmukka kiristyy ja liian moni kaupungissa tietää, äkkiä karataan uuteen kaupunkiin tai jopa pois maasta jottei vaan kumppanin korviin kantaudu asiat. Ei elintaso ja elättäjä saa jättää!Sitä elättäjäähän sinä yrität itsellesi väkisin saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ne pettää minkä kerkee, kun silmukka kiristyy ja liian moni kaupungissa tietää, äkkiä karataan uuteen kaupunkiin tai jopa pois maasta jottei vaan kumppanin korviin kantaudu asiat. Ei elintaso ja elättäjä saa jättää!Tilanteita on monia. En tiedä keneksi luulet minua mutta tuo kuvaamasi tilanne ei kyllä osunut. Ihme kyllä vaikka kirjoittaisin täällä hei niin joku vääntää sen kyllä jotenkin pettämiseksi, kiusaamiseksi tai uhriutumiseksi. Oma moka kun tänne kirjoittelee.
- Anonyymi
En. Mutta mun pahe on antaa asioiden valua hiekkaan toivottomuuden puuskassa, ja toivoa katoavani. Aina silti joudun jäämään ne itse selvittämään. Se opettaa pikkuhiljaa elämän tavoille.
- Anonyymi
Jotain sellaista.
- Anonyymi
mut me geit ollaa sellasii :(
- Anonyymi
Monesti oisin halunnut karata elämääni, mutta itseään ei pääse pakoon! Se seuraa kannoilla yöllä ja päivällä. Erilaisia muistoja, tunteita ja ajatuksia lykkää unessa ja valveilla.
Vaikeasti masentuneena oli aivan piinnallista olla minä! Teki mieli huutaa et päästäkää mut ulos tästä kehosta. En halua tuntea enää näitä tunteita. En halua ” kuulla ” enää mitä ajattelen.... mutta vaikka sitä itseään yritti karata jatkuvaan nukkumiseen, niin unimaailmakaan ei päästänyt itseä pakoon. Painajaisia, painajasia. Heräilyä ahdistukseen ja jopa omaan itkuun.
Lopulta masennuksen aikana oivalsin että kun itseä ei voi ylittää, ei alittaa eikä edes kiertää niin on mentävä rohkeasti läpi.
Itsensä, tunteensa, ajatuksensa, tekonsa, huolensa ja ongelmansa on vain kohdatava.
Niimpä en enää juokse vaikkapa nyt kotitöitä pakoon. Ne eivät jahtaa mua paistinpannulla minun juoksien sitä karkuun vaan minä pysähdyn ja käännyn. Otan tiskiharjan ja kohtaan sen paistinpannun. Hoidan sen pois jahtaamasta mua
Pyrin tekemään sen nopeasti, sillä roikkumaan jääneet asiat kasaantuu ja alkaa tulehtumaan, stressaamaan ja ahdistamaan, vaikuttaen pian mielialaan negatiivisesti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471