Olen 16v poika enkä ole ikinä seurustellut. Olen ujo (puhun hiljaa enkä pysty katsomaan silmiin paljoa), olen kiinnostunut politiikasta, lievästi konservatiivinen ja minulla on tummat suorat hiukset (tulee vähän silmille, korvat peitossa ja takaa vähän kaulukselle). Minua pidetään outona ja olen kerran tunnustanut ihastukseni ihastukselleni, mutta hän haukkui minut oksettavaksi ja muutenkin minua pidetään outona. Kertokaa, että onko minulla mitään mahdollisuuksia tyttöystävään ja joo sori täst tuli vähä tälläne "vuodatusviesti"
Saanko ikinä seurustelukumppania
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti voit saada. :) olet vasta tosi nuori, on paljon ihmisiä, jotka aloittavat seurustelun vasta vähän vanhempana. Se, että olet erilainen kuin muut voi vaikeuttaa sopivan kumppanin löytämistä, mutta ei ole mikään este sille. Maailmassa on myös niitä ”outoja” tyttöjä, joiden mielestä ”outoutesi” on viehättävää. Itse olen outo nainen ja pidän oudoista miehistä. :) Nettideittailu voi olla kätevä tapa etsiä kumppania, jos on ujo. En tiedä millaisia suunnitelmia sinulla on tulevaisuuden opinnoille, mutta opinnotkin voivat olla hyvä väylä löytää samanhenkinen tyttö/nainen.
Kannattaa muistaa, että sinun iässäsi ihmiset ovat vielä suvaitsemattomampia erilaisuutta kohtaan sekä ilkeämpiä pakkien antamisessa, kuin muutaman vuoden päästä.
Omassa suvussani on paljon myöhään seurustelun aloittaneita, ja ehkä monen mielestä outoja tyyppejä. Monet ovat myös ujoja. Suhteen ovat kaikki ajallaan löytäneet (30v mennessä, useimmat aiemmin). - Anonyymi
Et sinä mikään outo ole vaan hyvä jätkä. Jokainen on oma persoonansa. Olet hyvä juuri omana itsenäsi. Kuka sen määrittää mikä on outoa ja mikä ei? Tsemppiä ihastuksen suhteen.
- Anonyymi
Älä missään tapauksessa usko jos joku hölmö sanoi sinua "oksettavaksi". Kertoo enemmän siitä toisesta jos noin typerän kommentin laukoi suustaan sinulle. Ja niin kuin jo ylempänä kirjoitettiin, sulla on paljon aikaa vielä löytää tyttö josta pidät ja joka tuntee samoin. Ei kannata alkaa esittää muuta kuin on, olet vaan oma itsesi. Kannattaa tietysti olla ystävällinen muille. Ujous ei haittaa mutta sosiaalisia taitoja voi kyllä parantaa jos itse haluaisit olla rohkeampi toisten seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145