keskustelu on hyvin intohimoista mitä öljyihin tulee. moni puhuu pao:n nimiin ja toiset vastustaa. myös mineraaliöljyjen puolustajat ottaa nokkapokkaa verbaalisesti synteettisten puolustajien kanssa. paljo on keskustelua öljyistä ja itseäkin ne kiinnostaa. listaan muutamia asioita miksi öljyt kiinnostaa.
- tuntuu hyvälle mennä kaupasta ulos öljypurkin kanssa kun tietää että auton moottori tykkää siitä ja kuluu vähemmän
- ennakoiva huolto antaa tyydysystä
-vaihtotyö on helppo
-moottorin ääni paranee uusilla öljyillä
- öljyjä on erilaisia ja on kiehtovaa tehdä valintaa autonsa öljyksi
- öljyihin liittyy myös arvoituksia kuten esim se kuka tekee motoxin öljyt ja onko se hyvää
mikä öljyissä kiehtoo?
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Jotku rakastaa kauniita naisia ja jotku moottori-öljyjä.
- Anonyymi
Suomessa joutuu verotuksen takia ajamaan autoilla mahdollisimman pitkään joten halutaan maksimoida auton keston. Moottori on yksi kalliimmista osista ja öljyllä on suuri rooli kulumisen estossa. Laadukas öljy ja vaihto riittävän usein voi hyvin ratkaista ajaako autolla 300tkm vai 400tkm.
Toki öljy on vain osa auton huollosta, esim Suomen tiesuolassa ruosteenesto on yhtä tärkeä. Korin korjaus maksaa helposti lähes yhtä paljon kuin moottorin korjaus. Siksi ihmettelen välillä miksi jotkut niin tarkkoja öljyn kanssa mutta esim korin annetaan mädäntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973