Kävit vaan.

Anonyymi

Olit viime yönä unessani nainen.

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin olit säkin yks yö mun unessa. kiihkeitä suudelmia. tuntu niin todelta, ahh.

• Anonyymi

Uu mies vastaa miehelle sweeeeet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan nainen oon, ku kommentoin et se niistä sun homofantasioista😆 vaikkakin ite näin naisesta unta😀

• Anonyymi

Mitä siinä unessa tapahtui?

• Anonyymi

Pissaleikkejä.

• Anonyymi

Unessa tapahtui :Olin yksin kotona. Oveen koputettiin. Menin avaamaan. Yllätyin kun nainen oli oven takana. jatkuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unessa tapahtui :Olin yksin kotona. Oveen koputettiin. Menin avaamaan. Yllätyin kun nainen oli oven takana. jatkuu..

Huikkasin, että hei. Pyyst sisään. Vaihdoimme muutaman sanasen, jonka jälkeen aloitin joulusiivouksen. Ensitöikseni vein matot, petikamppeet sekä sohvatyynyt ulos tuulettumaan. Ikkunaverhot nakkasin pyörimään pesukoneeseen. Tuon jälkeen vatkasin 2 Tiikerikakkua uuniin paistumaan. Kakkujen paistuessa imuroin lattiat, jonka jälkeen tein nopean jauhelihakeiton. Prrrrr...kakut pois uunista. Syötyämme pyyhin pölyt, ovet sekä ovilistat, tarkistin seinät tahrojen varalta, sitten pesin lattiat. Puistelin matot, asettelin takaisin lattioille. Petikamppeet ja sohvatyynyt paikoilleen. Puhtaat verhot kosteana silitin ikkunaan roikkumaan.Lopuksi pesin vessan sekä saunaosaston.
        Kahvit keitin. Keittiön pöydät vielä siistasin ja astiat tiskasin. Sitten hiivin ulos ovesta tonttulakki päässäni, lakin alla järki jäässä, kun maas' on hanki. Ikkunanpesua inhosin unessa kuin irlissäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huikkasin, että hei. Pyyst sisään. Vaihdoimme muutaman sanasen, jonka jälkeen aloitin joulusiivouksen. Ensitöikseni vein matot, petikamppeet sekä sohvatyynyt ulos tuulettumaan. Ikkunaverhot nakkasin pyörimään pesukoneeseen. Tuon jälkeen vatkasin 2 Tiikerikakkua uuniin paistumaan. Kakkujen paistuessa imuroin lattiat, jonka jälkeen tein nopean jauhelihakeiton. Prrrrr...kakut pois uunista. Syötyämme pyyhin pölyt, ovet sekä ovilistat, tarkistin seinät tahrojen varalta, sitten pesin lattiat. Puistelin matot, asettelin takaisin lattioille. Petikamppeet ja sohvatyynyt paikoilleen. Puhtaat verhot kosteana silitin ikkunaan roikkumaan.Lopuksi pesin vessan sekä saunaosaston.
        Kahvit keitin. Keittiön pöydät vielä siistasin ja astiat tiskasin. Sitten hiivin ulos ovesta tonttulakki päässäni, lakin alla järki jäässä, kun maas' on hanki. Ikkunanpesua inhosin unessa kuin irlissäkin.

E onneksi mennyt noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E onneksi mennyt noin

Ei onneksi mennyt noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onneksi mennyt noin

Menipäs ja saunan lämmitit, mutten jäänyt kylpemään. Seuraavana päivänä tein sinulle lumityöt ja keitin lohikeiton. Lopun lohen graavasin tulevaa joulua varyen. Siistin keittiön lähtiessäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yllätyit, eihän ollut ensimmäinen kerta eikä viimeinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yllätyit, eihän ollut ensimmäinen kerta eikä viimeinen?

Ensimmäinen kerta kun unessani noin kävi

• Anonyymi

Samoin kävi sulle, mies.

• Anonyymi

Okei,, laitoinkin unta lisää tuohon.

• Anonyymi

Mies kävi myös unessani. Oli tilanteita ja yllätin hänet aina katselemasta. Unta on vaikea selittää mutta näin herättyä tunnen valtavaa ikävää häntä kohtaan. Ja joulu sen vielä lisäämään kun parhaimpiin muistoihin säilynyt yksi joulu kun kohtasin hänet....

• Anonyymi

Miten kohtasit? Kerro vähän lisää..

• Anonyymi

Kohtasit, sinulla Siniset farkut, paita,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtasit, sinulla Siniset farkut, paita,

Sivusta tää

• Anonyymi

Pussailtiinko siinä sun unessa?

• Anonyymi

Toki, ei onneksi ollut mikään siivousuni kuten jollain tuossa oli

• Anonyymi

Nainen oli oven takana. Avasin ja yllätyin hänestä kovasti. Päästin hänet sisään. Pienen hetken päästä nainen tuli eteisestä ja oli täysin alasti. Kysyi kelpaisko?

• Anonyymi

No voi M, on sulla täällä fantasiat!
        T. Minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi M, on sulla täällä fantasiat!
        T. Minä

Uni. Harmi jos et ymmärrä unen ja fantasian eroa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uni. Harmi jos et ymmärrä unen ja fantasian eroa...

Ei taida enää löytyä sinulle ymmärrystä M.
        Että piti vielä tämäkin kokea.
        Mukava, että olet löytänyt täältä seuraa. Ei häiriötä enää taholtani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida enää löytyä sinulle ymmärrystä M.
        Että piti vielä tämäkin kokea.
        Mukava, että olet löytänyt täältä seuraa. Ei häiriötä enää taholtani.

En ole M, joten olettelusi ei toiminut

• Anonyymi

No kivapa kuulla! Nyt kun ei nähdä hetkeen oiekasti niin tervetuloa myös mun uniini, mies. Kelpaisit kovasti! Mä näen vain käärmeistä unta. Kuulemma silloin mun pään menoksi suunnitellaan jotain, ovat tulkinneet. Jos näkisin susta unta, mitähän se tarkoittaisi:) Uudenvuoden lupauksen että meistä tulee pari?

• Anonyymi

En usko että meistä pari tulee, ei mahdollista, korkeintaan sellaista vaivihkaista toimintaa makuuhuoneen puolella kuten unessakin oli..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että meistä pari tulee, ei mahdollista, korkeintaan sellaista vaivihkaista toimintaa makuuhuoneen puolella kuten unessakin oli..

No siinä tapauksessa jatka uneksimista. Haluan hänestä enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä tapauksessa jatka uneksimista. Haluan hänestä enemmän.

En sinusta uneksinutkaan vaan hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää! Tämäkin vielä!
        T. Minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää! Tämäkin vielä!
        T. Minä

Et voi omia avaustani, koska A en tiedä kuka olet! Tuo nyt on ensimmäinen mikä pitää mennä oikein!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe