Olit viime yönä unessani nainen.
Kävit vaan.
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
niin olit säkin yks yö mun unessa. kiihkeitä suudelmia. tuntu niin todelta, ahh.
- Anonyymi
Uu mies vastaa miehelle sweeeeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan nainen oon, ku kommentoin et se niistä sun homofantasioista😆 vaikkakin ite näin naisesta unta😀
- Anonyymi
Mitä siinä unessa tapahtui?
- Anonyymi
Pissaleikkejä.
- Anonyymi
Unessa tapahtui :Olin yksin kotona. Oveen koputettiin. Menin avaamaan. Yllätyin kun nainen oli oven takana. jatkuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unessa tapahtui :Olin yksin kotona. Oveen koputettiin. Menin avaamaan. Yllätyin kun nainen oli oven takana. jatkuu..
Huikkasin, että hei. Pyyst sisään. Vaihdoimme muutaman sanasen, jonka jälkeen aloitin joulusiivouksen. Ensitöikseni vein matot, petikamppeet sekä sohvatyynyt ulos tuulettumaan. Ikkunaverhot nakkasin pyörimään pesukoneeseen. Tuon jälkeen vatkasin 2 Tiikerikakkua uuniin paistumaan. Kakkujen paistuessa imuroin lattiat, jonka jälkeen tein nopean jauhelihakeiton. Prrrrr...kakut pois uunista. Syötyämme pyyhin pölyt, ovet sekä ovilistat, tarkistin seinät tahrojen varalta, sitten pesin lattiat. Puistelin matot, asettelin takaisin lattioille. Petikamppeet ja sohvatyynyt paikoilleen. Puhtaat verhot kosteana silitin ikkunaan roikkumaan.Lopuksi pesin vessan sekä saunaosaston.
Kahvit keitin. Keittiön pöydät vielä siistasin ja astiat tiskasin. Sitten hiivin ulos ovesta tonttulakki päässäni, lakin alla järki jäässä, kun maas' on hanki. Ikkunanpesua inhosin unessa kuin irlissäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikkasin, että hei. Pyyst sisään. Vaihdoimme muutaman sanasen, jonka jälkeen aloitin joulusiivouksen. Ensitöikseni vein matot, petikamppeet sekä sohvatyynyt ulos tuulettumaan. Ikkunaverhot nakkasin pyörimään pesukoneeseen. Tuon jälkeen vatkasin 2 Tiikerikakkua uuniin paistumaan. Kakkujen paistuessa imuroin lattiat, jonka jälkeen tein nopean jauhelihakeiton. Prrrrr...kakut pois uunista. Syötyämme pyyhin pölyt, ovet sekä ovilistat, tarkistin seinät tahrojen varalta, sitten pesin lattiat. Puistelin matot, asettelin takaisin lattioille. Petikamppeet ja sohvatyynyt paikoilleen. Puhtaat verhot kosteana silitin ikkunaan roikkumaan.Lopuksi pesin vessan sekä saunaosaston.
Kahvit keitin. Keittiön pöydät vielä siistasin ja astiat tiskasin. Sitten hiivin ulos ovesta tonttulakki päässäni, lakin alla järki jäässä, kun maas' on hanki. Ikkunanpesua inhosin unessa kuin irlissäkin.E onneksi mennyt noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E onneksi mennyt noin
Ei onneksi mennyt noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi mennyt noin
Menipäs ja saunan lämmitit, mutten jäänyt kylpemään. Seuraavana päivänä tein sinulle lumityöt ja keitin lohikeiton. Lopun lohen graavasin tulevaa joulua varyen. Siistin keittiön lähtiessäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yllätyit, eihän ollut ensimmäinen kerta eikä viimeinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yllätyit, eihän ollut ensimmäinen kerta eikä viimeinen?
Ensimmäinen kerta kun unessani noin kävi
- Anonyymi
Samoin kävi sulle, mies.
- Anonyymi
Okei,, laitoinkin unta lisää tuohon.
- Anonyymi
Mies kävi myös unessani. Oli tilanteita ja yllätin hänet aina katselemasta. Unta on vaikea selittää mutta näin herättyä tunnen valtavaa ikävää häntä kohtaan. Ja joulu sen vielä lisäämään kun parhaimpiin muistoihin säilynyt yksi joulu kun kohtasin hänet....
- Anonyymi
Miten kohtasit? Kerro vähän lisää..
- Anonyymi
Kohtasit, sinulla Siniset farkut, paita,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtasit, sinulla Siniset farkut, paita,
Sivusta tää
- Anonyymi
Pussailtiinko siinä sun unessa?
- Anonyymi
Toki, ei onneksi ollut mikään siivousuni kuten jollain tuossa oli
- Anonyymi
Nainen oli oven takana. Avasin ja yllätyin hänestä kovasti. Päästin hänet sisään. Pienen hetken päästä nainen tuli eteisestä ja oli täysin alasti. Kysyi kelpaisko?
- Anonyymi
No voi M, on sulla täällä fantasiat!
T. Minä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi M, on sulla täällä fantasiat!
T. MinäUni. Harmi jos et ymmärrä unen ja fantasian eroa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uni. Harmi jos et ymmärrä unen ja fantasian eroa...
Ei taida enää löytyä sinulle ymmärrystä M.
Että piti vielä tämäkin kokea.
Mukava, että olet löytänyt täältä seuraa. Ei häiriötä enää taholtani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida enää löytyä sinulle ymmärrystä M.
Että piti vielä tämäkin kokea.
Mukava, että olet löytänyt täältä seuraa. Ei häiriötä enää taholtani.En ole M, joten olettelusi ei toiminut
- Anonyymi
No kivapa kuulla! Nyt kun ei nähdä hetkeen oiekasti niin tervetuloa myös mun uniini, mies. Kelpaisit kovasti! Mä näen vain käärmeistä unta. Kuulemma silloin mun pään menoksi suunnitellaan jotain, ovat tulkinneet. Jos näkisin susta unta, mitähän se tarkoittaisi:) Uudenvuoden lupauksen että meistä tulee pari?
- Anonyymi
En usko että meistä pari tulee, ei mahdollista, korkeintaan sellaista vaivihkaista toimintaa makuuhuoneen puolella kuten unessakin oli..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että meistä pari tulee, ei mahdollista, korkeintaan sellaista vaivihkaista toimintaa makuuhuoneen puolella kuten unessakin oli..
No siinä tapauksessa jatka uneksimista. Haluan hänestä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa jatka uneksimista. Haluan hänestä enemmän.
En sinusta uneksinutkaan vaan hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää! Tämäkin vielä!
T. Minä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää! Tämäkin vielä!
T. MinäEt voi omia avaustani, koska A en tiedä kuka olet! Tuo nyt on ensimmäinen mikä pitää mennä oikein!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994