Ei tässä niskaan annettavassa liuksessa ole mitään järkeä. Kissa ei anna mulle ikinä anteeks sitä et sen koko niska on nyt siinä töhnässä. Se raapii sitä joskus ja näyttää vähän surkeelta. Voi toista. Ei tällaista sais ees myydä. DrontalVet kissan suuhun on helpompi, tabletti kurkkuun ja se on sillä selvä. Kissa ei näin paljon stressaannu.
Olisko se töhnä pitänyt laittaa pidemmälle matkalle, me liian samaan kohtaan? Ei siinä ollu mukana mitään käyttöohjeita, mistä minä tiedän ku en oo moista antanut. En tiiä menikö se yhtään niinku oli suunniteltu. Miten joku lääke voi olla noin vaikee? Ei enää koskaan.
Mitä julmetun töhnää tää on?
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
...pitäiskö se pestä jotenkin pois tai jotain? Siitä se vasta stressaantuisikin. Onko jollain kokemusta tästä aineesta?
- Anonyymi
Mene kysymään apteekista josta ostit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kysymään apteekista josta ostit.
Ei se ollut apteekki. Se oli eläinlääkäri.
- Anonyymi
Niin kauan kun se kohta on kostea ja "höyryää" kissa yrittää raapia sen pois,jättää sen sitten kyllä rauhaan.Eli kannattais laittaa sellaisena päivänä että on ite kotona,jotta voi kytätä.
- Anonyymi
Kotona olen kyllä. Mut vaikeeks menee. Annettiin illalla, saattaa olla, että on yöllä raapinut. Epämiellyttävä varmasti tuollainen kostea läntti. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona olen kyllä. Mut vaikeeks menee. Annettiin illalla, saattaa olla, että on yöllä raapinut. Epämiellyttävä varmasti tuollainen kostea läntti. :(
Ei pidä kenenkään koskeman länttiin, aineet imeytyy ihmisen ihoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721994
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94834
- 39824
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765