https://www.seiska.fi/ Uutiset/STT-SDPn-pitkaaikainen-kansanedustaja-ministeri-Matti-Ahde-on-kuollut/1148328?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=thread_test&utm_campaign=Matti-Ahde-on-kuollut
Sdp:n pitkäaikainen kansanedustaja on kuollut 73-vuotiaana.
Matti Ahde on kuollut

7
87
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tästä varmuutta vai miksi uutinen Ahteen kuolemasta on julkkisJUORUISSA?
- Anonyymi
RIPittäjät on jo iskeneet kommentointeihin, luulisi, että eletään suomessa.
- Anonyymi
Juu, kyllä suomessa suomalaisille sanotaan, levätköön rauhassa.
- Anonyymi
Miksi kuollutta suomalaista ei saisi RIPittää? Olen minä nähnyt monenkin tekevän niin netissä.
- Anonyymi
Kyllä on vakaa mies.Linnan juhlista
voi nähdä ,kuinka suuri oli Matin kuorma.Hieno mies ,olisin niin toivonut
että olisi tullut edes suvantovaihe sairauteen. - Anonyymi
Tuleeko Veikkauksen naiset hautajaisiin?
- Anonyymi
matti ahde oli mies joka ryvettyi veikkauksen kohussa. silloin ei ollut vielä metoota, mutta ahde oli metoon ensimmäinen uhri.
Ahde oli ikäluokkaa jossa mies otti niaselta sen minkä tahtoi, aika vaan oli muttumassa ja ahde ei sitä tajunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575