oon 15v osastolla oleva tyttö ja oon nyt meinannu kuolla 2 krt syömihäiriöön ja nyt multa on viety kaikki. olin vierihoidossa ja kaikissa letkuissa myös nml mutta nyt mun laksatkin vietiin jotka onnistuin salakuljettamaan. miten saan laihduttua nopeesti? auttaako liika veden juominen? piilotan ruokaa ja oksentelen jos on tilaisuus mutta liian valvottua kaikki jopa vessat. vinkkejä? :( en halua parantua enään. liikaa tää vei mun elämästä joten kaikki maailman sairaimmatkin keinot otetaan vastaan...
auttakaa mua
2
243
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät sitten takavarikoineet puhelinta? Mitä ajattelit pystyä tekemään, jos olet käytännössä vanki? Ehkä kannattaisi suunnitella omat hautajaiset. Et halua parantua, joten hautaan päädyt. Itseltäni kuoli äskettäin isoäiti. Tuntuu aika karulta lukea suoraa tai epäsuoraa itsemurhaa suunnittelevien kirjoituksia, kun tietää tuoreella kokemuksella, miten paljon kuolema aiheuttaa läheisille surua ja käytännön työtä erilaisissa järjestelyissä. Eli suunnittele hautajaisesi, niin säästät vaivaa läheisiltäsi.
Hei, olet kirjoittanut viestisi 20.12, joten en tiedä näetkö tätä vastausta. Mutta mikäli näet, niin toivotan sinulle todella paljon tsemppiä! Olet joutunut kokemaan valtavan raskaita, se on tosi ikävä kuulla.
Miten sinulla on mennyt viestisi kirjoittamisen jälkeen? Kuulisin siitä mielelläni, jos tahdot kertoa. Vaikkei sinusta tällä hetkellä siltä ehkä tuntuisikaan, niin aina on olemassa toivoa. Mikäli tahdot, voit kirjoittaa viestin tähän tai tulla juttelemaan anonyymisti palveluihimme, löydät lisää tietoa profiilistani.
Paljon voimia sinulle!
-Lauri/PeLa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi388042Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313874096- 883939
- 2973636
- 552860
- 632853
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne392765- 1532550
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1502181- 322134