Aihe

auttakaa mua

Anonyymi

oon 15v osastolla oleva tyttö ja oon nyt meinannu kuolla 2 krt syömihäiriöön ja nyt multa on viety kaikki. olin vierihoidossa ja kaikissa letkuissa myös nml mutta nyt mun laksatkin vietiin jotka onnistuin salakuljettamaan. miten saan laihduttua nopeesti? auttaako liika veden juominen? piilotan ruokaa ja oksentelen jos on tilaisuus mutta liian valvottua kaikki jopa vessat. vinkkejä? :( en halua parantua enään. liikaa tää vei mun elämästä joten kaikki maailman sairaimmatkin keinot otetaan vastaan...

2

167

• Kiinnitetty viesti

Hei, olet kirjoittanut viestisi 20.12, joten en tiedä näetkö tätä vastausta. Mutta mikäli näet, niin toivotan sinulle todella paljon tsemppiä! Olet joutunut kokemaan valtavan raskaita, se on tosi ikävä kuulla.

Miten sinulla on mennyt viestisi kirjoittamisen jälkeen? Kuulisin siitä mielelläni, jos tahdot kertoa. Vaikkei sinusta tällä hetkellä siltä ehkä tuntuisikaan, niin aina on olemassa toivoa. Mikäli tahdot, voit kirjoittaa viestin tähän tai tulla juttelemaan anonyymisti palveluihimme, löydät lisää tietoa profiilistani.

Paljon voimia sinulle!

-Lauri/PeLa

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
5000
  • Anonyymi

Eivät sitten takavarikoineet puhelinta? Mitä ajattelit pystyä tekemään, jos olet käytännössä vanki? Ehkä kannattaisi suunnitella omat hautajaiset. Et halua parantua, joten hautaan päädyt. Itseltäni kuoli äskettäin isoäiti. Tuntuu aika karulta lukea suoraa tai epäsuoraa itsemurhaa suunnittelevien kirjoituksia, kun tietää tuoreella kokemuksella, miten paljon kuolema aiheuttaa läheisille surua ja käytännön työtä erilaisissa järjestelyissä. Eli suunnittele hautajaisesi, niin säästät vaivaa läheisiltäsi.

• Hei, olet kirjoittanut viestisi 20.12, joten en tiedä näetkö tätä vastausta. Mutta mikäli näet, niin toivotan sinulle todella paljon tsemppiä! Olet joutunut kokemaan valtavan raskaita, se on tosi ikävä kuulla.

Miten sinulla on mennyt viestisi kirjoittamisen jälkeen? Kuulisin siitä mielelläni, jos tahdot kertoa. Vaikkei sinusta tällä hetkellä siltä ehkä tuntuisikaan, niin aina on olemassa toivoa. Mikäli tahdot, voit kirjoittaa viestin tähän tai tulla juttelemaan anonyymisti palveluihimme, löydät lisää tietoa profiilistani.

Paljon voimia sinulle!

-Lauri/PeLa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
    Kotimaiset julkkisjuorut
    370
    25153
  2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
    Kotimaiset julkkisjuorut
    322
    6542
  3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
    Maailman menoa
    414
    4846
  4. Niko Ranta-aho aikoi karata Afrikkaan!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espanjan-poliisi-niko-ranta-aho-suunnitteli-pakoa-afrikkaan-katso-video-poliisin-iskusta-marbellan-asuntoon/804058
    Kotimaiset julkkisjuorut
    103
    2604
  5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
    Maailman menoa
    99
    1617