Ihanalle Teelle
Iloista Joulua
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka v☆☆☆u tämä Tee on????
- Anonyymi
Viestini poistettiin syystä tai toisesta. Teen nimi on Tiina.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestini poistettiin syystä tai toisesta. Teen nimi on Tiina.
AloittajaKerro lisää Tiinastasi? Olenko se minä?
- Anonyymi
Kiitos:)
- Anonyymi
Tämä ei ole minulta, joka yleensä kirjoittaa viestejä Teelle. Minun Teeni on mies.
- Anonyymi
No kuka v☆☆☆u tämä Tee on????
- Anonyymi
Hyvää joulua M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on Tea-Man vähän niinku he -man muttei sinne päinkään 🤣
- Anonyymi
No hyvää joulua sillekin
Pyör - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on Tea-Man vähän niinku he -man muttei sinne päinkään 🤣
Mut kai sä tiedät, et He-Manin salarakas oli se Lintunainen. Sillä oli tiukka valkoinen uimapuku aina päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kai sä tiedät, et He-Manin salarakas oli se Lintunainen. Sillä oli tiukka valkoinen uimapuku aina päällä.
Voi myötähäpeän määrää! Hahahahaha! Hipit syökää ituja saatana! Ei tommosta paskaa enää ikinä teeveeseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi myötähäpeän määrää! Hahahahaha! Hipit syökää ituja saatana! Ei tommosta paskaa enää ikinä teeveeseen!
Tommost paskaa me kateltiin pentuna 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommost paskaa me kateltiin pentuna 🤣
Jep! Sama. Mut ei siinä, kyllä se nainen valkoisessa uimapuvussa kelpaisi polvelle <3 Sieltä alta nousisi semmoinen miekka sillai kivasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep! Sama. Mut ei siinä, kyllä se nainen valkoisessa uimapuvussa kelpaisi polvelle <3 Sieltä alta nousisi semmoinen miekka sillai kivasti!
Entä jos naisen "miekka" nousisi hameen alta ? Olisko se sillon she-man 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas Tee kultani😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos naisen "miekka" nousisi hameen alta ? Olisko se sillon she-man 🤣
Eipäs ku Xena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs ku Xena.
On mulla tiettyjä perversioita naisen suhteen... saa naisella olla tiettyä soturihenkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla tiettyjä perversioita naisen suhteen... saa naisella olla tiettyä soturihenkeä.
Se on ihan kivaa tulla naisen alistamaks!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan kivaa tulla naisen alistamaks!
Voin uskoa! Haluaisin kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin uskoa! Haluaisin kokeilla.
Tai joku sellanen paini-matsi, kun toisen saa rullalle ja sitä häviäjää saa rankaaista. Joku sellainen sais kaikki mehut pois kivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas Tee kultani😘
Kuka on kultasi, eihän sitä löydy jollet paljasta enemmän? Teellä alkavia on paljon.
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle
- Anonyymi
Älkää pilatko mun Tee 😳😶😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251