Nyt alkaa mun

Anonyymi

usko hiipua pikkuhiljaa. En tiedä, mitä peliä pelaat tai mitä kuvittelet saavasi aikaan tällä toiminnallasi, mutta mua kohtaan sun käytöksesi on ala-arvoista. SÄ LOUKKAAT MUA! Muista että mä olen ollut tässä mukana tosissani, mä olen yrittänyt, luottanut, uskonut ihan viimeiseen asti. Mitä sä olet tehnyt? Työntänyt mut pois. Että kiitti vitusti ei mistään!

59

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos ei kiinnostukset kohtaa? Niin miksi väkisin yrittää?

• Anonyymi

Siksi yritin, koska väitti olevan molemminpuolista kiinnostusta.

• Anonyymi

Ahahahha draamaa🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿

• Anonyymi

Ala-arvoista on sekin, kun yrittää itseänsä tuputtaa väkisin, vaikka toinen ei ole yhtään kiinnostunut.

• Anonyymi

Älä tuputa sitten.

• Anonyymi

"mä olen yrittänyt, luottanut, uskonut ihan viimeiseen asti."

Ei sinusta ole mihinkään, jos tuo pitää paikkansa.

• Anonyymi

H*lvetti mitä mun sitten olisi pitänyt tehdä??!! Olen ihan loppu tämän asian takia enkä jaksa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H*lvetti mitä mun sitten olisi pitänyt tehdä??!! Olen ihan loppu tämän asian takia enkä jaksa enää.

Lopeta sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLEN ASIALOPPU!!!! SLOPPU!!!!!
        OLSPLAUPLUNPPPPU!!!!!!!!!!!!!!'
        HÄIVY!!!!!
        HETIPAIKALLA!!!!!!!!!!
        PÄIKÄLLÄ!!!!!!!!
        HÖTPLÄKÄILLÄ!!!!!!!!!!
        ULOS!!!!!!!!!!!!!
        HETI!!!!!!!!!!
        https://www.youtube.com/watch?v=su_KN9P3F9M

• Anonyymi

Anna vähän jotain tunnistetta!

• Anonyymi

Ei tarvi mitään tunnisteita. En todellakaan usko tuon viimekertaisen jälkeen että välittää mun tunteista tai ajatuksista joten ihan yhdentekevää tunnistaako tai näkeekö koska sillä ei ole yhtään mitään väliä!!!

• Anonyymi

Kerroitko myös, että välität hänestä tai että haluat olla hänen kanssaan tai yrittää tai tavata / tapailla tms? Tietääkö hän, mitä haluat?

• Anonyymi

Kyllä, hän tietää kaiken oleellisen.

• Anonyymi

Mies? Nainen? Koululainen? Trolli??? Oulusta, Yutusta vai Savosta! Tuhansia mahdollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, hän tietää kaiken oleellisen.

Kysy suoraan onko kiinnostusta? Sanot että et jaksa roikkua jos ei ole mitään aikomusta mihinkään.

• Anonyymi

Tunnen sen, että olet huonolla tuulella. Sorry, otan nyt vain pienen hetken tästä itselleni,jonka jälkeen jatkan jatkan...

... siis selvitetäämpä tämä nyt, joten annahan tulla?

• Anonyymi

Mitä haluat minusta?

• Anonyymi

Jos olisit hän, niin sulla olisi ollut tuhat tilaisuutta selvittää asioita, mutta ei! Sinä päätit sen sijaan valita mun loukkaamisen ja nöyryyttämisen. Mun mielestä se kertoo kaiken tarvittavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän, niin sulla olisi ollut tuhat tilaisuutta selvittää asioita, mutta ei! Sinä päätit sen sijaan valita mun loukkaamisen ja nöyryyttämisen. Mun mielestä se kertoo kaiken tarvittavan.

Nyt et vastannut kysymykseen kyllä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sulla!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt et vastannut kysymykseen kyllä 😂

Tiedät kyllä mitä haluan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä mitä haluan!

En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluat minusta?

Uskon, että olet tässä nyt juuri hän, kenet minä haluan.
        Uskon myös sen tapahtuvan.
        Haluan aloittaa jotain tärkeää sinun kanssasi.
        Sillä perustukset ovat jo luotu.
        Kuulua jokaiseen päivääsi.
        Kulkea rinnallasi.
        Nauttia elämästä kanssasi.
        Tuntea, koskettaa, rakastaa.
        Olla yhdessä vaikka vain hiljaa.
        Elämäni loppuun saakka.

Mitä sinä haluat minusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulkea rinnallasi.
        Elämäni loppuun saakka.

En ainakaan mitää tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulkea rinnallasi.
        Elämäni loppuun saakka.

Okei😊 Haluaisin että ottaisit minuun yhteyttä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulkea rinnallasi.
        Elämäni loppuun saakka.

Saako suhun yhteyden jossain?

• Anonyymi

Luuletko oikeasti, että minä runoilen jotain? Ja laitappa hyvät tunnisteet niin jätän rauhaan palstallakin. SIvusta.

• Anonyymi

Oho johan pomppasi. Koko ajan sanonut mikä tilanne. Eihän tää nyt voi loputtomiin jatkua näin.

• Anonyymi

Turha täällä on vääntää. Unohdetaan nyt vaan koko asia.jatketaan eteenpäin. En koskaan unohda sinua mutta ei tästä tule yhtään mitään muuta kuin pahaa mieltä molemmin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha täällä on vääntää. Unohdetaan nyt vaan koko asia.jatketaan eteenpäin. En koskaan unohda sinua mutta ei tästä tule yhtään mitään muuta kuin pahaa mieltä molemmin puolin.

Samaa mieltä, samaa paskaa ollut alusta loppuun asti. Eikä se siitä miksikään muutu, pysy vaan kaukana.

• Anonyymi

Kannattaisiko sitten uskoa ettei hän ole kiinnostunut? Uutta matoa vaan koukkuun :)

• Anonyymi

Ala vaan etsiä itsellesi vapaa mies!!!

• Anonyymi

Senkus laitat minulle viestiä ja niin selvitetään asia?!

• Anonyymi

Sama vastaus sinulle kuin aiemmallekin selvittelijälle:

• Anonyymi

Missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama vastaus sinulle kuin aiemmallekin selvittelijälle:

Vastasin jo kerran Niin sullakin! Mitä se auttaa täällä tapella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Lopetan tämä nyt. Katellaan kuinka käy. Oikeesti. Heippa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa olla. Turhaa kaikki on kuitenkin, täällä tai missään muuallakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa olla. Turhaa kaikki on kuitenkin, täällä tai missään muuallakaan.

Niin onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onkin.

Hö :(

• Anonyymi

Tekis mieli ottaa pisse mutta ei voi ja selkääkin särkee kun paketoin monta tuntia lahjoja. En kuulu ketjuun kuhan kommentoin.

• Anonyymi

Jos mä nyt ihan todella mietin niin pariinkin kertaan oon kysellyt kuulumisia . Mutta menneet aina omasta edestään. Eli se kertoi kaiken oleellisen.

• Anonyymi

Onko loukannut sinua irl vai koetko jotkut palsta kirjoittelut loukkaaviksi?
        Entä jos on jäänyt jotain epävarmuuksia eikä tarkoituksella ole loukannut sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko loukannut sinua irl vai koetko jotkut palsta kirjoittelut loukkaaviksi?
        Entä jos on jäänyt jotain epävarmuuksia eikä tarkoituksella ole loukannut sinua?

Kaikki on tapahtunut irl. Loukkaa mua tekemällä juuri niitä asioita, joista olen sanonut että ne loukkaisivat mua kaikkein eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on tapahtunut irl. Loukkaa mua tekemällä juuri niitä asioita, joista olen sanonut että ne loukkaisivat mua kaikkein eniten.

Tuohan kertoo paljon. Veikkaan narsistia tai haluu että sä pistät välit poikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut mun vastaus. Mua kiinnosta enää pätkääkään. Hyvää loppu elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun tunteet nyt yhtäkkiä tappo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin, tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun tunteet nyt yhtäkkiä tappo?

Ei mikään ne minnekään häviä. Mutta en jaksa tätä enää. Hyvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ne minnekään häviä. Mutta en jaksa tätä enää. Hyvästi.

Jaaha.. No heippa sitten :)

• Anonyymi

Tämän ketjun paras kommentti: Hö

• Anonyymi

Jos aloitus minulle, et ole minulle sen arvoinen edes, että sanoisin sulle painu helkuttiin ahdistelemasta. Sen kun jatkat kriminaaleja touhujasi, kaikki minulle tärkeät tietää jo sut, ja myös sen mikä on sairaan toimintasi motiivi. Et yllätä ikinä, kun toimit siten kuten tähänkin asti. Vahvistat vain sen, että tein juuri oikean päätöksen suhteesi. Olet pelle, mikä pelle.

• Anonyymi

Onko palstalla kirjoittaminen ahdistelemista? Mitä hiton kriminaaleja touhuja?

• Anonyymi

Entä sinä kolmas pyörä ja työpaikan ämmä? Oletko itse toiminut oikein kun pyrit parisuhteessa olevan parin väliin? Jätä meidät rauhaan jo!

• Anonyymi

Eipäs nyt oleteta ja luulotella siellä😾
        Tuo on niin naurettavaa ja lapsellista!
        Jos kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan niin ei siihen väliin tule työpaikan eikä muutkaan ämmät..
        Jos mies / nainen on kiinnostunut enemmän muista kun omasta kumppanistaan niin silloinhan joutaa mennäkkin.., hittojako tuollaisessa sitten roikkua..
        Mitäs sitä parisuhteessa oleva tänne ikävä palstalle kirjoittelee???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs nyt oleteta ja luulotella siellä😾
        Tuo on niin naurettavaa ja lapsellista!
        Jos kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan niin ei siihen väliin tule työpaikan eikä muutkaan ämmät..
        Jos mies / nainen on kiinnostunut enemmän muista kun omasta kumppanistaan niin silloinhan joutaa mennäkkin.., hittojako tuollaisessa sitten roikkua..
        Mitäs sitä parisuhteessa oleva tänne ikävä palstalle kirjoittelee???

Niin ja en ole Ap. eli aloittaja.
        Kunhan sivusta kommentoin kun alkoi keittämään..

• Anonyymi

Kylläpä täällä kipinöi ja salamoi. Rakkaus aiheuttaa näköjään kovaa tuskaa joillekin. Senhän pitäis olla kauneinta maailmassa. Mutta annapas olla. Rakastut varattuun tai varattuna, niin johan menee perseelleen koko touhu. Vanha tietää.

• Anonyymi

Rakastuminen varattuun on yksi turhauttavimpia tunteita mitä voi olla. Vielä jos tunteita on molemmilla mutta toinen ei halua erota nykyisestään. Siinä ehtii sattua monta kertaa, ennen kuin juttu saa jonkinlaisen päätöksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuminen varattuun on yksi turhauttavimpia tunteita mitä voi olla. Vielä jos tunteita on molemmilla mutta toinen ei halua erota nykyisestään. Siinä ehtii sattua monta kertaa, ennen kuin juttu saa jonkinlaisen päätöksen.

Tai jos haluaakin erota mutta tämä eräs ei vaivaudu edes keskustelemaan asiasta ja ottaakin uuden misukan kun uskoo siihen ettei tämä toinen eroa..
        Nainen ko nainen , ihan sama.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe