Kävin tänään kunnallisella fyssarilla. Vaikutti pätevältä, täyttämäni lomakkeen lisäksi kyseli oireita. Testasi lonkkien liikkuvuuden. Kyykistelin, nousin rappuja yms.
Röntgenin perusteella toisessa lonkassani on 2 luokan rikko.
Ei sitä pakota mutta rajoittaa kuntoilua. En pysty tekemään kunnolla rinnallevetoa enkä tempausta. Sama koskee pystypunnerrusta ja joitakin vatsaharjoitteita.
Myös kävellessä on oltava maltillinen. Pitkä, reipa askel huomauttaa oitis lonkkani kipuna.
Kun en kuormita niin sitä ei huomaa. Sain ohjeita liikkuvuusharjoitteiksi. Ftssari väitti, että minun on turha tulla enää uudelleen.
Tämä lienee ikärasismia. 76v ukko sekundarisoidaan veronmaksukykyisiin nähden.
Toisaalta siinä on järkeäkin.
Lonkan nivelrikko
Anonyymi
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi menisitkään fyssarille uusintakäyntiin, koska ei hän voi lonkkaasi parantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743