Sinun ehdoton mieluisin joululahjasi jos minua ei lasketa? :P
Mies mikä olisi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan joku toinen nainen?
- Anonyymi
Kaikki jo löytyy. En tiedä lahjaa mitä haluaisin.
- Anonyymi
Haluaisin Iranilaisen 16 v tumman neitsyeen.
- Anonyymi
Eräs nainen tai sitten eräs nainen ja vaimo yhtäaikaa... sivusta
- Anonyymi
Ihan oikeesti vai terveet läheiset ja lunta.
Sukset ja lunta koko tammikuu meille Pirkanmaalle - Anonyymi
En ole sen jälkeen lahjoja kauheasti toivonut kun täytin 18. Jos olisi vaimo niin sellainen uskollista rakkautta osoittava hellä suudelma häneltä. Siitä tulisi hyvä mieli. Muuten vaikka t-paita.
- Anonyymi
En mä mitään tarvitse ja tarpeetonta en halua.
- Anonyymi
Kunnon seksihieronta. En voisi kuvitellakaan mitään parempaa lahjaa naiselta. Mutta jos pitää väkisin olla jotain, niin ehkä joku hyvä työkalu jota en vielä omista.
- Anonyymi
Jos ei pukki pysty muistia tyhjentämään niin eiköhän se lopullinen kuolema ole paras lahja. Sellainen ettei milloinkaan enää elä tässä maailmassa teidän keskuudessanne voitte ihan hyvin leikkiä opettajia, johtajia ja lääkäreitä keskenännekin tai oikeastaan hankalaahan se olisi jos ei kyykyttettävää ja pilkattavaa orjaa enää olisi. Olen olemassa vain siksi ettei teidän tarvitse työtä tehdä.
Kalja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864