Luulin aikoinani, että olisin aseksuaali, koska en tunne vetoa mihinkään suuntaan. Minun oli helppo olla yksin. Minullahan oli salaisia paheita, jotka kuitenkin olivat sellaisia, joista ei ollut helppo puhua kellekään. Kun en minä itsekään oikein ymmärtänyt, mistä on kyse. Kun kiihottuu esineistä. Erityisesti itseni päälle puetuista erilaisista vaatteista. Ajattelin, että tämä on niin sairasta, että parempi pitää asia kokonaan omana tietona. Elin pitkään ajatellen, ettei missään ole ristsiriitaa ja minun paheeni ovat vain sellaisia, ettei niitä häpeällisyyden vuoksi viitsi edes puhua. Ajattelin saavani yleisestä saarnasta anteeksi paheeni.
Nyttemmin olen saanut sitten tietää, että tälle minun jutulle on nimikin. Nimittäin fetisismi. Seksuaalinen himo kohdistuukin johonkin esineeseen tai asiaan. Minun kohdalla näin äkkiseltään tämä touhu on varsin vaaratonta muiden kannalta, koska teen touhun omissa oloissa omilla kätösilläni. Harrastan siis itsetyydyntää, joka on useissa eri tilanteissa saarnattu synniksi! En tajunnut syyllistyväni myös tähän syntiin!
Olen seksuaalisesti vinoutunut itsetyydyttäjä, jolle Raamattu ei lupaa hyvää! Kuitenkaan en kykene näille taipumuksilleni yhtään mitään. En syyllisty yhtään mihinkään rikokseen ja tämä on ihan laillista touhua, mutta mutta Jumalan silmissä häpeällistä. Olen yrittänyt saada seksuaalisuuden kohdetta siirrettyä luonnollisempaan. Eli vastakkaista sukupuolta olevaan aikuiseen ihmiseen, mutten onnistu. Erikoiset vaatteet itseni päällä vain kiihottaa. Julkisissa tiloissa pukeudun kuitenkin yleensä ns. arkisesti, koska pelkään, että laukean väärässä paikassa. Toisekseen rohkeuteni ei riitä liian rohkeisiin (en tarkoita paljastavia) vaatteisiin ihmisten ilmoilla. Olenko sairas, vai nykylääketieteenmukaisesti normaali ihmiseläin?
Vanhoillislestadiolaisena fetisistinä. Ei ole helppoa!
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole oikein uskossa.
Pienet lapsetkin pitää herättää, kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875