poraamaan reikiä seinään mun tauluille? Jos joskus pyytäisin ihan noin niinkuin sivumennen apua?
Olisko susta ihan aidon oikeasti
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo voin porata vaikka sellasen reikäinstallaationetne reiät muodostaa kuvion ja sit sä et enää haluu sitä taulua seinälle ollenkaan
- Anonyymi
näkisikö siitä sitten naapuriin asti?
- Anonyymi
Repesin, paras.
- Anonyymi
En poraisi tauluille reikiä. On parempiakin kiinnitystapoja.
- Anonyymi
Niinkö. Otankin sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö. Otankin sut.
No mikäs siinä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs siinä sitten.
Mä en ala betoniseiniä itse rikkoa ennenkuin tuut (tai joku joka osaa saman). Mulla on myös noita pehmeämpiä mitälie seiniä, ne jo "pilasin" itse ja sain tauluja seinään. Tarviin siis miehen paljon muuhunkin kuin rakkauteen.. alan huomata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ala betoniseiniä itse rikkoa ennenkuin tuut (tai joku joka osaa saman). Mulla on myös noita pehmeämpiä mitälie seiniä, ne jo "pilasin" itse ja sain tauluja seinään. Tarviin siis miehen paljon muuhunkin kuin rakkauteen.. alan huomata.
Mä olen sellainen "moniosaaja". Paljon rakennellut kaikenlaisia juttuja ja korjaillut koneita. Jos jokin asia on uusi ja vaikea, niin turvaudun hakemaan neuvoja siihen. Aika optimistinen olen, jos vähän kehun. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sellainen "moniosaaja". Paljon rakennellut kaikenlaisia juttuja ja korjaillut koneita. Jos jokin asia on uusi ja vaikea, niin turvaudun hakemaan neuvoja siihen. Aika optimistinen olen, jos vähän kehun. :)
Saat kehua. Oikeasti haluan just sut. Kuulostat juuri siltä mitä mä tarviin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betoniseinää et särki saa mutta sen kipsilevyn nirhaa vaikka nyrkillä ja olen todistanut kun kaveri lyö sellaiseen reiän, Matti Nykäsen keikkamainoksen laittoi peittämään :D
Mä oon moniosaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kehua. Oikeasti haluan just sut. Kuulostat juuri siltä mitä mä tarviin:)
Tuntisimpa sinut paremmin. Ei pitäisi haaveilla näin nopeasti, mutta kun ei sitä kuule koskaan tiedä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntisimpa sinut paremmin. Ei pitäisi haaveilla näin nopeasti, mutta kun ei sitä kuule koskaan tiedä. :)
Ei tiedäkään :) olen samaa mieltä
- Anonyymi
Joku kaunis kesäaamu heräsin korvamatoon joka toisti: ...iskemään tauluilleni naulaa seinään. Taisi olla heinäkuu 2017, mutta ei siitä sitten tullutkaan mitään.
- Anonyymi
Se on tuhlausta ja ajanhukkaa!
Olen perehtynyt paremmin tuohon lihan poraukseen!
Olisiko sitä tarjolla?- Anonyymi
vain moniosaajille
- Anonyymi
Ahmatti-ihmisenä mikään palvelus ei ole iso.
- Anonyymi
Ahmattina et ehkä auttaisi :)
- Anonyymi
En rupeaisi talonmieheksi. Hän saisi etsiä jonkun toisen tuollaiseen hyväksikäyttöön. Koko paketti tai ei mitään.
- Anonyymi
Koko paketti tietysti, ei mitään hyväksilkäyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko paketti tietysti, ei mitään hyväksilkäyttöä.
Siihen vastaisin hänelle kyllä, minkä hän tietääkin jo aiemman ajan perusteella.
- Anonyymi
Poraaminen on niin last season. Käytämme muita keinoja.
- Anonyymi
tästä on ollut puhetta, ne keinot ei vielä oo selvillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tästä on ollut puhetta, ne keinot ei vielä oo selvillä
Kirjoitetaan viellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitetaan viellä.
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872