Haluatko joululahjaksi?

Anonyymi

Kokonaisvaltaisen analyysin, jossa "revin sinut kappaleiksi" ja kerron mitä yritit? Kerron toki myös miksi epäonnistuit. ;)

63

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tarvitse sinulta mitään joten voit vaikka työntää analyysisi perseeseesi kuten kuuluu.

• Anonyymi

Juuri tuon takia sen tekemistä olenkin miettinyt. Paljon asioita, joita et varmaan itsekkään tajunnut.

• Anonyymi

Komppaan tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuon takia sen tekemistä olenkin miettinyt. Paljon asioita, joita et varmaan itsekkään tajunnut.

Sun mielipiteillä ei ole minulle mitään merkitystä. Kuten olet varmasti toivottavasti tajunnut, en välitä nähdä sua, etkä tule saamaan sen vuoksi sanan sijaa. En anna sulle mitään mahiksia läyskyttää turpaasi minulle enää ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun mielipiteillä ei ole minulle mitään merkitystä. Kuten olet varmasti toivottavasti tajunnut, en välitä nähdä sua, etkä tule saamaan sen vuoksi sanan sijaa. En anna sulle mitään mahiksia läyskyttää turpaasi minulle enää ikinä.

Jos kysyisin, että miksi et haluaisi? Mitä sanoisit?

Etkö ymmärrä minua? Haluatko että jätän sinut näin tärkeässä vaiheessa epätietoisuuteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinäkään nyt ihan varma että aloittaja on juuri se henkilö kenee kirjoituksellasi viittaat?
        Toki tuokin eräänlaista purkautumusta mikä on ok sinänsä.

• Anonyymi

Pysytkö totuudessa ja vain totuudessa?

• Anonyymi

Totuudessa tottakai. Yksipuolisesti voin kertoa vain oman kokemukseni, mutta kaikille väitteille löytyy biologisia ja sosiaalisia perusteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuudessa tottakai. Yksipuolisesti voin kertoa vain oman kokemukseni, mutta kaikille väitteille löytyy biologisia ja sosiaalisia perusteita.

Antaa tulla, bring it on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa tulla, bring it on

Ei ole vielä aatto. ;)

Mutta jos et jaksa odottaa, niin heitä joku tapahtuma väliltämme. Kerron miten se oikeasti meni.

• Anonyymi

Stalkkeri yrittää viimeseen asti oikeuttaa toimintaansa 🤣

• Anonyymi

"Stalkkeri" ? Et tiedä kuka olen ja etkä todellakaan ymmärrä mitä haen tässä takaa. Ketä varten loppuunsa tämän edes teen? Mieti sitä hetki, sitä ehdottaisin sinulle.

• Anonyymi

Tollasen aloittajan kaltaisen idiootin päähän ei järki mene, ei. Hän on olevinaan analysoija, ja tietävinään puolitutusta ihmisestä kaiken, ja tietenkin asiat on niin kuin aloittaja paskakasa haluaisi niiden olevan. Tuollainen pakkomielteinen skitso kuuluisi pakkohoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollasen aloittajan kaltaisen idiootin päähän ei järki mene, ei. Hän on olevinaan analysoija, ja tietävinään puolitutusta ihmisestä kaiken, ja tietenkin asiat on niin kuin aloittaja paskakasa haluaisi niiden olevan. Tuollainen pakkomielteinen skitso kuuluisi pakkohoitoon.

"Hän on olevinaan analysoija, ja tietävinään puolitutusta ihmisestä kaiken" En ole sanonut, että tiedä ihmisestä KAIKEN. Tuomitsit minut jo skitsofreeniseksi. Tuomitsinko minä sinua kertaakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuuluisi, samaa paskaa jauhaa. Ihmisen päähän ei .uutta mahdu.

• Anonyymi

Kuulostat hyvin pimeältä analyysiesi kanssa. Toivottavasti et ole hän, johon ihastuin. Ihmiset on sulle jotain pelinappuloita selvästi. Jos olisit hän, sanoisin, että unohdetaan koko juttu.

• Anonyymi

Kerrotko minulle, miksi vertaat ihmisiä pelinappuloihin? Ehkä voisit sanoa nimeni, niin voidaan yhdessä pohtia jatkoamme?

ps. Ymmärrän liian hyvin, kun kutsut ajatuksiani "pimeiksi"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko minulle, miksi vertaat ihmisiä pelinappuloihin? Ehkä voisit sanoa nimeni, niin voidaan yhdessä pohtia jatkoamme?

ps. Ymmärrän liian hyvin, kun kutsut ajatuksiani "pimeiksi"

Sinä olet itse pimeä!
        -Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet itse pimeä!
        -Sivusta

Pimeyden määrittely on voi olla laaja käsite.

• Anonyymi

En usko että uskoisit tämän olevan minulta, mutta tämä ei siis varmasti ole minulta.

• Anonyymi

Olkoon tämä asia miten on. Mutta suosittelen lukemaan ja pohtimaan tätä ketjua tarkasti. Voi koskea sinuakin, kun tulet seuraavalle "portaalle".

• Anonyymi

Keneltä ei ole?

• Anonyymi

En niin, en uskoisikaan ikinä. Sääliksi käy sitä tyttöä, joka on tämän miehen "saanut" pauloihinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin, en uskoisikaan ikinä. Sääliksi käy sitä tyttöä, joka on tämän miehen "saanut" pauloihinsa.

Itse luin avauksen naisen kirjoittamaksi kun vaikuttaa joltain horoskoopilta tai vastaavalta. Ehkä onkin pimeä miesoletettu.

Toivottavasti hän ei luule näitä mun kirjoittamiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse luin avauksen naisen kirjoittamaksi kun vaikuttaa joltain horoskoopilta tai vastaavalta. Ehkä onkin pimeä miesoletettu.

Toivottavasti hän ei luule näitä mun kirjoittamiksi.

Olen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies.

Etkä ole kuin vempula ja sekaisin.
        Tää on mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä ole kuin vempula ja sekaisin.
        Tää on mieheltä.

Sinun olettamuksesi voi olla väärässä. Oletko sitä ajatellut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun olettamuksesi voi olla väärässä. Oletko sitä ajatellut?

Olet sekaisin. Ja piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sekaisin. Ja piste.

Tee mulle uusi aloitus ja kerro siihen syyt ja faktat väitteellesi. Luen sen huomenna ja vastaan. Nyt olen niin tötterössä jo, että näen parhaakseni mennä nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee mulle uusi aloitus ja kerro siihen syyt ja faktat väitteellesi. Luen sen huomenna ja vastaan. Nyt olen niin tötterössä jo, että näen parhaakseni mennä nukkumaan.

En tee sulle mitään avausta ja nautiskele krapuloissasi tästä noloudestasi ja ehkä ymmärrät hakeutua johonkin.
        Täällä päässä ei olla kännissä vaan vesiselvänä.

• Anonyymi

Pikkuanalyysia tässä luettuani tätä viestiketjua. Aloittaja mies on korkeasti koulutettu - humanistiselta tai yhteiskuntapuolelta, ei teknisestä. Pilkun paikat on niin kohdillaan, että joitakin tieteellisiä artikkeleita on tullut kirjoitettua opiskellessa. Yo-kokeissa ei ihan ällään asti yltänyt, niin sanan käyttö vähän tökkii sivulauseissa. Mutta on takuulla ylioppilas.
      Hänen terveyshistoriaansa en uskalla ottaa kantaa, mutta jotain siellä on ehkä jopa tämän naisen kanssa, josta tässä kirjoittaa.

Voin vain todeta, että onneksi ihastuin duunariin. Koska hän ei ainakaan voi olla tämä mies. Hänellä pilkut ei voisi olla noin kohdallaan. Luojan kiitos.

Ihan sivusta tämä.

• Anonyymi

Mukavaa luettavaa. En ole korkeastikoulutettu. Kaksi ammattillista koulu käynyt vain. Toinen "duunari" alalta ja toinen "kulttuuriselta" puolelta.

Terveyshistoriassa useampi diagnoosi.

Kiitos kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa luettavaa. En ole korkeastikoulutettu. Kaksi ammattillista koulu käynyt vain. Toinen "duunari" alalta ja toinen "kulttuuriselta" puolelta.

Kiitos kuitenkin.

Ilmeisesti luet paljon, jos et ole edes lukiota käynyt? Jossain opit kirjoittamaan oikein, sitä ei opi ammatillisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti luet paljon, jos et ole edes lukiota käynyt? Jossain opit kirjoittamaan oikein, sitä ei opi ammatillisessa.

Paljon tulee luettua kieltämättä. Aivan kaikista maailman asioista ja joskus lähteenä käytän vähemmän arvostettuja teoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon tulee luettua kieltämättä. Aivan kaikista maailman asioista ja joskus lähteenä käytän vähemmän arvostettuja teoksia.

Menehän nukkumaan, jos et jo mennyt. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kuitenkin.

Diagnoosit varmaan psykiatrisia. En ihmettelisi, jos sinulla olisi diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Etenkin se aiempi aloituksesi samasta aiheesta oli hämärää luettavaa. Siinä tuli esiin halusi olla ilkeä toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diagnoosit varmaan psykiatrisia. En ihmettelisi, jos sinulla olisi diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Etenkin se aiempi aloituksesi samasta aiheesta oli hämärää luettavaa. Siinä tuli esiin halusi olla ilkeä toiselle.

Olen rehellinen. Minulla on vaikea asteinen masennus, sopeutumishäiriöä, ei elimellinen psykoosi ja epäilty pakko-oireinen.

Muistatko vielä sen aiemman aloitukseni nimen tai saako linkkiä. Voin sitäkin purkaa tuossa uudessa ketjussa, jos kiinostusta muilta siihen löytyy.

Pyydän että kirjoitatte tuohon uuteen aloitukseen. Paljon helpompi kaikkien pysyä perässä.

Hyvää yötä sinullekin, kuka ikinä oletkaan. :)

• Anonyymi

Kiitän sydämellisesti kaikkia kirjoittajia. Jatkaisin mielelläni vielä, mutta tarvitsen nyt eniten lepoa ja unta. Monet kirjoittajat sekoittuivat myös keskenään, kuten eräs mainitsikin. Jos haluatte vielä kirjoitella kanssani, niin tein uuden aloituksen.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16173578/tassa-jatkoa-edelliselle-

Hyvää yötä ja kauniita unia teille kaikille!

• Anonyymi

En pidä joululahjoista. Ja tiedän tasan tarkkaan itse omat epäonnistumiseni. En kaipaa mitään mengeleitä niskaani huohottamaan. Ja tiedän itse jopa sen mitä yritin. Mitä vattua tällainen aloitus edes on?

• Anonyymi

Aloittaja ei vastaa enää täällä. Katso ylempi postaus.

• Anonyymi

Kyllä kiitos, luulen osaavani lukea, kuinka paljon siinä analyysissa on vain sinun elämänkatsomustasi, maailmankuvaa, periaatteita ja mitkä oikeasti voisivat liittyä minuun, jäsennellysti huomaamaan missä kohdin toiminta ja tavoite ovat ristiriidassa.

Laitappa tulemaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5459
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5046
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4156
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3483
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3126
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      70
      2987
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      41
      2168
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2116
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe