Taitava törkeän likenne turvallisuuden varantamisen lavastus epä onnistui Supo sittä tuli pelkästän tavallinen likenne turvallisuuden varantaminen ja Supo muut lavastuksen eli se lavastus että on ajanut naisen yli ja lähtennyt pakon niin ne onnistuivat mutta kaikkista tuli yhtensä 4 kuukautta ehdollista että ei Supo sannut minulle mitän pitkä kakkua kun olen ollut politisista syyistä pöpilässä 4 vuotta ja 9 vuotta hoitokodissa sihen ne lavastukset litty mutta kun ei Supo minulle sannut mitän pitkä kakkua niin voi kysenalaista että onko ne lavastukset vaivan arvoiset sinä kuiteskin loukkantui se nainen ja sen nainen olis voinnut kuolla mutta silloin Supo olis sannut minulle sen pitkän kakkun mutta nyt ei tullut kakkua ollekan että voi kysenalaista onko lavastukset vaivan arvoiset mutta Supo laske että jos maksa miljona ja hyöty on pantti pullon verran niin se on vaivan arvoista eli kyllä se maksoi itsensä takasin olin han vaivan arvoista vähän aika jouduin olla putkassa että tuli minulla pieni kakku.😞
Se todistaja valehtele joka sano että se peili meni kun auto osui puhun todelisuudessa se peili meni kun auto osui naisen pälle minä pysäytin punaisissa valoissa ja kun valot vaihtui vihreä sen nainen juoksi minun apu kuskin ovea päin ja minä väistin kun ei ollut ajo korttia en vitsinnyt pysäyttä sen takia kun polisit kysyvät myöhemmin olenko ajannut naisen pälle vastasin kyllä mutta ne on mennyt minun asunton yleis avaimella ja varastannut auton vara avain laukusta olin mennossa hakeman ruoka kassia mutta kun oli niin pitkä jono että joutu odotta 2 tuntia menin kaupungille sillä aika se toinen Supon lavastaja kuski ajo tahallan minun autolla naisen yli ja palautti auton sinne minne olin sen pilottanut kun lähdin kotin huomasin että peili puttu tuntui tosi oudoltta en muistannut että peili oli puttunut ja muistin oikein se peili meni sillä aika kun olin kaupungilla ja ne uskoi sittä todistaja mitä sanoi että peili on mennyt kun olin ajannut puhun mutta todellisuudessa se todistaja mitä sanoi että se peili on mennyt kun auto osui naisen on oikeassa eli se meni silloin kun se Supon lavastaja kuski ajoi naisen yli.😞
Jos joku joutu lavastuksen kohteksi ja on lavastettu että hän on ajannut naisen yli ja lähtennyt pakon niin hän ei vältämättä kerro asiasta kenellekän kun hän pelkkä että kukan ei usko häntä.😞
Polisin lavastama.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p535650Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "722741Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181990No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371826Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1591811- 191753
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5151881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191151Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801139Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64956