Intiimihierontaa naiselle.

Moro.
Espoossa 52v kundi antaa Kokovartalo hierontaa naiselle, luonasi. Rentouttava kokemus sulle.
Vastaa sähköpostilla.

15

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkälaista intiimi hierontaa? Minkälainen hieroja?

• Anonyymi

Koko vartalohieronta minkalainen intiimmialueen hieronta? millä tavalla tekisit sen koko vartalohieronnan sisäesti myös niinkö? HalukasN86 autoin hieman kysymyksessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Koko vartalohieronta minkalainen intiimmialueen hieronta? millä tavalla tekisit sen koko vartalohieronnan sisäesti myös niinkö? HalukasN86 autoin hieman kysymyksessä.

Kaikki kelpais mulle...... Mulla vasn on aika tiukkaa nyt tää viikko ja viikonloppu.

• Anonyymi

Halukas86N ota yhteyttä 48v mieheen. Hieron öljyllä vartalon ja teen sisäisen hieronnan myös. Happy End.Et pety.
        Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan. Savuton luotettava ja terve mies molemmistä päistä.
        Ota yhteyttä kik on paparouc ja [email protected]

• Anonyymi kirjoitti:

Halukas86N ota yhteyttä 48v mieheen. Hieron öljyllä vartalon ja teen sisäisen hieronnan myös. Happy End.Et pety.
        Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan. Savuton luotettava ja terve mies molemmistä päistä.
        Ota yhteyttä kik on paparouc ja [email protected]

Laitoin kik viestiä

• Anonyymi
        HalukasN86 kirjoitti:

Laitoin kik viestiä

Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

• Laitettu mailia

• Huomenta HalukasN86!
        Täältä löytyisi kokovartalohieronnan antamisesta kiinnostunut puhdas ja luotettava M40 Helsingistä.
        Laitas sähköpostia (s24) niin jutellaan lisää

• Anonyymi
        ukkomies kirjoitti:

Huomenta HalukasN86!
        Täältä löytyisi kokovartalohieronnan antamisesta kiinnostunut puhdas ja luotettava M40 Helsingistä.
        Laitas sähköpostia (s24) niin jutellaan lisää

Idiootti buaahaa

• Anonyymi

Pirkanmaallakaan eipä juuri ole kiinnostusta tälläiseen vaikka mitä ja millainen olisit!
      Tarjoaisin hierontaa intiimiä tai vähemmän intiimiä niin ei ole edes kyselyyn asti no vaikka bikineissä keikutellaan facessa ja tinderissä yms.

• Anonyymi

Piere ikeniis mätisäkki

• Anonyymi

Aloittaja joudut hieromaan ihan yksin omaa pientä pippeliäsi.

• Anonyymi

Saatanan pervot

• Anonyymi

Saatanan spedet buaahaa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe