Kun noita "sinuja" on alkanut näkymään joka risteyksessä ja kadun kulmassa ;) Joten tee jotakin, vedä vaikka hihasta tai nipistä jos näet minut jotta uskon sinun olevan oikea .... tai no ehkä mieluummin vaikka halaus:) Eilenkin luulin näkeväni sinut kahdesti :D
Todella hämmentävää
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla on noin ikävä niin miksi et ota yhteyttä tuohon kaipaamaasi henkilöön?
- Anonyymi
Halaan😘😘🌲⛄.
Hyvää Joulua sinne😘🌲❄💓📲- Anonyymi
Kiitos! :) Ihanaa Joulua sinnekin ja paljon lämpöisiä ajatuksia ja haleja :) <3
- Anonyymi
hmmm. koitan pyöriä sun kaduillas, ettet unohtaisi :D
- Anonyymi
Tai sit näit kahdesti ;)
- Anonyymi
Vai oliko se sittenkin niinpäin, et mä näin sut kahdesti... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai näit vai, missä? Hhmmmm..onhan sekin tietysti mahdollista että näinkin oikeasti ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva ajatella, että myös minun hän näkisi mua joskus (en aloittaja)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai näit vai, missä? Hhmmmm..onhan sekin tietysti mahdollista että näinkin oikeasti ;)
vähän jäin kyllä miettimään silloin toisella kerralla, että miksi joku outo ihminen olisi katsellut minua sillai...no jänskästi.. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva ajatella, että myös minun hän näkisi mua joskus (en aloittaja)
Se ois niinku susta kiinni se näkeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näit, niin tiedät kyllä missä :)
- Anonyymi
Ei kai vaa,🙈 sulla oli tiukka nuttura :) 😍
- Anonyymi
Jos oot mies-aloittaja, niin en voi tuntemattomia miehiä ruveta halailemaan, pitäs tutustuu ensin :) Jos oot nainen, niin ei kiinnosta naiset sillain.
- Anonyymi
Hei kyllä mua on oman ikäiset naiset joita kohtaan en ole tuntenut mitään, aivan yllättäen hypänneet kaulaan tai baarissa söpistellen istumaan syliini, tutuhkoja mutta tuntemattomia. :/
Jos kaipaamani kävisi halaamaan niin varmaan pyörtyisin. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kyllä mua on oman ikäiset naiset joita kohtaan en ole tuntenut mitään, aivan yllättäen hypänneet kaulaan tai baarissa söpistellen istumaan syliini, tutuhkoja mutta tuntemattomia. :/
Jos kaipaamani kävisi halaamaan niin varmaan pyörtyisin. :DNo toi on varmaan baarimaailmassa normaalia, kun alkoholi saa estot poistumaan. Mutta tuskin nuokaan naiset sua arkielämässä tulis halailemaan.
- Anonyymi
Voi kauheeta tiiä minkä keuhkopöhön saat ja palellut jos pyörit vaan siellä. Jätä joku viesti vaikka! Älä palellu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014