Hyvä kopio on parempi kuin pussillinen uusie.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Turun_kaasukello#/media/Tiedosto:Turun_kaasupallo_2012.jpg Kyseisen tuotoksen jälkeen alkoi Suomussalmen alamäki. Aika ennen ja jälkeen "paskanmarjan". Eli enteilikö teos paskaisten aikojen alkamisen kunnassamme?
K O P I O K O
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://vimeo.com/176565634 Jonkinlainen aikajana tuossa videossa näyttäisi olevan. Ikään kuin hyvä ja paha elikkäs Jin ja jang siinä taistelisi, korjaa jos olen väärässä.
- Anonyymi
Voi tuo jana kuvastaa sitäkin, kun 115Ke kimpoaa miltei valonnopeudella taivaan tuuliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuo jana kuvastaa sitäkin, kun 115Ke kimpoaa miltei valonnopeudella taivaan tuuliin
Jos kansa kokee saaneensa verovaroilleen vastetta niin hinta lienee sivu seikka. Hinta ei tunnu ensinkään pahalta, kun ei mene Suomenmarkoiksi muuntelemaan.
- Anonyymi
Viitostien kupeeseen tuleva kevyenliikenteensilta ohjaa vauraan väen valotaideteoksen tykö. Voisiko ämmänpäreestä tulla uuden pakanallisen kultin pyhiinvaellus kohde? Peräti uhripaikka, pyhäpahta, seita jossa uhrataan taajamajänöjä Seita(ni)lle. Vauraalla väellä (eliitillä) yleensä viehtymys palvoa valontuojaa. Tuokoon siis valoa päreemme ämmälle. Ämmälle(Akalle) ja Ukolle tahi Thorille joka vasamia yläilmoista päällemme viskoo.
- Anonyymi
Myös Hellsingissä on valontuoja. Älkäämme siis olko vaatimattomimpia kuin herrat Hellsingin. https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pekka_Kauhanen_Valon_tuoja_2017.JPG
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Hellsingissä on valontuoja. Älkäämme siis olko vaatimattomimpia kuin herrat Hellsingin. https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pekka_Kauhanen_Valon_tuoja_2017.JPG
No voe mahoton, pitteä tok Suomussalmellattii olla ruostutuskoe, kun on Hyrynsalmellae huoltsikan parkissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voe mahoton, pitteä tok Suomussalmellattii olla ruostutuskoe, kun on Hyrynsalmellae huoltsikan parkissa.
Hyrynsalmen monumenttiin liittyy tarina. Kaiketi oli joulupukin kulkine, kunnes varaosatoimitukset häiriintyivät neuostoliiton romahdettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyrynsalmen monumenttiin liittyy tarina. Kaiketi oli joulupukin kulkine, kunnes varaosatoimitukset häiriintyivät neuostoliiton romahdettua.
Kyllä ruskeaan palloonkin (jättiläisen uloste) liittyy toden tuntuinen saaga jättiläisistä. Tunnetaanhan Kainuu jättiläistenmaana. Englanninkieleen ilmaantunut termi Giant (jättiläinen) juontaa juurensa muinais-Suomen termistä Kiant(Kianta). Sonnikallion kanjonin tiedetään syntyneen kun rujo jätti temmillään peruskalliota kynsi. Miestä myöten miekka vyöllä on tuiki tuttu sanonta Kainuun korpimailla. Sanonnan juuret ovat juurikin tuossa sonnikallion tapauksessa, joka maskuliinisuudessaan jättää varjoonsa Thorin vasarat ja Zeuksen vasamien viskelyt. Suomun muinaishistoria on äärimmäisen kiinnostava joka kertoo Suomen kuninkaasta joka dominoi brutaalisti pienempiään, ruotsia ja norjaa. Tiedetäänhän viikinkien olleen kanta Suomalaisia, joiden historian ruotsalaiset rannalla kortteeraavat ovat halunneet tuhota keinojaan kaihtamatta. Ei mulla muuta tällä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ruskeaan palloonkin (jättiläisen uloste) liittyy toden tuntuinen saaga jättiläisistä. Tunnetaanhan Kainuu jättiläistenmaana. Englanninkieleen ilmaantunut termi Giant (jättiläinen) juontaa juurensa muinais-Suomen termistä Kiant(Kianta). Sonnikallion kanjonin tiedetään syntyneen kun rujo jätti temmillään peruskalliota kynsi. Miestä myöten miekka vyöllä on tuiki tuttu sanonta Kainuun korpimailla. Sanonnan juuret ovat juurikin tuossa sonnikallion tapauksessa, joka maskuliinisuudessaan jättää varjoonsa Thorin vasarat ja Zeuksen vasamien viskelyt. Suomun muinaishistoria on äärimmäisen kiinnostava joka kertoo Suomen kuninkaasta joka dominoi brutaalisti pienempiään, ruotsia ja norjaa. Tiedetäänhän viikinkien olleen kanta Suomalaisia, joiden historian ruotsalaiset rannalla kortteeraavat ovat halunneet tuhota keinojaan kaihtamatta. Ei mulla muuta tällä kertaa.
Tässä hieman salatusta historiasta https://www.revers-sun.fi/fi/muinaisuskonnot/suomen-salattu-historia-prinssi-rurik-suomalainen-viikinkiprinssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808