Tulipahan taas käytyä radalla ja päädyin tosi hyvärunkoisen ja nätin baariruusun luo. Seksin harrastaminen ja intiimi ihokosketus on ihan kivaa, mutta se ei anna mulle enää mitään. En enää kykene tuntemaan intohimoa ilman henkistä kohtaamista. Vaikka baarin hälinässä groovatessa saattaa tulla illuusio jostakin, niin se vesittyy helposti hälyn hälvetessä.
Olenko yksin ajatuksieni kanssa vai riittääkö teille se että saa pillua/kullia ja kosketusta?
Mikään ei tunnu enää miltään
9
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tapaat kiinnostavan ihmisen voisit ehdottaa treffejä vaikka ja tavata useammin muuten kuin seksin merkeissä ja katsoa herääkö kiinnostus . . on ihan eri asia harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota on kaivannut kuin tuntemattoman kanssa
Enkä kannan mukanani niin paljon negatiivisuutta naisia kohtaa edellisistä suhteistani, että en vaan ole vielä valmis kiinnostumaan naisesta ihmisenä, omana ainutkeraisena itsenään. Edellinen yö oli vaan molemminpuolista tarpeiden tyydytyksen valineinä olemista. Ei vaan pitäs odottaa liikoja ennen kuin on itse valmis kohtaamaan ihmisen.
- Anonyymi
Ei riitä, yhden illan pano ( varsinkin humalassa ) tarkoittaa huonoa seksiä.
Tarve on paljon enemmälle. Itselläni muuttui seksiin suhtautuminen bout 5v sitten. Ennen ajattelutapa oli oma nautinto ja siihen kävi vaikka sieltä kapakasta poimittu ruusu, mutta nykyään nautintoni tulee suoraan siitä, kun näen naisen nauttivan ja silloin naisen pitää olla ”yhteen sopiva henkisellä tasolla”, jotta saan itsestäni todellisen kiiman irti.
Olen ollut naisen kanssa, joka oli täydellinen minulle, niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Seksi oli sanoinkuvaamattoman upeaa.
Siitä opin, että kemioiden tulee kohdata tai seksistä ei saa muuta kuin morkkiksen. En myöskään halua esim nuolla naista, jos kemiat ei kohtaa, vaikka rakastankin sitä yli kaiken.
Kaikkea se ikä tuo tullessaan :;No mulle tuo oma orgasmi ei ole koskaan ollut niin tärkeää, kun olen koko ikäni ollut vähän vaikeammin laukeava tyyppi. Viime aikoina olen tosi harvoin saanut yhdenillan jutuissa, nuorempana ehkä helpommin. Partnerit ovat yleensä saaneet, tosin tämä viimeinen ei saanut enkä minäkään.
Mistähän täydellisiä naisia löytyy epätäydelliselle miehelle?mr-groove kirjoitti:
No mulle tuo oma orgasmi ei ole koskaan ollut niin tärkeää, kun olen koko ikäni ollut vähän vaikeammin laukeava tyyppi. Viime aikoina olen tosi harvoin saanut yhdenillan jutuissa, nuorempana ehkä helpommin. Partnerit ovat yleensä saaneet, tosin tämä viimeinen ei saanut enkä minäkään.
Mistähän täydellisiä naisia löytyy epätäydelliselle miehelle?Ei ainakaan seuraavasta kommentista 😂😂
- Anonyymi
No oon 40v äijä ja mulla ollu monta vuotta ettei pillun perässä enää baareissa tule käytyä. Melkein toivoo ettei kukaan ehdottaiskaan, vaikka nykyää sitä kyllä käy niin että muijatkin ehdottaa vaikka 25 vuotiaana kuvitteli ettei takuulla nelikymppiselle naiset ehdottele mitään.
No jos olisin nainen ja teinikänni kokemukset takana, ikää 22v ylöspäin niin en kyllä olisi ehdotellut mitään enkä olisi kiinnostunut jos vastaan tulisi tyyppi joka muistuttaa mua alle 30 vuotiaana.
Mutta nykyään oon huomannut että käytöksellä se merkitys on ja 25v muijat kiinnostuvat.
Mutta komppaan kyllä m- groovea. En kuitenkaan saa ns. mitään irti. Siksi olen ratkaisua hakenut ja tuntenut intoa paremmin kun olen lähtenyt Karibialle. Eksotiikka ja AURINKO toimii jos vertaa tähän harmauteen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2766035Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651959- 1801750
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141185Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561077Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71056Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932