onko tuo kylänraitti muutettu nykyään pottupelloksi
pyhäntä keskustie
Anonyymi
5
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kun seon sillai hyötyllisempi ainakii kesällä.
- Anonyymi
Joo on kyllä tie ollut surkeassa kunnossa nyt talvella. En tiedä onko kunnossapitosopimus tehty niin tiukalle summalle, ettei sopimuksen saanut taho suostu enempää ajamaan vai mikä on kyseessä. Tuntuu, että auto kohta hajoaa, kun tie on täynnä on isoja kuoppia jäässä ja lumessa. Olisi ehkä syytä lanata kerralla pois kaikki siitä.
- Anonyymi
Kumma kun ei voi tehdä kerta ajolla kunnolla, vaan hutiloiden
- Anonyymi
käsittämätöntä sähläystä tuo ns auraaminen silä oransilla raktorilla....
- Anonyymi
Kommarit tulloo, helemat paukkuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882