Mitä paskaa sanotte mut multa riittää rakkautta hänelle. :) ei oo väärin.
En mä välitä
Anonyymi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kenelle?
- Anonyymi
olen gay
- Anonyymi
Hieno homma onneks en itse ole
- Anonyymi
Teuvo Loman?
- Anonyymi
Varmasti riittää kaikille. Olet kuin Herramme Jeesus.
- Anonyymi
Olen Jeesuksen uuudelleensyntymä.
Ei kai rakkauttasi häneen kukaan ole kieltämässä, miksi olisi?
- Anonyymi
Minä olen ruma lyhyt jalkainen läski. Ketää ei kiinnosta. :DD
- Anonyymi
No minä rakastan ei väliä
- Anonyymi
Mnää vaan rakastan ei oo väärin häntä heiluu
- Anonyymi
Mitä paskaa sanotaan? Miksi koet tarvetta kertoa moista tänne?
- Anonyymi
Voitko kertoa mistä on kyse?
- Anonyymi
Siinäpä rakastat. Hän ei sinua ja on onnellinen omassa suhteessaan, joten kunnioita sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3562561Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362509- 1131412
- 421144
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo75932Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26841- 56833
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi118770En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30739