ilmoituksia tulee faceen:
laajenna selainikkunaasi nähdäksesi tämän tarinan
miten se LAAJENNETAAN ? ei nyt tajua.
Laajenna selain ikkunaasi
13
3240
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä, mutta Firefox-selaimessa painetaan näppäintä F11, ees taas. Sen suuremmaksi et saa.
Zoomaus tapahtuu esimerksi hiiren rullalla, silloin painetaan Ctrl pohjaan ja pyöräytetään rullaa. - Anonyymi
Eikö selaimen ikkunan oikeassa yläkulmassa ole jokunen merkki taikka symboli, joista ikkunan voi suurentaa,, piilottaa, tai ohjelman sulkea kokonaan?
- Anonyymi
Voi hyvänen hyssykkä, jos jossain on pikkukuvake, ja sitä sitten menee liksuttelemaan, eikö se silloin laajene selaimeen. Huuh huu
- Anonyymi
NO TÄMÄ ON KYLLÄ KOKO SIVUN KOKOINEN FACESSA !
MITEN SE LAAJENEE ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITEN SE LAAJENEE ?HEI JOO SE se näkyy F11 llä, kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITEN SE LAAJENEE ?Se laajenee silloin kun se ei ole vielä koko ruudun kokoinen, tai se tarkoittaa F11 näppäimen aikaan saamaa koko ruudun katselutilaa, tai se on jonkun joku epäonnistunut juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se laajenee silloin kun se ei ole vielä koko ruudun kokoinen, tai se tarkoittaa F11 näppäimen aikaan saamaa koko ruudun katselutilaa, tai se on jonkun joku epäonnistunut juttu.
No nyt taas mniä sama sählääjä en saa MITENKÄÄN näkymään suurena ei edes F11 auta ? mikä ihme tässä mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt taas mniä sama sählääjä en saa MITENKÄÄN näkymään suurena ei edes F11 auta ? mikä ihme tässä mättää?
Hanki isompi näyttö.
- Anonyymi
Et kertonut, mikä laite ja minkä kokoinen näyttö.
- Anonyymi
Ei se tietenkään näytön koosta ole kiinni. F11 toimii useimmissa selaimissa. Minullakin. Todella kovan työn jälkeen löysin avun F11 näppäimestä. Että pitää olla surkeaa, kun jokaisen pitää itse hakea apu. Eikö tuota voisi samalla kirjoittaa "Laajenna selainikkunaasi nähdäksesi tämän tarinan" PAINA F11 TAI...
- Anonyymi
Laajenna selainikkunaasi.
Laajenna selain, ikkunaasi. - Anonyymi
Ei saa näkyviin F11:tä normiläppärillä. Tietääkö joku miten saa näkyviin?
- Anonyymi
Miä heitin koko toosan ikkunasta pihalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057