Sinussa on sellainen veto. Tulee hyvä mieli. Kun pitää olla jossain muualla ei ole sitä hyvää mieltä sitten. En tiedä onko missään enää järkeä mutta näin tämä nyt toimii. :D:D:D
Haluaisin siellä sinun seurassa olla useammin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
toivoisin tämän viestin olevan mulle, mutta koska ei taida olla, lähden nukkumaan. Hyvää yötä palsta ja se maailman ihkuin mies myös
- Anonyymi
Ap on valitettavasti nainen, jonka joku on onnistunut tekemään vähän yksinkertaiseksi :D
- Anonyymi
Ihan sama kun et ole tuttuja tai kaipaamani, viihdy toki silti. Meillä päin on tavattu elää ja tämä sillilaatikko on pelkkä sivuetappi. :D Nyt laitan netin kiinni.
- Anonyymi
On kyllä hyvä palsta kun löytyy palstailijoita ja sitten niitä jotka vain käyvät lukemassa ja kirjoittamassa. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä hyvä palsta kun löytyy palstailijoita ja sitten niitä jotka vain käyvät lukemassa ja kirjoittamassa. xD
Itse olen välillä täällä käyvä kun tää paikka on vain netissä. Ehkä joku daami on täällä ehkä ei, aika näyttää. ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen välillä täällä käyvä kun tää paikka on vain netissä. Ehkä joku daami on täällä ehkä ei, aika näyttää. ;D
Kyllä tää täällä on! Odottaa vaan kutsua iltakahville😘
- Anonyymi
Milloin sitten nähdään siellä jälleen? Mun päivien ilostuttaja ja päivänsäteeni. :)
- Anonyymi
Ensi vuosikymmenen alussa toivottavasti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi vuosikymmenen alussa toivottavasti :)
Liian pitkä aika sinne saakka odottaa naista joka vei mun sydämeni, ihan oikeasti. kun sydämiä on mulla vain yksi.. Hyvää joulua sinulle, rentouttavia vapaita toivon. :)
- Anonyymi
Rivo-Riski teille vedot näyttää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837