Mä oon 34 v mies ja aivan sekasin. Ei kavereita mua haukutaan. Oon ruma kaljuuntunut. en saa naista. Ei vakityötä. Haukun naista ku ei niille kelpaa. Äsken heitin naisen juomat päälle. Naiset sano kuole paska vaikka pois ja oon aivan hullu,mitä teen?
Mä oon aivan sekasin.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaltaisiasi miehiä on paljon.
Eikö niistä samanhenkisistä kaveria löytisi? - Anonyymi
Hei otappa niskasta kiinni itseäsi teen niinkuin minä.Kuntoilen paljon käyn akupunktiossa en syö lihaa enkä nykyään mitään lääkkeitä.Enkä käytä kahvia enkä mustaa teetä.Tee remontti elämässä.Mieti kirjoita paperille miksi haluan muuttua.Käyn nykyään töissä ja lähden opiskelemaan.Ilman akupuktiota en pystyisi tähän.Minun elämä on ollut sellaista et harva olisi selvinnyt hengissä tälläistä elämästä.Olen lähdössä töihin kohta.Tässä mallia teille jotka haluatte elämässä eteenpäin.Lukekaa Kiinalainen lääketiede masennus Elina Hytönen tällä teille valkenee millaisia ne lääkkeet oikeasti ovat.
- Anonyymi
Kirjoitukseni näköjään poistettiin. Se kertonee siitä, että aloittajan masennus on oikeaa. Mikäli aloittaja kerkesi lukea viestini, ei tarkoitukseni ollut loukata/väheksyä.
Yritin vain omallani tavalla saada ajatuksia muualle, kuin itsensäsyyllistämiseen. Ilmeisesti epäonnistuin pahasti. Olen pahoillani moisesta.
Olen elänyt toistakymmentä vuotta masennuksesta kärsivän naisen kanssa, ja olemme rumuudestani huolimatta kasvattaneet erittäin hyvän tyttären.
Hän on nykyään aikuinen, kaunis ja rakentelevat omakotitaloa. Ehkä minä ja aloittaja olemme vain niitä, mitä tarvitaan keskiarvon pysymiseen?
Toivon voimia ja jaksamista tämän pimeyden yli. Kohta alkaa taitekohta ja se tekee sekä masentuneelle, että vittuuntuneelle hyvää. Masennusta ei tosin pelkällä valohoidolla hoideta. c",)
Timo Similä- Anonyymi
Kyllä Allun masennus on aitoa ja Allulla on muitakin ongelmia.
Häntä on kiusattu kovin Suhteet/Sinkut foorumilla. Minä sekä joku muu olemme yrittäneet saada Allua tajuamaan että nyt menee jo niin lujaa pusikkoon että olisi syytä hakea apua ja äkkiä!
Kauhea katsoa sivusta miten ihminen hajoaa koko ajan enemmän eikä sitä itse tajua. Toivon tosissani että Allu tajuaa asian vakavuuden ja hankkiutuu hoidon piiriin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä on kiusattu kovin Suhteet/Sinkut foorumilla. Minä sekä joku muu olemme yrittäneet saada Allua tajuamaan että nyt menee jo niin lujaa pusikkoon että olisi syytä hakea apua ja äkkiä!
Kauhea katsoa sivusta miten ihminen hajoaa koko ajan enemmän eikä sitä itse tajua. Toivon tosissani että Allu tajuaa asian vakavuuden ja hankkiutuu hoidon piiriin.Mä haen apua. Olen pääsemäs terapiaan. Ihmiset jotenki ei vain ymmärrä etten ole ruma ja pitkä mies olen. Helvetti se on aina plussaa en ymmärrä, kun ruma en ole. Olen menossa parempaa suuntaa. Oon maksanu velkoja ja tienaan hyvin töissä, mutta ehkä kohta työt loppuu ja musta tulee taas köyhä. Tää on vaikeeta mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea katsoa sivusta miten ihminen hajoaa koko ajan enemmän eikä sitä itse tajua. Toivon tosissani että Allu tajuaa asian vakavuuden ja hankkiutuu hoidon piiriin.Masentaa ja menee kaikki ilo kun ei saa naista. Ei auta työ ei mikään. Menen alkuvuodesta terapiaan ja lääkäriin hommaan kunnolla apua. Ja salille enempi.
Mulla on paljo mt ongelmia ja näytän kiltiltä vaikka en ole. Oon kai sit tyhmä. Masentunut ja menetän helposti hermot ja ruikutan ja etin naisia liikaa.
T. ALLU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea katsoa sivusta miten ihminen hajoaa koko ajan enemmän eikä sitä itse tajua. Toivon tosissani että Allu tajuaa asian vakavuuden ja hankkiutuu hoidon piiriin.Saatana tätä elämää. Kiertää kokoajan ympyrää. En pääse työelämäs mihkää suuntaa, oon joku apupoika ja 34 v jo ja kaikki muut pääsee elämäs eteenpäin, yhtää kaveria ei mitää naista. Masentaa nii vitusti,laiskottaa ja tekee mieli vaa nukkua, monta tonnia velkaa ja kaikki paskaa....
- Anonyymi
Mitäpä jos lopettaisit ensin alkoholin käytön? Selvin päin kontrolli toimii hieman paremmin. Ei kaikki naisetkaan ole menestyjiä, tosin nainen ei ole myöskään jakorasia, joten säälistä ei naisen tarvitse antaa tai roikkua toimimattomassa suhteessa. Naisen on helpompaa luoda suhde itseään paremmassa asemassa olevaan mieheen kuin miehen itseään paremmassa tai samassa asemassa olevaan naiseen. Näin ollen miehet jäävät helposti ilman naista. Selväpäisyys ja siisteys parantaa saantia, jos hyväksyy vaatimattoman naisen. Eli muuta omaa käyttäytymistäsi, siihen voit vaikuttaa.
- Anonyymi
Miks mun pitäs se lopettaa? Ei naiset halua miehiä jotka juo vain joskus. Sitäpaitsi oon panostanut itseeni. Käyn salilla ja töissä. Ostanu vaatteita. En ymmärrä.
- Anonyymi
Mitä tarkotat vaatimattomalla naisella?
- Anonyymi
MITÄ JOS
1. Pidät taukoa koko suomi24:sta vaikka aluksi kaksi viikkoa.
2. Heräät normaaliin aikaan ihan vapaapäivänä vaikka olisit nukkunut 3 tuntia yön aikana (unirytmi palautuu kyllä kun jaksaa herätä aikasin joka päivä, vaikka väkisin)
3. Älä juo alkoholia vähään aikaan
4. Älä ruikuta oikeasti kenellekkään tutulle olostasi hetkeen, juttele vain ammattihenkilölle.
5. Mene johonkin seuraan, tapaa uusia ihmisiä. Aloita joku harrastus?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713