rakastavasi mua. Olisin ollut varmasti vuosikausia onnellinen siinä harhassani ja kyennyt jatkamaan eteenpäin.
Olisit edes valehdellut
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tartte valehdella
- Anonyymi
Sinulla mies ja monilla kaltaisillasi, ei ole normaaleja ihmissuhdetaitoja.
Nyt kerron sinulle täällä palstalla julkisesti, että en koskaan halunnut tavata kaltaistasi. Se lyhyt aika minkä olimme tekemisissä, se on ollut tapahtuma / asia jota olen vain katunut elämässäni. Mitään kaipuuta ei jäänyt sinuun päin, koska minä en ole ihminen joka jää roikkumaan vuosikausiksi vieraaseen ihmiseen.
Sinulla ei ole siis mitään oikeutta roikkua ihmisessä, joka on saavuttamaton sinulle.
Täällä palstalla on turha rakennella niin sanottuja pilvilinnoja, olemattomasta historiasta sellaisen ihmisen kanssa, jota et koskaan halunnut oppia tuntemaan normaalilla tavalla. Ketään ihmistä ei opita tuntemaan kierolla pelillä ja sitten katsota, että olet oikeutettu vielä saapumaan toisen arkeen monin selityksin.
Anna minun siis elää tämä elämäni ilman, että tarvitsee muistella menneitä kohtuuttomasti. Aikaa ei ole enään tuhlattavaksi ihmissuhteeseen, joka tuo tullessaan vain surua. Minun ensisijainen tavoite ei ole, enään uuden ihmissuhteen löytäminen, koska niin paljon on pilattu ja tuhottu asioita.
Ystävyyttä välillämme ei ole, joulukaan ei auta tässä ongelmassa:
Viha on vahva tunne, sitä en osaa tuntea ja toisinaan rukoilen, että niin vahvan tunteen saisin pidettyä poissa itsestäni kokonaan.
Vihalla ei pitkälle pötkitä, lisäksi se on paheksuttu, halveksittu ja turha tunne - ihmistä kohtaan joka ei ole sellaista ansainnut oman käsityksensä mukaan.
On korkea aika myös ymmärtää, että luonani ei ole paikkaa tai kotia sinulle:
Ilman / noin vain sinun selittelyjen pohjalta, jos rakkauden tuskissa oireilet.
Minä vaadin avoimuutta, rehellisyyttä ja asioista puhumista niiden oikeilla nimillä.
Minä vaadin läsnäoloa, tahtoa ymmärtää ja aitoutta sanan kaikessa merkityksessä.
Kaikesta huolimatta. Hyvää joulun aikaa lukijalle... juuri sinulle...- Anonyymi
Oho, johan oli hyvin sanoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pitkän kirjoituksen tehnyt on kopioinut omimansa kirjoittajan kirjoitusta!
Raukka mies on menettänyt ex-muijansa ja nyt puntti tutisten pelkää niin paljon että uusi mies saavuttaa hänen ex-naisensa sydämen.
Sama kirjoittaja on kirjoittanut vuosia. Sillä ei ole mitään rakkauselämää ollut 10 vuoteen.
Naukuu kyllä ex-muijaa ottaan yhteyttä ja riehuu kun muijalla muita ukkoja ja baarielämää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää myös herkutella ajatuksella että ex-muija kaipaisi täällä häntä. Joop. Ei oo kaipaamassa. Onhan tuo ihan selvää et tuollaista muita haukkuvaa tappelijaa ei täällä kukaan kaipaa eikä kotiinsa halua
- Anonyymi
Jos tämä olisi häneltä sanoisin että parempikin ettei tullut mitään.Oletko itse IRL sanonut mitään noista? Sitten tuollainen syyttävä vuodatus palstalle toivoen että joku pahoittaa mielensä. Et saa kyllä kenenkään arvostusta tuollaisella toiminnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä olisi häneltä sanoisin että parempikin ettei tullut mitään.Oletko itse IRL sanonut mitään noista? Sitten tuollainen syyttävä vuodatus palstalle toivoen että joku pahoittaa mielensä. Et saa kyllä kenenkään arvostusta tuollaisella toiminnalla.
Sitå se mies HRJ pyrkii tekeen! Hän on ilkeä ihminen!
Haluaa että eukko joka tähtäimessä on hänen ja kaikki muut pysyy kaukana.
Kirjoittaa mustasukkaisena omineena palstoilta tekstiä tekeytyen naiseksi jota kaipaa kirjoittaen naisen kaivatulle:
Olet narsisti
Olet kamala
Pysy poissa
Jätä rauhaa
Ja sitten hän vaihtaa ikävänsä kohteen ikävän kohteeks ja sanoo naiselle miehenä:
Olen varattu. Jätä rauhaan
Näin mielikuvitusmaailmoissa yrittää sotkea, luullen et anonyyminä se onnistuisi - Anonyymi
Ups, melkein meni aamukahvit väärään kurkkuun. Jos tämä oli mulle niin vastaan varalta (jos ei niin unohtakaa tämä). Kirjoittelin tänne sinulle silloin, koska luulin silloin harhoissani sinun kaipailevan täällä minua. Se johtuu siitä, että satuin vajaa kolme vuotta sitten vahingossa kuulemaan "siellä" jotain sellaista mitä ei ollut tarkoitettu minun kuultavakseni. No se harha osottautui sitten harhaksi, en ole enää aikoihin sellaista kuvitellut. Muutaman kerran olen erehtynyt luulemaan sinun haukkuvan täällä minua, olen pahoillani siitäkin. Jos tämä johtuu jostain eilisestä kirjoituksesta, niin en ole kirjoitellut sinulle kyllä mitään. Aloitus tai mikään muukaan (paitsi tämä) tässä ketjussa ei ole minulta. Täällä näkee välillä kaipailuja sinun hiusvärin tai nimen etukirjaimen mukaan, mutta mikään niistä ei ole KOSKAAN ollut minulta, ei edes silloin aiemmin! . Ei ole minunkaan edun mukaista aiheuttaa hämmennystä siellä. Kirjoittelen tänne kyllä toisinaan, mutta teen sen täysin tunnisteettomasti. Jos olet jonkin sellaisen kirjoituksen onnistunut tunnistamaan, niin ei todellakaan ollut sinulle osoitettu tunnisteettomanakaan. Jos täällä omii tunnisteettoman kirjoituksen, eikös se ole silloin oma vika? Ja mitä meidän väleihin tulee, ei mulla ole mitään harhakäsityksiä, kuvitelmia tai rakkaudellisia tunteita ollut aikoihin, jääkausi on jääkausi! Tämä ei ollut mitenkään lämminhenkinen vastaus, mutta en halua mitenkään kuitenkaan huonontaa välejämme entisestään, asialinjalla jatketaan. Toivottavasti tämä kuitenkin selvensi asioita, myös muille! Hyvää Joulua nyt kuitenkin sinulle ja kaikille lukijoillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pitkän kirjoituksen tehnyt on kopioinut omimansa kirjoittajan kirjoitusta!
Raukka mies on menettänyt ex-muijansa ja nyt puntti tutisten pelkää niin paljon että uusi mies saavuttaa hänen ex-naisensa sydämen.
Sama kirjoittaja on kirjoittanut vuosia. Sillä ei ole mitään rakkauselämää ollut 10 vuoteen.
Naukuu kyllä ex-muijaa ottaan yhteyttä ja riehuu kun muijalla muita ukkoja ja baarielämääVirhe tulkinta!
Kirjoittaja oli nainen.
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei hän rakasta sinua? Voi olla että on sanonut vain erotilanteessa jotain, minkä on luullut helpottavan ikävää tilannetta.
Harvoin sitä ihminen on pitkään toisen kanssa ilman tunteita. Mukavaa sunnuntaita tämän mietteen kera. :)- Anonyymi
Se on hänen tehtävänsä sitten korjata asia jos on sanonut muuta kuin mitä ajattelee tai tuntee.
- Anonyymi
Kyllä niitäkin ihmisiä on, kun "rakastaa" joka suuntaan ja roikottaa toisia vuosikausia. Valheelle ei voi perustaa mitään, mutta maailma rakastaa valhetta.
- Anonyymi
Roikottaja jankuttaja HRJ 😢😢😢😢
Onko se roikottamista et ei halua pitää yhteyttä?
Eikös se ole pakit? Eli olet yhdentekevä. Voit naida muita. Ei kiinnosta koska tunteet eivöt kohtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857