Palstan uskolliset kirjoittajat ovat todenneet tällä palstalla esiintyneen hyvin iskevääkin kirjoittelua vuosien mittaan.
Tulevat mieleen sellaiset kirjoittajat kuin Ruuneperi (palstan eräänlainen harmaa ylhäisyys, jolla oli palstasuosikkinsa), pilmari (palstan kiistämätön kingi kautta aikojen, räväköiden mielipiteiden esittäjä) , fundsija (epäonninen shefu), ruorikoski (tosikkomaisuus johti kiehumaan väliin vihasta), sini-sirkku (kiltti suosiontavoittelija). Nuo nyt tulevat aluksi mieleen.
Missähän lienevät? Ei ole näkynyt 80plusissaakaan. Lieneeköhän joku jo tuonpuoleisessa?
Mukava noita on muistella. Tuleeko toisille mieleen jotakin palstan vahvoja nimiä?
Ei sellaisia nyt enää ole, kun esiinnytään anonyymeinä. Tosin meikäläinen ehti esiintyä 70plus-palstalla sen pakollisella nikkikaudella noin kymmenellä eri nikillä, mm. nikillä vm-39. Tuskinpa se kenellekään tuo mitään mieleen.
iskevää kirjoittelua oli, vaan eipä näy enää nikkejä palstalla
34
202
Vastaukset
Oh'hoh ja tervehdys vm39 ☺️, noidenko palstakonkarien joukkoon nostit ainoana feminiininä sini-sirkun ! Vielähän täällä keikaroin, milloin mitäkin tarinoiden.
Rehellisesti sanoen: oman intoni iloksihan minä osallistun😂)) Tosin en kiellä. ettenkö olisi kiintynytkin omiin lemmikkeihini ja ihan luvalla!
Sillä sellainen on ihminen, kun jo luontokappaleetkin hakeutuvat mieluisten ihmisten seuraan luottavaisina.
Taitaa koko luonto, kasvullisiuuskin valita mieluisat kasvupaikkansa, valintaa on koko elämän alkukin.
No joo, kyllä muistan vm39 joistakin osuvista repliikeistä, mutta suurempaa vaikutusta et ainakaan tuolla nikillä onnistunut aikaansaamaan.
Annanhan näyttöä nykyolostasi, niin ehkä saat kaipaamasi huomion sinäkin, heh he 😎- Anonyymi
Oliko tämä jonkinlainen muistokirjoitus ennen siirtymistä uuteen ikäryhmään?
Jos oikein ymmärrän niin siellähän kaikkien "entistenkin" kuuluisi jo olla. Ainakin teoriassa. Jos eivät ole väsähtäneet kirjoittamaan, tai peräti tuonilmaisissa.
Olen joskus vilkaissut 80 palstaa ja ihan mukavia kirjoituksia siellä on.
Tai oli ainakin silloin kun kurkistin. Sinne vaan palstan "tasoa ja iskukykyä" parantamaan!
Täällä on tosiaan paljon uusia, koska kaikki vanhenemme. Eli ihan luonnollista kehitystä. Jatketaan me jotka tänne vielä/jo kuulutaan, ja ollaan iloisia että Joulu on ovella. Ja Entistä Iloisempaa Uutta Vuotta! - Anonyymi
Fundsija on sama kuin vaalierkki ja ruorikoski , vanhoja nikkejä hänellä vallaton ville ja joku lokari.
No empä huomannut sinunkaan nicciäsi?
Oliko tarkoituksesi vain heittää kehiin mitäänsanomaton ajatus,vai aivan kutsuhuuto?
Aivan kuin karjaa huudettiin aikoinaan.
Keskustelupalsta on mielestäni menettänyt identiteetin.
Täällä räävitään kirjoituksia ja loukataan kirjoittelijoita mitä törkeimmillä kananotoilla.
Kun saa puskasta esittää mielipiteitään,niin ihmisarvo ja lähinmäisenrakkaus jää sivuseikaksi.
No ama on lytätty jo niin monta kertaa,ettei enää tunnu missään.
Onko todella niin,kuin tutkimus osoittaa,että meistä vanhuksista on tullut kärttyisiä oman reviirimme puolustajia,jotka emme hyväksy toisinajattelijoita?
Nyt toi anonyyminä esiintulo toi meidän todellisen luonteemme ja tietenkin sen yksinäisyyden tuovan turvattomuuden esille.
Jos tämä keskustelupalsta on ainoatie seinien ulkopuolelle,niin ei todella kadehdittavaa.
Olen elänyt raskaan kesän,mutta en voi syyttä siitä teitä keskustelupalstalaiset- Anonyymi
Anynomiteetti on ihan tarkoituksella ylläpidon taholta luvallinen.
Se rikkoo juuri sitä paheksuttua sisäringin syntymistä tuttujen kesken.
Eikö muka anonyymit ole rituliinille koskaan onnistuneet antamaan ajattelemisen aihetta ??????????????
Missähän vika silloin piilee,...kivat vaan sulleko kuittaa kaiken ? Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka anonyymit ole rituliinille koskaan onnistuneet antamaan ajattelemisen aihetta ??????????????
Missähän vika silloin piilee,...kivat vaan sulleko kuittaa kaiken ?Kyllä minulla on ollut sitä ajattelemisenaihetta.
Kaiketi sinulla sitä ei ole ollut?
Anteeksi,että kirjoitin tänne pentuosatolle.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän vika silloin piilee,...kivat vaan sulleko kuittaa kaiken ?Anonyymit eivät ole mitenkään harmillisia muuten kuin keskustelun aikana, ja sitähän ei palstoilla enää suosita.
Ketjun suunnittelukin on tehty siten, että vastaukset jollekin mielipiteelle putoavat monen kirjoituksen alapuolelle, joten lukijalla on vaivana miettiä, kenelle vastaus on osoitettu. Väärinymmärryksiä on varmasti tullut.
Olen ollut kirjautuneena vuosikausia, mutta ajan hengen mukaan kirjoitan nykyisin anonyymina. Niinhän se on, että kysymyksessä kuitenkin on itse asia, ei se, joka asiasta mielipiteensä sanoo.
Nimmarien aikaan saattoi kuitenkin oppia ymmärtämään muiden kirjoittajien ajatusmaailmaa ja luonteenpiirteitä. Tiesi esim. että sejase kehuu aina Väyrystä. Nyt lienee kuollut, kun ei enää edes anonyymina häntä ylistetä.
Sitten on ollut ne palstojen kunkut, joiden mielipide on ollut niin voimallinen, että kun he uhkasivat lähteä palstalta, alkoi kauhea ruikutus ja pyytely ÄLÄ LÄHDE älä lähde, mitä minä en voinut tajuta ollenkaan. Tänne tullaan ja räältä lähdetään, ketään ei tunneta, jokainen on anonyymi, nimmari tai ei.
- Anonyymi
Ama: "Onko todella niin,kuin tutkimus osoittaa,että meistä vanhuksista on tullut kärttyisiä oman reviirimme puolustajia,jotka emme hyväksy toisinajattelijoita?"
Kyllä. Uusia ei suvaita, vanhoja muistellaan iänkaiken. Eikä ymmärretä siirtyä oman ikäryhmän palstalle. Miksi ihmeessä kun täällä kerran on nyt niin paha olla?
Laittakaa arvon vanhat tuo seuraava ryhmä svengaamaan. Kyllä siitä hyvä tulee, eikä me nuoremmat tulla sinne sotkemaan. Täällä on ihan turha roikkua kun aina vaan pitää valittaa meistä "uusista". Juuri ME olemme täällä oikealla paikalla. Ette te. Siispä: älkää valittako!Ihan kauniisti ohjelmoit minun ikäihmisen elämää.
Sorry! Erehdyin palstasta ja ikäryhmästä.
Suokaa minulle näin Joulunläheisyydessä anteeksi.
Te nuorekkaat seitsemänkymmisetkin olette,jos luoja suo joskus kahdeksankymppisiä?
Minä todella toivon,että teille syntyy sitä järjenkasvua ja te ymmärätte myös heitä yhdeksänkymppisiä,jotka kirjoittavat palstalle,jota ei vielä ole edes luotu sitä omaa kategoriaa.
No ama laittaa svengaamaan,tiedän vielä mitä se sana tarkoittaa,olenhan stadinfriidu- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Ihan kauniisti ohjelmoit minun ikäihmisen elämää.
Sorry! Erehdyin palstasta ja ikäryhmästä.
Suokaa minulle näin Joulunläheisyydessä anteeksi.
Te nuorekkaat seitsemänkymmisetkin olette,jos luoja suo joskus kahdeksankymppisiä?
Minä todella toivon,että teille syntyy sitä järjenkasvua ja te ymmärätte myös heitä yhdeksänkymppisiä,jotka kirjoittavat palstalle,jota ei vielä ole edes luotu sitä omaa kategoriaa.
No ama laittaa svengaamaan,tiedän vielä mitä se sana tarkoittaa,olenhan stadinfriiduKiva, kiitos!
Ymmärrän itseäni vanhempia ihan hyvin. Tai ainakin useimpia.
Ei mene kymmentäkään vuotta kun olen 80. Ja sitten - edellyttäen että olen hengissä - ihan sikavarmasti siirryn ikäni osoittamalle palstalle. Jos nyt intoa riittää. Alkaa pikkuhiljaa sekin epäilyttämään. Mutta en toden totta ota näitä ns. keskustelupalstoja turhan vakavasti. Pikkuhiljaa vaan sivusta tiirailen, ja kommentoinkin, mutta harvakseltaan.
Ollaan kilttejä toisillemme. Mutta faktat on ja pysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kiitos!
Ymmärrän itseäni vanhempia ihan hyvin. Tai ainakin useimpia.
Ei mene kymmentäkään vuotta kun olen 80. Ja sitten - edellyttäen että olen hengissä - ihan sikavarmasti siirryn ikäni osoittamalle palstalle. Jos nyt intoa riittää. Alkaa pikkuhiljaa sekin epäilyttämään. Mutta en toden totta ota näitä ns. keskustelupalstoja turhan vakavasti. Pikkuhiljaa vaan sivusta tiirailen, ja kommentoinkin, mutta harvakseltaan.
Ollaan kilttejä toisillemme. Mutta faktat on ja pysyy.Olen yrittänyt siirtyä kahdeksankymppisiin, niin kuin rituliinikin on, mutta emme ole onnistuneet kiskomaan sinne tarpeeksi monta ikätoveriamme, vaan he ovat sinnikkäästi tässä nuoremmassa ryhmässä. Puheenaiheet kuitenkin pysyvät samana näissä ikäluokissa, niinpä joskus, kun keskustelua kaipaa, on tälle puolelle palattava, niin kuin rituliinikin on nyt tehnyt.
Ei kuitenkaan ole missään päätetty, että ikäryhmiä olisi noudatettava, mutta eri ikäisillä on usein erilaisia pulmia tai kokemuksia, joista keskusteleminen saman ikäisten kanssa on mielekkäämpää kuin puolta nuorempien kanssa. Eipä ole tullut käytyä jossakin nelikymppisten palstalla koskaan. Elämänkokemus tuo esiin meissä uusia puolia.
Mkr.
Nythän minä sen vasta hokasin!
Olet esiintynyt nicillä vm-39
No ei se mitään kerro,ei sinusta ole kuvaa,ei historiaa.
Minulla toi kuva kymmenenvuotta vanha.
Kroppa kyllä pysynyt solakkana,mutta kasvoihin tullut uurteita,jotka eivät enää pakkelilla ole peitettävissä.
Kun katselen vanhojenihmisten kasvoja ja niitä uurteita,niin nään niissä todella kauneutta.
Se eletty elämä muotouttaa ihmistä,se varmaankin kertoo niiden ryppyjen kautta mitä olemme kokeneet.- Anonyymi
No sinne vaan sitten 80 tutkailemaan sitä kauneutta! Tosin sielläkin on jotkut tajunneet siekailemattoman luonteesi. Mutta, meitä on moneen junaan, ja vielä on aikaa sinunkin oppia,,,,,toivottavasti !
- Anonyymi
Sun kasvoista näkyy lähikuvissa vain katkeruus, no jaa hoikkuus on tietty hyvä, mutta enempään tuttavuuteen en halua.
- Anonyymi
Nyt tunnen olevani sujut, eikä enempää kantaa ole ama rituliinin kommentteihin.
Onnea ja menestystä vaan kaikilla saroilla ja Joulun rauhaa sydämeen! Anonyymi kirjoitti:
Sun kasvoista näkyy lähikuvissa vain katkeruus, no jaa hoikkuus on tietty hyvä, mutta enempään tuttavuuteen en halua.
Kuinka voin olla katkera?
En asu vuokrakämpässä.
Olen liikuntakykyinen,kiitos entisten harrastusten,kilpasuunnistus,kilpahiihto,kilpapilkkiminen.
Kaiketi toi kateus veisi kalatkin sinulta vedestä,minulta ei vie.- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kuinka voin olla katkera?
En asu vuokrakämpässä.
Olen liikuntakykyinen,kiitos entisten harrastusten,kilpasuunnistus,kilpahiihto,kilpapilkkiminen.
Kaiketi toi kateus veisi kalatkin sinulta vedestä,minulta ei vie.Hyi kamala, miten arvomaailmasi jälleen ilmenee tuosta oman minän pönkittämisestä! Hyi miten se koskee lukea,,,,mutta mitäpä siitä.
Voi sinua, kenenkään arvo ihmisenä ei ole kiinni omistusasunnoista, ei suorituksista nuorena !'
Enään ei ole mitään mieltä jatkaa keskustelua kanssasi. Onhan oikeastaan helpotus , miksi minun tarvitsisikaan kasvattaa ketään.
adjö = (ja herran haltuun ja kasvamiseen rituliini) Anonyymi kirjoitti:
No sinne vaan sitten 80 tutkailemaan sitä kauneutta! Tosin sielläkin on jotkut tajunneet siekailemattoman luonteesi. Mutta, meitä on moneen junaan, ja vielä on aikaa sinunkin oppia,,,,,toivottavasti !
Mitä tarkoittaa siekailematonluonne?
Minulle toi sana ei todella avaudu?
Kyllä minä junaan astuin monta monituista kertaa,kun matkustin Helsingistä tänne landelle.
Kuinkahan monta kertaa sinä olet kokenut samaa?
Ei se sota ,jolloin sinä odotit isäsikivespussissa,oliko hänkään edes syntynyt kaiketi koskettanut sinua?
Nyt olet sysäämässä kirjoittelijoita,jotka eivät täytä niitä mittasuhteita ja mielistele aloitustasi.
Olet siis lukenut mielipiteitäni,koska tiedät niistä.
No eihän sinun tyhmyytesi ole minulta pois- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa siekailematonluonne?
Minulle toi sana ei todella avaudu?
Kyllä minä junaan astuin monta monituista kertaa,kun matkustin Helsingistä tänne landelle.
Kuinkahan monta kertaa sinä olet kokenut samaa?
Ei se sota ,jolloin sinä odotit isäsikivespussissa,oliko hänkään edes syntynyt kaiketi koskettanut sinua?
Nyt olet sysäämässä kirjoittelijoita,jotka eivät täytä niitä mittasuhteita ja mielistele aloitustasi.
Olet siis lukenut mielipiteitäni,koska tiedät niistä.
No eihän sinun tyhmyytesi ole minulta poisSo so eukot! Vähän joulumieltä ikätytsyt!
Anonyymi kirjoitti:
Hyi kamala, miten arvomaailmasi jälleen ilmenee tuosta oman minän pönkittämisestä! Hyi miten se koskee lukea,,,,mutta mitäpä siitä.
Voi sinua, kenenkään arvo ihmisenä ei ole kiinni omistusasunnoista, ei suorituksista nuorena !'
Enään ei ole mitään mieltä jatkaa keskustelua kanssasi. Onhan oikeastaan helpotus , miksi minun tarvitsisikaan kasvattaa ketään.
adjö = (ja herran haltuun ja kasvamiseen rituliini)Arvomaailma,onko minulla todella sellaista?
Arvoasteikossa olen eläkkeellä oleva tehtaantyöläinen.
Luultavammin peilaat nyt itseäsi sillä arvomaailmalla.
Minulle kasvattiisäni loi niin vahvan itsetunnon,ettei minun sitä tarvitse lähes 82 vuotiaana isoisoäitinä pönkittää.
Tiedän noita omistusasuntojani en mukaani saa,mutta ne urheilusuoritukset ja kunnonvaaliminen kyllä antavat potkua nykyiseen elämääni.
Sanoit herranhaltuun: Jos tarkoitat hänellä luojaanme,niin asia selvä.
Minä tuskin kasvan pituutta ja ihmisenä kasvamiseen sinä tuskin pystyt vaikuttamaan.
Olen tavallaan otettu,että näin paljon minun elämäni on koskettanut sinua ja näet vaivaa aman elmästä.
Kiitos sinulle ja voimia ja vielä näin hyväntahdon juhlan kynnyksellä,että aman elämä jaksaa kiinnostaa sinua
Voitko olla todella se oikea henkilö,joka opettaa sorsaa uimaan?
No kaiketi sait puhdistettua sisintäsi ja annat sillerituliini_38 kirjoitti:
Arvomaailma,onko minulla todella sellaista?
Arvoasteikossa olen eläkkeellä oleva tehtaantyöläinen.
Luultavammin peilaat nyt itseäsi sillä arvomaailmalla.
Minulle kasvattiisäni loi niin vahvan itsetunnon,ettei minun sitä tarvitse lähes 82 vuotiaana isoisoäitinä pönkittää.
Tiedän noita omistusasuntojani en mukaani saa,mutta ne urheilusuoritukset ja kunnonvaaliminen kyllä antavat potkua nykyiseen elämääni.
Sanoit herranhaltuun: Jos tarkoitat hänellä luojaanme,niin asia selvä.
Minä tuskin kasvan pituutta ja ihmisenä kasvamiseen sinä tuskin pystyt vaikuttamaan.
Olen tavallaan otettu,että näin paljon minun elämäni on koskettanut sinua ja näet vaivaa aman elmästä.
Kiitos sinulle ja voimia ja vielä näin hyväntahdon juhlan kynnyksellä,että aman elämä jaksaa kiinnostaa sinua
Voitko olla todella se oikea henkilö,joka opettaa sorsaa uimaan?
No kaiketi sait puhdistettua sisintäsi ja annat silleajatusmaailmallesi Joulurauhan!
Anteeksi paperi loppui??
No toi viimeinen lause piiloutui jonnekkin,tai sitten painoin väärää nääppylää,kuten
Marko Bjurström sanoisi- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
ajatusmaailmallesi Joulurauhan!
Anteeksi paperi loppui??
No toi viimeinen lause piiloutui jonnekkin,tai sitten painoin väärää nääppylää,kuten
Marko Bjurström sanoisiNo tuohan on tapaistasi kun sisuunnut, tulee uusi jatko aina edelliseen! Ja uudelleen.
Mitä tulee kasvamiseesi, sen estää kyllä ylpeyden panssarisi. Joulurauhaa toivotan, ja myös ajatusta miksi kaikki on kuten on.
Minä luovutan jo niin mielelläni. Anonyymi kirjoitti:
No tuohan on tapaistasi kun sisuunnut, tulee uusi jatko aina edelliseen! Ja uudelleen.
Mitä tulee kasvamiseesi, sen estää kyllä ylpeyden panssarisi. Joulurauhaa toivotan, ja myös ajatusta miksi kaikki on kuten on.
Minä luovutan jo niin mielelläni.Kiitos!
Aivan totta osa viestiäni oli piiloutunut ja todella sieltä loppupäästä.
En halua tuoda itseäni julki,eikä minulla velkaisella leskinaisella ole syytä ylpeyteen.
Kyllä nyt pomppas ja pahenmankerran.
Ja tiedoksi,minulta ei toi aloitus ole. Minä kehtaan kirjoitaa aivan omalla nicilläni.
Toistan uutta pääminesteriä,eikö hävetä?
Hyökätä vanhanihmisen kimpuun,jolta poika tapettiin Järvenpäässä kesäkuunalussa.
Sinä täällä palstalla hillut,kuin omistaisit koko palstan ja teet minusta syyllisen,kun ei oikein kansa ja kirjoittelijat suostu tulemaan mukaan amaa mollaamaan.
Olikohan toi Joulurauhantoivotus oikein sydämestäsi lähtöisin,epäilenAnonyymi kirjoitti:
Ollin oppivuodet.
No kerrohan nyt aivan ihmistenoikeesti,että mitä minulta vanhukselta, sotalapselta
on jäänyt oppimatta?Anonyymi kirjoitti:
Noista kasvojenipiirteistäni näet katkeruuden?
No sinun kasvonpiirteesi eivät ole esillä,joten ei tämä esilleasettelu ole tasapuolista?
No ei se mitään,näin joku näkee asian ja minä suon hänelle sen ilon
Hyvää Uuttavuotta! amaNo Kristiina 23!
Minulta on poistettu tosta nenästä tyvisolusyöpä,mutta hyvin se vielä haistaa.
Siinä pyromaanikuvassa palaa viskuumylly.
Siinä näkyy ihmeellisesti kuin kaksi koiraa.
Nyt on tyvisolusyöpä hiusrajassa,että kirurgille odotan aikaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi kamala, miten arvomaailmasi jälleen ilmenee tuosta oman minän pönkittämisestä! Hyi miten se koskee lukea,,,,mutta mitäpä siitä.
adjö = (ja herran haltuun ja kasvamiseen rituliini)Koskee lukea! Nyt jo rauhoitu ja mene Intstrumentariumiin siitä.'
'Mkr.
- Anonyymi
Ihmettelin että tappaja kiisti tapon ilmoittean ettei muista mitään
Kun ei muista mitään niin miten voi kiistää pelkkää pelleilyä
Ja sai mitättömän tuomion
Jos näitä törkytappajien tuomioita ei selvästi kovenneta Suomesta tulee vaarallinen koska ne jatkavat eli tälläkin tappajalla oli väkivaltatuomioita runsaasti ja tuomio aivan mitätön
Ehkä 20 vuotta minimi olisi pitänyt olla ja sen jälkeen testattaisiin voiko vapauttaa vai jatketaanko vielä 10 vuotta
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1992 syntyneen Pasi Hannu Antero Langin neljän ja puolen vuoden vankeusrangaistukseen törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
Lang pahoinpiteli Järvenpäässä kesäkuussa kuusikymppisen miehen sillä seurauksella, että mies kuoli. Miehet eivät tunteneet entuudestaan.
Kertomansa mukaan Langilla ei ole tapahtuneesta muistikuvia.Todella!
Oli tuomio mikä tahansa,en saa poikaani takaisin.
Kiitos sinulle,joka toit tosiasiatai esille.
Joskus tuntuu,etteivät ihmiset osaa edes kunnioittaa ihmisten surua ja me etnistä.
Kyllä se minultakin vaati sziraalareissun.
No olihan Iltalehden myyvä osuus:
Uhrin vanha äiti joutui sairaalahoitoon.
No näin todella pääsi käymään,sain eteisvärinän
No kolme päivää meni ja flimmeri kääntyi ja jäin henkiin- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Todella!
Oli tuomio mikä tahansa,en saa poikaani takaisin.
Kiitos sinulle,joka toit tosiasiatai esille.
Joskus tuntuu,etteivät ihmiset osaa edes kunnioittaa ihmisten surua ja me etnistä.
Kyllä se minultakin vaati sziraalareissun.
No olihan Iltalehden myyvä osuus:
Uhrin vanha äiti joutui sairaalahoitoon.
No näin todella pääsi käymään,sain eteisvärinän
No kolme päivää meni ja flimmeri kääntyi ja jäin henkiinJäikö sinulla evärinä päälle vai palautuiko ihan alkuperäiseen tilaan?
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö sinulla evärinä päälle vai palautuiko ihan alkuperäiseen tilaan?
Kyllä se eteisvärinä kääntyi ja ei ole senjälkeen vaivannut.
Se kääntyi sydänlääke dixoksiinillä.
Kyllä minä tarkkailussa olen.
Minulla oli myös kaaliumin puute,joka voi aiheuttaa eteisvärinän
Poistivat verenpainelääkkeen, jossa oli diureettia, siis nesteenpoisto lääkettä.
Se kuulema poistaa kaaliumin verestä.
Näin minulle tohtori kertoi.
Käski myös jättämään työnteon vähemmälle?
Ja minäkö laiskottelemaan alkaisin ?- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kyllä se eteisvärinä kääntyi ja ei ole senjälkeen vaivannut.
Se kääntyi sydänlääke dixoksiinillä.
Kyllä minä tarkkailussa olen.
Minulla oli myös kaaliumin puute,joka voi aiheuttaa eteisvärinän
Poistivat verenpainelääkkeen, jossa oli diureettia, siis nesteenpoisto lääkettä.
Se kuulema poistaa kaaliumin verestä.
Näin minulle tohtori kertoi.
Käski myös jättämään työnteon vähemmälle?
Ja minäkö laiskottelemaan alkaisin ?Minulla lääkäri hokasi epätahtia filmissä, määräsi verenohenteen. Nyt pumppaa säännällisen epätahtiin, että näillä mennään.
Mikä parasta, saa myös pamputtaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla lääkäri hokasi epätahtia filmissä, määräsi verenohenteen. Nyt pumppaa säännällisen epätahtiin, että näillä mennään.
Mikä parasta, saa myös pamputtaa!Viakra ei sovi sydänlääkkeitä syövälle.
- Anonyymi
Kirje sieltä jostain.
https://www.youtube.com/watch?v=m7RkVqNy6Sw&list=RDodidLznBYd0&index=1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071