jotkut vain eivät ole tarkoitettuja päätymään yhteen. Täytyy vain yrittää uskoa, että jotain parempaa on vielä tulossa, sellaista jossa molemmat ovat mukana samalla panoksella, vaikka tämä olisikin tähänastisen elämän suurin ihastus.
Jos tämä ei voi jatkua, turha kärvistellä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Turha pelätä, kaikki on ennalta määrätty. Paitsi sinä valitset, vapaa tahto. Tie voi muuttaa suuntaa.
- Anonyymi
Jostain on pakko luopua päästäkseen elämässä eteen päin. Taakseen on turhaa vilkuilla, vaikka ei olekaan helppoa.
- Anonyymi
Itse en ajattele noin. Ymmärrän, että joskus on välttämätöntä luopua. Mutta se ei tarkoita sitä, että palkinto odottaa kulman takana toisen ihmisen muodossa. Tosin jossain kohdassa elämää ajattelin varmasti juuri samalla tavoin, kuin aloittajakin.
- Anonyymi
Meitä ei tarkoitettu yhteen koskaan mies!
Sinä elit elämääsi tavalla jolla harva ihminen tahtoo elää tarkoituksella ainakaan.
Se on kuin pakenisi jotain tärkeää, mut jotain sellaista jota yksinkertaisesti pelkää todella paljon.
Ei tuollaiseen elämään sovi, kuka tahansa nainen!
Varsinkaan mikään "kotikissa" ja pikkasen riippuvainen miehestä!
Ja kun sinulla on aina ollut paljon vaatimuksia naiselle, vaikka itse olisit antanut ehdottomasti niin paljon vähemmän itsestäsi.
Minä sain kokea parisuhteen elämässä tässä, mutta en kyennyt sitä säilyttämään koko elinikääni. No en ole siitä enään surullinen, koska joitain virheitä ei vain voi korjata ja jos tunteita ei ole enään entiseen kumppaniin, niin olisi järjetöntä lämmitellä vanhaa. Minun on vaikea uskoa, että elämä antaa minulle enään mitään hyviä asioita koettavaksi. Vastaan otan vain sen, minkä jaksan sulattaa ja minkä kanssa pystyn elämään sovinnossa ja puhtaalla omallatunnolla.
Sinä olet menneisyys ja en halua sinua muistella arjessani enkä sunnuntaissa.
Koska olit minulle vain yksi monista tapauksista, et yhtään enempää.
Toivon, että hyväksyt jonain päivänä:
Mitään tapaamista, neuvottelua tai syytä menneiden asioiden pohtimiseen ei tule meille kahdelle. Sillä sellainen ei johtaisi mihinkään hyvään en usko, että pääsisimme molempia tyydyttävään ratkaisuun.
Niin erilaisia ihmisiä olemme kaikella tapaa!
Ei muuta sanottavaa sinulle! - Anonyymi
Niin. Se on helppoa tollein vain.
- Anonyymi
Helppoa on kirjoitella, todellisuus on muuta. Ei kannata ottaa näitä todesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807