35-v kundi haluaisi runkata toisen miehen kullia ja nähdä kun hän tulee. Kaikki puhtaat huolitaan ikää saisi olla 25-45
Vastaukset 16
- Anonyymi
No millloin ajattelit?
- Anonyymi
Missäs päin suomea?
- Anonyymi
Vantaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaa
Miten saada yhteyttä
- Anonyymi
mene suhkuun, nukkumaAAm j a aamulla töihin, muita neuvoja ei tipu...
- Anonyymi
Mä haluisin kokeilla tätä. Laita mulle viestiä: olen.tuhma gmail com
- Anonyymi
Espoosta löytyy auttava käsi
- Anonyymi
Olen.tuhma myös espoosta. Laita viestiä
Vieläkö haluat ? Vantaalta niinikään puhdas pulmunen [email protected] tulisi enemmän kuin mielellään
- Anonyymi
Kiinnostaisi, vantaalta myös..
- Anonyymi
hämeenlinnasta löytyy auttava käsi joka lypsää mehut ulos. myös muut jotka ovat hml , niin vastatkaa
Espoossa on 19 / 5
- Anonyymi
Kiinnostan miten saada yhteyttä
- Anonyymi
hämeenlinnassa on luotettava herra auttamaan lastin lennätyksessä
Espoossa löytyis, sillä twistillä että vaimoa haluaa katsoa
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4201800Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012082 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk941005Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma29991- 58916
- 45852
- 64851
- 63830
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75807- 68804